omega - lučka za elektroniko motorja

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
zadeva je sledeča - štartam avto se normalno vozim, imam pot 5km, nato vgasnem in čez 10min spet štartam in takrat se lučka za elektroniko motorja ni izklopila. vgasnem avto pa spet nazaj pa še vedno gori. se pač peljem domov z lučko (se mi zdi da je parkrat malo pocukalo, poraba je bila normalna) in doma pokličem mehanika da pridem na priklop računalnika. spet štartam avto in ne sveti več, se pripeljem do mehanika in računalnik ne javi nobene napake. probamo parkrat štartat ampak nič od lučke...

grem domov se vmes še parkrat vstavim pa probam na novo štartat pa nič. opazil pa sem da takrat ko sem ga na novo vžgal (ko se lučka ni vgasnila) je avto ful težko vžgal.

to se mi je zdaj zgodilo že ene 4x v zadnjem tednu...pri hladnem motorju in tudi na delovni temperaturi.

ima kdo kakšen namig/predlog?

hvala

Lp
aja..bencinar,2000, 2.2 16v
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
kaj pa ker mi izpušni kolektor malo spušča?

kako pa to da ni na računalniku pokazalo?peljal sem k enemu domačemu mehaniku ki bi se naj spoznal in ima vso to opremo..klical pa sem na original servis pa so rekli da pri njih bi kao ziher pokazalo (kasirajo pa mislim da 25e če pokaže kaj ali ne)

Lp
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik dejan001 pravi:
kaj pa ker mi izpušni kolektor malo spušča?

Če ti izpušni kolektor pušča, imaš tudi višjo porabo. Lambda sonda namreč zazna "vdor" zraka in zato prikazuje temu ustrezne vrednosti, ki niso normalne. Pelji avto na diagnozo.
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
po trenutni porabi ki jo prikazuje je poraba v mejah normale..ni opaziti nekih odstopanj.

kakšna pa je razlika med računalnikom tega ½domačega½ mehanika in pa oplovim (kao da naj bi na oplovem ziher pokazalo napako)?

Lp
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Načeloma ni nobene razlike. Če ima ta domači mehanik pravo orodje (tj. profesionalni tester) bo pokazalo enako kot če boš peljal na servis. Tester v osnovi ni namreč nič drugega kot bralnik, saj le prebere, katere napake so zabeležene v spominu računalnika. Seveda ima tudi druge funkcije, vendar v tvojem primeru potrebuješ to (branje napak).

Kateri letnik pa je avto?
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
ja, saj kot sem napisal, sem bil in ni nič pokazalo. rekel je da naj pridem ko bo gorela lučka in bo pri prižganem priklopil
Lp
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Aha, površno berem.
redface-1.gif
Čudno, da mu ni nič pisalo. Sumim, da se tester z računalnikom sploh ni povezal. Upam, da ti ni nič računal?
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
ne,nič ni računal, sem bil 2x tam..prvo ga ni bilo pa je neki sodelavec priklopil, potem pa je še on prišel in še 1x. v obeh primerih brez napak...
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Računalnik shrani napako tudi če ta ni več prisotna, tako da se verjetno tester sploh ni povezal z ecutom. Najbolje je da pelaš na servis mislim da je bilo nekdaj 5ksit da so ti priklopili na tech2.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Več možnosti imaš:
-skurjena lambda (posledično pošilja napačne podatke ECUju in ko je le-temu dovolj preklopi na zasilni program-lučka in ni preformanc. Do takrat avto lahko cuka ali iam takšne in drugačne prebavne motnje)
-slab kontakt na kakšnem izmed senzorjev (zrak, etc), kar ima za posledico da lučka gori neprekinjeno ali se ti prižge takoj neglede na hladen/topel motor)
Napaka je shranjena v ECU, kar pomeni da se nisi povezal na ECU da bi odčital napako... Napaka se ne izbriše iz spomina, se pa lahko resetira če "reštartaš" motor
Vsekakor pelji avto na tester, tudi dobri splošni mehaniki imajo testerje za osnovno/generično diagnozo
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Vsekakor pelji avto na tester, tudi dobri splošni mehaniki imajo testerje za osnovno/generično diagnozo

Odvisno od resnosti delavnice. Nekateri popoldanci si pač ne morejo privoščit pravih testerjev in imajo zato poceni kitajsko robo za brisanje lučk in servisnih intervalov. Pravi pa imajo (imamo) profesionalne testerje za 5k€, ker je delo brez njih skoraj nemogoče.
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
evo...zelo slab dan

računalnik je javil napako senzorja odmične gredi, vmes pa se je na trenutke vklapljal še senzor motorne gredi (točno tako je rekel na kolmaniču, cena vse skupaj je malo pod 500e z delom).

pa sem ga vprašal če je to ziher to in če lučka več ne bo gorela in je rekel da to je ziher to, da lučka pa lahko potem začne goriti za kaj drugega
stupid-1.gif


in da ker je toliko denarja da naj raje menjam prvo senzor odmične gredi ki je bolj kritičen. pa še da na neke dolge relacije se naj ne vozim, ker če se oba vklopita bo se motor ugasnil.

zdaj pa če mi lahko kdo od vas da še kakšen nasvet..kako naj vem da je to ziher to? da ne bom delal preizkusa za takšen denar potem bo pa isto...

eh jeba
uf-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
cena popravila je smesna.
Odklopi senzor na odmicni bos videl kaj se bo potem dogajalo, vcasih imajo senzorji slab stik...
Ce ne delata oba senzorja pa res motor ugasne.
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
to bom jaz bolj težko ker nimam blage veze.kaj pa naj bi bilo potem če se izklopi? zaupat pa tako nobenemu več ne moreš ker vsak pravi drugače oz. gleda da bo čimveč zaslužil
aja..pa na oplu je reko da je zelo zakoplicirano menjati en senzor-ne vem katerega točno je rekel. sem pa informativno klical par trgovin z deli pa se giblje cena senzorja odmične gredi med 75-85e, za motorno gred pa 67e oz. 27e - nisem si zapomnil..sem živčen ko ....

lp

p.s. ve mogoče kdo za kakšnega poštenega mehanika v mb?
hvala
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ne vem no... Pri renultu tak senzor položaja odmične gredi ne stane več kot 50 EUR, raje manj...
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Pri 2.2 ga še nisem menjal, ampak pri nekaterih je treba sneti jermenico odmične gredi. Zaradi tega je verjetno tudi taka cena. Okvara tega senzorja je skoraj standardna napaka vseh Oplovih 16V motorjev. Na Omegi ne traja dolgo da vzame jermen in jermenico dol, da ti ni slučajno povedal ceno tudi skupaj z menjavo jermenov?