Citat:
Uporabnik Viper pravi:
Počasi izgleda da bomo kr začeli prešaltvat!
Kolko kej pride tale?
Kar lušten izgleda!
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5600661&show=1
Jaz kar ošpice dobim, ko vidim da kdo v oglasu napiše, da je avto na benZin
Citat:
Uporabnik Viper pravi:
Počasi izgleda da bomo kr začeli prešaltvat!
Kolko kej pride tale?
Kar lušten izgleda!
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5600661&show=1
Citat:
Uporabnik paci pravi:
Ne delajte si preveč utvar.
Bo že naša vlada poskrbela za vse mogoče davke tako ,da na koncu tudi električnna energija za avtomobile ne bo poceni v primerjavi z becinom.
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
če bi hoteli bi že zdavnaj imeli el avte, ki bi se lahko skoraj povsem kosali z brati na notranje izgorevanje, tu je samo ena ovira, naftni lobiji
Jaz rabim nekaj podobnega. Prvo sem zelel predelat kak mali avtek. Sedaj pa sem se odlocil za skuter na strom. Ceprav ekosklad ma razpis zunaj samo za avte (pa druga vozila, ne pa za dvokolesnike), lahk dobis 4000 EUR za predelavo, tko da spet razmisljam o predelavi avta.Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Jaz bi full mel eno elektro kripo za na šiht, domet 50km na dan.
Za zraven pa potem še nekaj kar pije 20+ litrov za zabavo.
Citat:
Uporabnik cappy pravi:
Ampak kot sem nekje bral so jih umaknili iz prodaje po zelo hitrem času, razlog "neznan".
Citat:
Uporabnik neo32 pravi:
Citat:
Uporabnik Chimay pravi:
KSZ
Zanimivo mi je, da tehnologijo li-poly v telefonih ne prenesejo še v vozila - ne samo električne avtomobile, ampak tudi druge električne zadeve kot npr. viličarji in podobno.
Mislim si, da bi bil domet s takim akumulatorjem mnogo večji in ravno tako pri viličarjih bi zadeve delovanje dlje.
V čem je problem? Je predrago vse skupaj?
Točno tako, zadeva je predraga in trenutno še "nezanesljiva". LI-xx (LI-PO, LI-FE, LI-ion) so dokaj "nevarni" akumulatorji, saj, predvsem LI-PO akumulatorji, lahko zagorijo ob preveliki toku praznjenja, kratkem stiku ali hitrem ponjenju. LI-FE so malo manj občutljivi in se ne vnamejo in imajo skoraj da odlične karakteristike in sicer možnost polnjenja 10C in več (C=kapaciteta akumulatorja) poleg tega pa imajo ogromen praznilni tok (20 in več C). Eno izmed boljših podjetji, ki se ukvarja z izdelavo LI-FE akumulatorjev je A123 systems, kateri vgrajujejo njihove izdelke v različna vozila, med drugim so njihovi akumulatorji vgrajeni tudi v drag motorje. Še ena slabost vseh LI-XX akumulatorjev je v temu, da jih ne smeš spraznit pod določeno napetost, ker se struktura akumulatorja začne spreminjat in s tem se mu manjša kapaciteta, lahko pa se ga tudi uniči.
Zaenkrat je še vedno prevlada NImH akumulatorjev saj so bolj zanesljivi in bolj robustni za uporabo, predvsem pa jih rešuje cena, saj je recimo cena 1 celice A123 akumulatorja 2× višja, kot cena 3 Nimh akumulatorjev (primerjal sem 3 nimh akumulatorje, da se približno ujame voltaža, ki je v primeru ene A123 celice 3,3V, v primeru 1 nimh cellice pa 1,2V, to se pravi skupno 3,6V).
Razlog je prav dobro znan.Citat:
Uporabnik cappy pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
če bi hoteli bi že zdavnaj imeli el avte, ki bi se lahko skoraj povsem kosali z brati na notranje izgorevanje, tu je samo ena ovira, naftni lobiji
Že 20 let nazaj so bili električni avti na voljo mass publiki.
Ampak kot sem nekje bral so jih umaknili iz prodaje po zelo hitrem času, razlog "neznan".
Res?Citat:
Uporabnik tomi pravi:
vidim da vsi fuuuL polagate upe v elektriko, porke
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Citat:
Uporabnik cappy pravi:
Ampak kot sem nekje bral so jih umaknili iz prodaje po zelo hitrem času, razlog "neznan".
Razlog je že dobro znan, ampak seveda se to zanika....
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Ampak Janezi raje verjamejo teorijam zarot, da so jih pokradli naftarji
Citat:
Uporabnik miha_zd pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Ampak Janezi raje verjamejo teorijam zarot, da so jih pokradli naftarji
Who killed the electric car
To si malo poglej. Osebno verjamem da je nekaj na tem.
LP
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik miha_zd pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Ampak Janezi raje verjamejo teorijam zarot, da so jih pokradli naftarji
Who killed the electric car
To si malo poglej. Osebno verjamem da je nekaj na tem.
LP
Ti kar verjemi"dokumentarcu".
Jaz tudi mislim, da edino ta koncept pri današnjem stanju tehnologije naredi povsem električni avto uporaben. Polnilna mesta, kjer priklopiš avto na elektriko niso tisto ta pravo, ker traja predolgo. Dejstvo pa je, da se je tehnologija bencinskih črpalk in distribucijskih kanalov v ozadju razvijala skoraj 100 let, da sedaj v par minutah natočiš skoraj točno količino ene od treh vrst goriv in plačaš. Kdo bi danes investiral v neko mrežo 500-ih "črpalk" v Sloveniji (za začetek), kjer bi robotizirana tehnologija menjala baterije avta v 10-ih sekundah in še znala to fakturirati tako, da so uporabniki zadovoljni in investitorji v plusu?Citat:
Uporabnik dufus pravi:
dokler se ne bo dalo na crpalki menjat baterij bodo elektricni avti tam, kjer so danes. buticna prodaja. baje renault dela na tem, da bi se to dalo.