PREGREVANJE MOTORJA

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.999
5.627
113
Pa še zadnjič ker vidim da ne upoštevaš nasvetov....odvij že tiste 4 šravfe in snami auspuh.....in prilepi sem sliko zdrajsanega bata slikanega čez izpušno luknjo....

Da se že končno nehamo pogovarjat kot da z tvojim motorjem ni nič narobe....

Zgledalo bo pa takolele...
pist1.jpg
 
Nazadnje urejeno:
  • Haha
Reactions: zoom

luka51

Guru
16. avg 2007
14.389
5.671
113
nerabi tega delat. Smo že ugotovili, da je motor star kot svet in neve kdaj je bil nazadnje menjan cilinder. Tak, da bo itak videl špure in bo za zamenjat :D
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.999
5.627
113
Ja sam zamenjal bo bat in cilinder....vzroka pa ne bo odpravil!

Ker motor je ja 3leta nazaj delal brez problema in mu nima kaj bit če je stal pod kozolcem!

Sej.....naj on menjuje....denar mora krožit, da se svet vrti :D
 

jbrane

Zelenc'
14. jul 2022
8
1
3
Živjo.
Ne vem kako si izmeril kompresijo....
Ampak na forumih kjer debatiramo o motornih žagah je takole...

150 psi je zdrava kompresija...
120 psi je bare minimum....pod tem zadeve ne delujejo! (je tudi malo razlike od žage do žage). Žaga z kompresijo okoli 120 psi je tretirana za generalno obnovo!

Ampak 45psi.....al si nekaj narobe meril al imaš pa (toplotno) zariban cilinder in si mal David Cooperfilda da ga sploh uspeš prižgat!

Zakaj ti je zaribal.....išči pa vzroke v narobe nastavljenem frgazarju (prerevno nastavljen) al maš pa nekje na masini "air leak".....nekje ti vleče zrak na nekem spoju....kar je s5 na koncu lean burning in ti skuri cilinder/bat (al kak semmering na gredi al pa na spoju frgazar cilinder-probas kot sem ti že zgoraj pokazal z wd40)


Lp

Živjo

Hm, meril sem na vroč motor pa večkrat kurblal in to je to. Bom jutri probal še na mrzel motor. Kolkrkrat sem kurblal, kazalec čez 45 psi oziroma 2 kg/cm2 ni šel.
Mrzel motor vžge, največ trikrat kurblam. Vroč malo težje. Morda tik pred tem ko crkne, začne malo cukati, pa nekoliko več belega dima se pojavi iz auspuha.

En stručko mi je naložil da je crknila membrana (reed valve, številka 31 na priloženi skici). Možno. Ta agregat (mašina) namreč nima sesalnega kanala z vplinjačem pripetega na cilinder motorja , ampak na ohišje agregata.

Lp
Brane
 

Priponke

  • skica motorja.jpg
    skica motorja.jpg
    1,3 MB · Ogledi: 113

jbrane

Zelenc'
14. jul 2022
8
1
3
Ne vem kako si izmeril kompresijo....
Ampak na forumih kjer debatiramo o motornih žagah je takole...

150 psi je zdrava kompresija...
120 psi je bare minimum....pod tem zadeve ne delujejo! (je tudi malo razlike od žage do žage). Žaga z kompresijo okoli 120 psi je tretirana za generalno obnovo!

Ampak 45psi.....al si nekaj narobe meril al imaš pa (toplotno) zariban cilinder in si mal David Cooperfilda da ga sploh uspeš prižgat!

Zakaj ti je zaribal.....išči pa vzroke v narobe nastavljenem frgazarju (prerevno nastavljen) al maš pa nekje na masini "air leak".....nekje ti vleče zrak na nekem spoju....kar je s5 na koncu lean burning in ti skuri cilinder/bat (al kak semmering na gredi al pa na spoju frgazar cilinder-probas kot sem ti že zgoraj pokazal z wd40)


Lp
 

jbrane

Zelenc'
14. jul 2022
8
1
3
Živjo

Hm, meril sem na vroč motor pa večkrat kurblal in to je to. Bom jutri probal še na mrzel motor. Kolkrkrat sem kurblal, kazalec čez 45 psi oziroma 2 kg/cm2 ni šel.
Mrzel motor vžge, največ trikrat kurblam. Vroč malo težje. Morda tik pred tem ko crkne, začne malo cukati, pa nekoliko več belega dima se pojavi iz auspuha.

En stručko mi je naložil da je crknila membrana (reed valve, številka 31 na priloženi skici). Možno. Ta agregat (mašina) namreč nima sesalnega kanala z vplinjačem pripetega na cilinder motorja , ampak na ohišje agregata.

Lp
Brane

Priponke​

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.999
5.627
113
tik pred tem ko crkne, začne malo cukati, pa nekoliko več belega dima se pojavi iz auspuha.

En stručko mi je naložil da je crknila membrana (reed valve, številka 31 na priloženi skici). Možno. Ta agregat (mašina) namreč nima sesalnega kanala z vplinjačem pripetega na cilinder motorja , ampak na ohišje agregata.

Lp
Brane
Bel dim pri 2t motorju je znak za pregrevanje....

Stručkotu reči da tudi če ti reed valve ne dela....to še vedno pomeni da bi tvoj motor moral met kompresijo! Reed valve je zelo občutljiv....malo pokriviš tist pleh (če nimaš karbonskih) in ti motor ne bo vžgal....

Lahko da ti pa pušča okol reed valve-a! Tesnilo 30 in 32! Da je tam spustila dihtunga! Ampak sedaj sta cilinder in bat že sesuta!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.999
5.627
113

Ko boš rihtal mašino zamenjaj dele 8, 30,32 in 38 (semmeringa na gredi)....Tinex Kranj jih ima...ne vem če bosta dražja od 5eur :) ne rabiš niti snet/podret motorja....samo elektriko na levi in sklopko na desni

V vsak semmering 1-2mm sveder da naluknjaš čelni del....potem pa 2x spax samovrezna lesna šravfa in ju z kleščami vn potegneš...

Screenshot_20220801_233109_com.opera.browser.jpg
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.999
5.627
113
Preden boš snel elektriko na levi...z točkalom naredi na treh mestih diskretne pike (ena na plošči ki ji ustreza sosednja na bloku) da ne boš rabil štelat predvžiga....ko sestavljas samo poravnas pike med sabo
 
Nazadnje urejeno:

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.011
261
83
Če hočes proper zmerit kompresijo na teh malih masinah, je treba frgazer dol vzet, da dejansko zmeris maksimum,ki ga je ta masina sposobna.

Pa tistih 150PSI je rule of thumb za avtomobilske masine ne za 2T frceke. Ti imajo (poleg tega da je 2 takten, kar cisto spremeni dinamicno kompresijo) obicajno tudi nizje statisne kompresije.

Namesto da izumljas toplo vodo, upostevaj nasvete forumasov in vzami dol cilindr, da vidis stanje bata/obrockov/cilindra. Lahko pa meris vsega in svasta, sam motr se vedn nebo sel :valjamse: