I
Izbrisan uporabnik 474
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Iztrošena baterija iz EV ne pomeni baterije z uničenimi celicami- Že tam pod 80% originalne kapacitete za EV pač ni več OK, ker je od tega odvisen doseg. V powerbanku pa taka baterija (ki je v resnici še čisto OK), lahko dela leta in leta. In ravno v powerbanku baterija ne bo laufala 0-100, ampak 20-80 (preostale kapacitete) ali še manj. Sicer pa: nekaj jih že laufa, problemov ni. Ali pa še ni. Bomo videli.
Saj litijeve celice se ne uničijo. Uničijo se, če zgorijo ali pa jim pade napetost po 2.5V na celico... Vse ostalo je degradacija. In tudi kapacitete ne izgubijo. Kapaciteta je od začetka do konca praktično ista. kar se spreminja, je notranja upornost celice. In pri enaki napetosti je potreben večji tok, da poganja enako breme... Večji tok, pomeni še večjo "degradacijo" in hitreje se sprazni. its. In ko se enkrat prične, zadeva ne gre linearno. Potem ti še kakšna celica v celotnem banku odpade, pa je še večji stres za ostale... In če boš enkrat iz že iztrošenih celic delal power bank, bo njegov SoC kvečjemu 40 - 60 ali še ožji. Rabil boš več energije ga za napolnit, pri previsoki ali prenizki napetosti se bo grel itd. Izgube bodo ogromne, bi blo cenej jo razgradit. A misliš da modelarji zastonj delamo posebne naprave za uničevanje odsluženih (a še uporabnih) Li-celic? Preveč sem dal že tega skozi, da bi si upal delat power bank iz odsluženih celic in ga potem uporabljat. Tudi tisti, delujoči postavljeni power banki bi bilo zanimivo videt, v kakšnem stanju so bile celice, ki so šle noter...