zimaki: 205/60 x16
letne: 205/55 X 17
Oboje homologirane, avto naročen s 17½ ALU STEPPE za doplačilo 380 EUR
Prva vgradnja Conti Premium contac 2. Avto prevzet februarja 2007, po 15 marcu sem namontiral letne (pred tem sem odpeljal avto iz salona na jeklenih platiščih 16 col z zimaki Michelin PA2). V letni sezoni 2010 se je že občutilo popuščanje gum, kar se je potrdilo tudi na nadaljevalnem tečaju varne vožnje na Vranskem. Zimaki so bili trdi po koncu zimske sezone 2009/2010 in so bili nevarni, čeprav so imeli v povprečju še 6 mm profila. DOT so bili 50 teden 2006... Letne tudi pa DOT 45 teden 2006. Na AC mi je potem razrezalo zadnjo desno pnevmatiko na poti na morje. In sem kupil pri prvem vulkanizerju v Trebnjem kar je imel za dobavit (beri Bartog na zalogi). In to so bile te čuvene Conti SportContact 3 N1 v dimenziji 205/55 X 17. Namontirali smo jih na zadnjo os, Boštjan mi je omogočil da sem plačal po vrnitvi z dopusta (sva bila sokrajana in se poznava). Po dopustu sem kupil še dve identični pnevmatiki in predčasno zamenjal Conti PC 2 z Conti SP 3 N1. Gume so bile v uporabi cca 5000 km (do zimske sezone). Po nastopu letne sezone 2011 sem se po vožnji (za velikjončne praznike) na Murter ugotovil, da so zadnje pnevmatike bolj obrabljene kot sprednej po zunanjem robu. Urgentno sem naredil optiko (s katero ni bilo NIČ narobe) in zarotiral pnevmatike spredaj-zadaj. Tudi sprednje-sedaj zadnje so se obrabile na enak način kot prejšnji par. Pred odhodom na dopust sem peljal avto na servis, saj sem bil prepričan da mi poje ležaj. No, pa sem bil samo obveščen, da so za to krive pnvematike. Ker sem prevozil cca 5000 km oz rotacije, sem jih še enkrat zarotiral (spredaj-zadaj). No, v jeseni sem jih tudi zmeril, ker je že na pogled bilo vidno, da so pred koncem. Imajo še 5mm profila na začetku 2 sezone.
Vožnja z zimaki je bila v nasprotju s pričakovanji tišja, pnevmatike nimajo stopnic na zunanjem delu profila, obraba je enakomerna.
Tako da, jaz sem prepričan, da sem samo drago plačal nek "renomiran" šrot.