Je se kaj pametnega za kupiti? :)

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.582
4.726
113
On ima tudi močnejšo mašino, pa je do 10 kkm nalil 2-3x. Pozabil točno, je bil pa kar besen zaradi tega.
To je šel preverjat nivo ali mu je že avto javil, da je premalo olja? Meni so rekli, da, če bom preverjal nivo, da bom zaznal, da ga avto pije, torej bo olja manj, a naj se ne sekiram, razen, če lučka zasveti. Sicer so rekli, da po 10k naj bi bilo pa potem ok...kaj verjet, pa ne vem, bom videl. Je pa to moj tretji VAG v življenju in nekih problemov s pitjem olja nisem imel nikoli, je bilo pa kar nekaj drugih težav (nepovezanih s tem).
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
228
136
43
No, jaz v 200 konsjskga GTDja nisem rabil nič točit. Delam pa servise seveda na 15 jurjev, ne na predpisanih 30. Ima pa kolega arteona s tem motorjem, pa mora kak liter nalit do menjave. Ampak on kar tiši avto, tudi mrzlega.

2.0 TDI 150 konjske, ki jih je največ, je pa tudi v familiji nekaj passatov s 300k + km, ki med intervali ne pijejo olja. Tudi 3.0TDI ga ne pije.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.135
14
38
Ne rečem da Mazda ni dober avto, ampak kolega ima 6ko pa ima isto čričke nekje v armaturi. To je bolj od sreče odvisno ali kaj?
Jaz moram rect, da v moji trojki ni nicesar crickom podobnega pa sem relativno obcutljiv na te stvari, lahko da so starejse imele ali pa imam sreco. Kolega ima sestico pa jo tudi hvali. Edino kar je res, da imajo tezave s stekanjem zavor, zadaj in tega se vedno niso porihtali. Ampak overall, motor, kvaliteta je avto bomba. Po pravici ce ne bi sel proti in kasneje preko 300k km pa ce ne bi bil moji "prevelik" ga ne bi niti prodajal.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
A ni mazda s temi skyactive motorji čisto zabredla, sploh sedaj zadnja leta ko za mišjo dlako lovijo homologacijske okoljske norme in so ukrepi tako banalni da nek 2.5 motor ne da nič od sebe, pokuri pa 30% več kot enako močan atmosferc pri konkurenci?
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.452
576
113
Poleg mazde cx5, kaj pa honda CR-V ? Men se kar dopade, samo cene se pa pri 45k € šele začnejo.


Če bi rad pa eksotiko pa kakega subaruja :) sam ni pa lih za pogledat neki posebnega :)


 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.480
7.114
113
Toyota dela hibride že 20 let, prius taksiji delajo dizelske kilometre. Sedaj pa ev klinika ugotovi toplo vodo.

Meni so konkretno izgubili kredibilnost z primerjavo kompleksnosti in cene pogonskih sklopov. Ker folk res menja pol motorja na 10 let.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.768
1.458
113
Karkoli boš že kupil, glej da ima vsaj 4 cilindre in vsaj 2.0 motor ter da ni neka MHEV verzija.....
Recimo, da če želiš izstopal iz povprečja uzameš Alfo Romeo Stelvio 2.2JTD ali Giulio 2.0 turbo 280HP :evil:
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.431
5.653
113
Sam z AR mi prosim ne hodit v temo....

Draga za vzdrževat....po 10ih letih 3/4 zadev ne dobiš več za nabavit...pa še zmeram je isti cigo disko na armaturi ko v 90s
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
627
406
63
V firmi imamo stalno 10 do 15 VW / Skoda avtomobilov, tako imam kar dober vzorec kateri so pili olje in kateri ne. Kar se spomnim 2.0 TDI 140KM in 2.0 TDI 150KM niso pili olja. 2.0 TDI 184KM Octavije so nam pile liter do liter in pol med servisi (15.000km). 2.0 TDI 190KM Superbi, Passati niso popili nič. Zdaj novejši Arteoni, Superbi (2023/2024) z 2.0TDI 200KM pijejo lepih 3-4 litre med servisi na 30.000km (vzorec sedem avtomobilov).
Moj, fotrov in sestrin 2.0 tdi 150 je javljal oil level low. Ko sem težil na servisu, da to ni ok in da naj uredijo ali mi menjajo avto, mi je, ko je je imel dovolj, rekel, naj prinesem navodila za uporabo in notri je pisalo, da je ok, če je treba doliti 1l olja/1.000 km. Tako da je za njih to po standardu.
S fotrom sva se jih znebila, sestra pa v dvojnem dnu vozi kantico olja in hladilne tekočine (ki jo ji tudi porablja). In ko ji zasveti lučka, počaka, odpre havbo in dolije. Pravi, da vedno dobiva čudne poglede, zakaj ženska sama šari po mašini. Jebi ga, je tako pogosto, da nima izbire.

Sam sem zelo vesel, da imamo oba avta relativno nova, da mi ni treba izbirati, ker mi trenutno ni všeč nič. Če bi pa moral menjati, bi pogledal k Hyundaju, Mazdi, Toyoti in Renaultu. Čeprav kakšnih resnejših izkušenj z njimi nimam, jih imam toliko z ostalimi, da njim nekako še najbolj zaupam.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.135
14
38
Toyota dela hibride že 20 let, prius taksiji delajo dizelske kilometre. Sedaj pa ev klinika ugotovi toplo vodo.

Meni so konkretno izgubili kredibilnost z primerjavo kompleksnosti in cene pogonskih sklopov. Ker folk res menja pol motorja na 10 let.
Se strinjam ampak ko gre nekaj z baterijo narobe se tudi na bencin ne bos odpeljal! Dolgo ni nihce zelel na to odgovoriti in vecino kar pisejo jim verjamem! In to mi je dovolj, da se teh elektricnih jajc raje ognem, ljudje ki zelijo pa resiti planet in koale pa naj placujejo to ceno! Se pa tudi strinjam okoli teh primerjav, cetudi so zgresene po mojem mnenju se se vedno ne pustim prepricati v e mobilnost, vsaj se lep cas, morda bomo v to prisiljeni ampak takrat bo pac edini way…
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
627
406
63
Saj če med servisi 30l olja notri zliješ, ga potem na servisu sploh ne rabijo menjati :valjamse:

1l na 1kkm?! Fak.
Sorry, zavajam. 0,5 l/1000 km, kar je še vedno 15 l na servisni interval. Prvih 5000 km pa lahko več.
1000006038.jpg


Normalno. Če tako piše v navodilih za uporabo, potem ne tečnari s kakšnimi garancijski zahtevki.

So bile pa pri nas tri različne znamke iz istega koncerna. Vsi kupljeni novi in servisirani na pooblaščenem servisu na 15.000 km.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.982
2.267
113
Trenutno prevozno sredstvo bo treba enkrat zamenjati in iscem naslednika pa ga ni in ni...:) Isce se vecji avto od sedanjega in da je seveda v notranjosti vec prostora, predvsem v prtljazniku. Odpadejo vsi hibridi in elektrika, isce se zanesljiv bencinar (preferiram) ali dizel. Novo do dve leti staro, budget do nekje 45, zacnemo pa od 30 navzgor. Vsi fiati, citroeni, peugeot-ji, opli itd odpade...

Trenutno si lastim mazdo3, s katero bolj zadovoljen ne bi mogel biti. Skoraj 300k km, edino lambda je bila menjana, vse ostalo samo olje, filtri, zavore in gorivo. Ce bi obstajala vecja verzija bi takoj ostal na mazdi. Alternativa je sicer CX-5 ampak kaj pa vem, "star" model, letos drugo leto pride baje nova, verjetno prve s porodnimi krci...Potem sem se oziral za kaksno rabljeno E klaso, A6, oboje karavan, nekaj mi pogled uhaja na skodo superb tanovo, pogojno octavio. Potem pa koncamo in ce sem iskren me VAG grupa skrbi, ker denimo je nekaj normalnega, da na par jurjev km dolivas olje in to pri novem avtu, DSG ne vem od nekje davno imam v glavi da je tako tako.

Ima se kdo kaksen predlog? Ali bi izpostavil kaksen bulletproof motor/avto? Delal sem relativno precej km, v povprecju skoraj 50k, sedaj manj in bi imel rad nekaj zanesljivega, moc 150KM pa navzgor in solidno opremo. Ker ce ne bom dal kljuko na mazdo pa dokupil prikolico :D
Ce si mazda fan je pravi odgovor cx 60 z 6 cilindrskim dizlom, kaksnega testnega bi sigurno nasel na zgornji meji budgeta