Simon_Vi: Verjetno si zaradi znane napake Roverjev bolj pozoren na problematiko "majoneze" v olju, ampak v tem primeru gre za tipični pojav tega motorja (velja še za nekatere VAGje). Štos je v tem, da je cel motor (glava, blok, karter) iz aluminija in se hitro ohlaja, poleg tega pa še oddušek karterja ni najbolje skonstruiran in v hladnem vremenu/ob kratkih vožnjah se v karterju nabira kondenz. Seveda zna ta pozimi tudi zmrzniti...
Blue GTI: Na Verovškovi bodo vedeli katero je G50?
Na menjalniku mora torej pisati oznaka in količina olja?
Glede stikala: deseta črka VINa je X... Je to 99?
Pa še glede rešitve problema...
Ker se cel kup mehanikov problema ni hotel lotiti (češ da nimajo časa, ven je treba vzeti mašino, kar traja, itd.) Najbolj resna razlaga, ki sem jo dobil, je bila, da so ta problem s tem motorjem že imeli, po razdretju celotnega motorja pa napaka ni bila nikjer vidna in na koncu so zamenjali cel motor.
Zato sem avto peljal k enemu staremu atu, ki je že leta v penziji in mora imeti prava očala gor, da kaj naredi,
je pa včasih šraufal buse na LPPju in je navajen vsega hudega.
Najprej sva naredila debato o tem, če je bilo kdaj kaj kilometrov prevrtenih (avto je bil kupljen z 80 000 km, ko je bil dan v prodajo na uradnem servisu, 1. lastnico pa vsaj na videz poznam), in ker je bil jermen še originalen, recimo da so realni...
Nato se ustaviva pri stikalu, ki je že zamenjano in rečemo, da dela, ker je tudi po menjavi že zagorela lučka za olje (madona, šele zdaj vidim, kakšno zmedo ima VW s temi šalterji, upam, da je bilo pravo stikalo noter dano
).
Oljna pumpa pravi da ni, ker potem ni šans, da se voziš par km čez celo območje obratov, brez da bi posvetila lučka.
Pogleda olje in komentira, da je čisto vodeno in iztrošeno (staro 10 mesecev oz. 8k km!!!
Zanimivo pa je tole: ata potežka stari filter in novega (v katerem seveda ni še nič olja), stari je res zelo občutno težji. Pravi, da je to od vse svinjarije nabrane v njem, mogoče tudi ni bil samo eno leto v avtu.
Koliko bi bilo tole kredibilno?
Sledi vprašanje, kakšno olje imam noter. Ata reče, da naj to Aralovo 10w40 s***** damo ven (predlaga Castrol 15w40 in menjavo na 8000 km) in menjamo filter. Okej, grem po Mannov filter in 5 litrov olja.
In rezultat: po hitrem krogu do Kamnika se lučka ne prižiga več