Osebno prizadet?Jaz imam Corollo od leta 2020 in me je po 75000 km pustil na cedilu natanko 0x, tako ne kvasaj bedarij.
Osebno prizadet?Jaz imam Corollo od leta 2020 in me je po 75000 km pustil na cedilu natanko 0x, tako ne kvasaj bedarij.
To je šel preverjat nivo ali mu je že avto javil, da je premalo olja? Meni so rekli, da, če bom preverjal nivo, da bom zaznal, da ga avto pije, torej bo olja manj, a naj se ne sekiram, razen, če lučka zasveti. Sicer so rekli, da po 10k naj bi bilo pa potem ok...kaj verjet, pa ne vem, bom videl. Je pa to moj tretji VAG v življenju in nekih problemov s pitjem olja nisem imel nikoli, je bilo pa kar nekaj drugih težav (nepovezanih s tem).On ima tudi močnejšo mašino, pa je do 10 kkm nalil 2-3x. Pozabil točno, je bil pa kar besen zaradi tega.
Jaz moram rect, da v moji trojki ni nicesar crickom podobnega pa sem relativno obcutljiv na te stvari, lahko da so starejse imele ali pa imam sreco. Kolega ima sestico pa jo tudi hvali. Edino kar je res, da imajo tezave s stekanjem zavor, zadaj in tega se vedno niso porihtali. Ampak overall, motor, kvaliteta je avto bomba. Po pravici ce ne bi sel proti in kasneje preko 300k km pa ce ne bi bil moji "prevelik" ga ne bi niti prodajal.Ne rečem da Mazda ni dober avto, ampak kolega ima 6ko pa ima isto čričke nekje v armaturi. To je bolj od sreče odvisno ali kaj?
Davek zeleni evropi. Subaru = Outback/ Soltera. Cisti benz ali cisti strom.No subaru isto. Čisto so zavozil tole. 136 konjev na foresterju leta 2025 s CVT menjalnikom ki pobere 20% moči. Skratka anemična žalost s porabo 10+, kdo to kupi?
Ev clinic najdi na fb-ju! Pa se mi je vse dozdevalo se preden sem njih zacel prebirati! To “zeleno” sranje me se lep cas ne bo prepricalo!Zakaj ne hibrid?
Toyota RAV4
Moj, fotrov in sestrin 2.0 tdi 150 je javljal oil level low. Ko sem težil na servisu, da to ni ok in da naj uredijo ali mi menjajo avto, mi je, ko je je imel dovolj, rekel, naj prinesem navodila za uporabo in notri je pisalo, da je ok, če je treba doliti 1l olja/1.000 km. Tako da je za njih to po standardu.V firmi imamo stalno 10 do 15 VW / Skoda avtomobilov, tako imam kar dober vzorec kateri so pili olje in kateri ne. Kar se spomnim 2.0 TDI 140KM in 2.0 TDI 150KM niso pili olja. 2.0 TDI 184KM Octavije so nam pile liter do liter in pol med servisi (15.000km). 2.0 TDI 190KM Superbi, Passati niso popili nič. Zdaj novejši Arteoni, Superbi (2023/2024) z 2.0TDI 200KM pijejo lepih 3-4 litre med servisi na 30.000km (vzorec sedem avtomobilov).
Se strinjam ampak ko gre nekaj z baterijo narobe se tudi na bencin ne bos odpeljal! Dolgo ni nihce zelel na to odgovoriti in vecino kar pisejo jim verjamem! In to mi je dovolj, da se teh elektricnih jajc raje ognem, ljudje ki zelijo pa resiti planet in koale pa naj placujejo to ceno! Se pa tudi strinjam okoli teh primerjav, cetudi so zgresene po mojem mnenju se se vedno ne pustim prepricati v e mobilnost, vsaj se lep cas, morda bomo v to prisiljeni ampak takrat bo pac edini way…Toyota dela hibride že 20 let, prius taksiji delajo dizelske kilometre. Sedaj pa ev klinika ugotovi toplo vodo.
Meni so konkretno izgubili kredibilnost z primerjavo kompleksnosti in cene pogonskih sklopov. Ker folk res menja pol motorja na 10 let.
Sorry, zavajam. 0,5 l/1000 km, kar je še vedno 15 l na servisni interval. Prvih 5000 km pa lahko več.Saj če med servisi 30l olja notri zliješ, ga potem na servisu sploh ne rabijo menjati
1l na 1kkm?! Fak.
Ce si mazda fan je pravi odgovor cx 60 z 6 cilindrskim dizlom, kaksnega testnega bi sigurno nasel na zgornji meji budgetaTrenutno prevozno sredstvo bo treba enkrat zamenjati in iscem naslednika pa ga ni in ni... Isce se vecji avto od sedanjega in da je seveda v notranjosti vec prostora, predvsem v prtljazniku. Odpadejo vsi hibridi in elektrika, isce se zanesljiv bencinar (preferiram) ali dizel. Novo do dve leti staro, budget do nekje 45, zacnemo pa od 30 navzgor. Vsi fiati, citroeni, peugeot-ji, opli itd odpade...
Trenutno si lastim mazdo3, s katero bolj zadovoljen ne bi mogel biti. Skoraj 300k km, edino lambda je bila menjana, vse ostalo samo olje, filtri, zavore in gorivo. Ce bi obstajala vecja verzija bi takoj ostal na mazdi. Alternativa je sicer CX-5 ampak kaj pa vem, "star" model, letos drugo leto pride baje nova, verjetno prve s porodnimi krci...Potem sem se oziral za kaksno rabljeno E klaso, A6, oboje karavan, nekaj mi pogled uhaja na skodo superb tanovo, pogojno octavio. Potem pa koncamo in ce sem iskren me VAG grupa skrbi, ker denimo je nekaj normalnega, da na par jurjev km dolivas olje in to pri novem avtu, DSG ne vem od nekje davno imam v glavi da je tako tako.
Ima se kdo kaksen predlog? Ali bi izpostavil kaksen bulletproof motor/avto? Delal sem relativno precej km, v povprecju skoraj 50k, sedaj manj in bi imel rad nekaj zanesljivega, moc 150KM pa navzgor in solidno opremo. Ker ce ne bom dal kljuko na mazdo pa dokupil prikolico