Ne bi vedel, kakšne izgube so pri Priusovem menjalniku, izgube pri generaciji pa so cca. 10%, potem pa spet pri eletro motorju cca. 10%.
Za to so se odločili, ker ni namen ICE motorja, da polni baterije ampak le vzdržuje SOC. Baterije se polnijo le preko vtičnice oz. preko mountain načina, kjer ICE malo več dela zato, da pred začetkom vožnje navkreber napolni baterijo toliko, da je ne bi zmanjkalo sredi hriba. Videl sem posnetek, kjer se je 6 Volt-ov vračalo s Pike Peak-a, tako da problema ne bi smelo biti.
GM pravi, da je Volt, po njihovih testiranjih v vetrovniku bolj aerodinamičen od Prius-a:
Za to so se odločili, ker ni namen ICE motorja, da polni baterije ampak le vzdržuje SOC. Baterije se polnijo le preko vtičnice oz. preko mountain načina, kjer ICE malo več dela zato, da pred začetkom vožnje navkreber napolni baterijo toliko, da je ne bi zmanjkalo sredi hriba. Videl sem posnetek, kjer se je 6 Volt-ov vračalo s Pike Peak-a, tako da problema ne bi smelo biti.
GM pravi, da je Volt, po njihovih testiranjih v vetrovniku bolj aerodinamičen od Prius-a:
http://en.wikipedia.org/wiki/PriusCitat:
Its new body design is more aerodynamic, with the coefficient of drag reduced to Cd=0.25. This figure is disputed by General Motors which found the value for the model with 17" wheels to be around 0.30 based on tests in GM, Ford, and Chrysler wind tunnels.