5 kW je zadosti za ogret notranjost avtomobila. Je pa to izjemno potratna reč, če bi se teh 5 kW srkalo iz štroma, oz. baterij. Bencin je super ogrevalo. No v principu bilokater ogljikovodik je kot ogrevalo daleč pred štromom.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
3. Ko zmanjka elektrike ima PiP porabo 4l/100km, Volt/Ampera pa 7l/100km.
Citat:
Uporabnik alexx_ pravi:
vrjetno res vse nasteto drzi, tole pa mislim da ne?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
3. Ko zmanjka elektrike ima PiP porabo 4l/100km, Volt/Ampera pa 7l/100km.
No morda pa tud, nisem sel iskat podatka, bom pobrckal kasneje. Potem pac ni bil lih dovolj ucinkovit bencinski motor/generator izbran. Chevroletovi bencinski motorji vrjetno res ne spadajo med sparovcke...
Lahko kdo to razlozi. Za nas elektro nespecialiste.Citat:
Uporablja se princip prostorskega vektorja s štirikvadrantno modulacijo
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz
Doma narejen elektro avto bi bil za po ljubljani in okolici, mogoce se kaj vec in to jajcek kot je recmo twingo, brez absa, servo je lahko od puntota elektricni, vse luci das na led diode. Gretje ki je pa problem za po zimi pa ga mogoce takrat ne uporabljas pa je. To je v bistvu da si mobilen in poceni, za ture itd moras pa itak met pravi avto.
Ti resno misliš, da ima kombinacija motor/generator - elektromotor - kolesa večje izgube od motor - menjalnik (ja tisti Aisinov planetni) - kolesa?Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik alexx_ pravi:
vrjetno res vse nasteto drzi, tole pa mislim da ne?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
3. Ko zmanjka elektrike ima PiP porabo 4l/100km, Volt/Ampera pa 7l/100km.
No morda pa tud, nisem sel iskat podatka, bom pobrckal kasneje. Potem pac ni bil lih dovolj ucinkovit bencinski motor/generator izbran. Chevroletovi bencinski motorji vrjetno res ne spadajo med sparovcke...
Razlika je tudi v tem, da Priuskin ICE motor zene pogonska kolesa direktno, pri Voltu je pa ICE generator, ki generira elektriko in sele ta zene pogonska kolesa. Tako da so tudi tukaj izgube.