Test letnih gum 2012 je zunaj

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ja, so nas. Ampak je Simon pozabil omeniti, da so tam tudi rekli, da lahko to počneš, če to narediš pogosto... Nekje na 5000 km je še v redu, ker ni take razlike v obrabi profila.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.463
2.453
113
Evo Michelinke HP Primacy so gori že tretjo sezono, profila je še kr nekaj, grabijo še lepo, trese pa tudi nič pri 200, tako da super
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Vedno bolj kot berem v vsaki temi tvoje pametovanje mislim da si ti smeh.

Žal nima nobene veze s to temo, vendar; kaj ti je smešno?
"pametovanje"? Če misliš na moje pametovanje iz te teme, so to besede inštruktorja varne vožnje na vranskem in s tem se popolnoma strinjam. Začuda se tudi vulkanizerji končno(!) strinjajo s tem.
Torej, o kakšnem pametovanju pišeš?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Logika; zadnji par koles je pasiven in JE bistveno bolj občutljiv in odvisen samega stika s cesto. Pustimo teorijo o pogunu, to je druga zgodba; velja pa tudi za njih, da se da na zadnjo os boljše, nove gume.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.463
2.453
113
Aja še eno pitanje, torej so vsi vulkanizerji bedaki ko pri vsakem slišim da reče "te malo slabše bomo pa dali nazaj, boljše da so zadaj, boljše pa gredo naprej". Torej imajo zgrešeno logiko, dejansko pa je kontra? Namreč jaz sem do danes tudi mislil da je tako, da morjo pri avtih ki imajo od spredaj pogon biti boljše gume od spredaj z več profila...
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
No sej meni je po eni strani logično, da bi dal zadaj take s več profila - vsaj glede na izkušnje, ko me je ene 3x obrnilo. Mogoče bi boljše gume zadaj to preprečile, mogoče pa tudi ne.

Po drugi strani pa če greš recimo v zasnežen hrib je boljše met več profila spredaj.
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
Problem zimskih gum je pregrevanje in ko so pregrete so totalno neučinkovite, se začnejo zvijat in svaljkat... Je pa res, če z neogretimi gumami par km nardiš, potem je vseeno kaj imaš....

to da ti enkrat zabrezaš še ne pomeni, da je rezultat..... Ravno tako je pri zavorah, mrzle vsake dokaj dobro primejo, ko je stvar segreta je pa zgodba čisto druga...

sam sem imel suzo swifta gti... ko so se bremze ogrele, je blo skor tako kot jih nebi imel, če si šu pa žljaf na mrzlo te je pa skor skoz šajbo ruknl...

isto je pr gumah. Ko je guma pregreta kar zimska v vročini sigurno hitro je, je totalno neučinkovita, se začne kar svaljkati..
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
osebno imam raje "slabše" gume zadaj (če že moram izbirati), ker lažje uloviš rit kakor pa če ti avto čez nos pobegne....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.976
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
No sej meni je po eni strani logično, da bi dal zadaj take s več profila - vsaj glede na izkušnje, ko me je ene 3x obrnilo.
ti kar imej zadaj nove gume, spredaj pa zlizane . Sploh v poletni nevihti se bo to odlicno obneslo....pozimi ti pa rit odnasa zaradi spremebe tezisca avta(ponavadi ob zavirranju,kajne? Oziroma vsaj takrat je vecja verjetnost da ti jo odnese. Ko bos speljeval ti bo tezko rit odneslo vsaj pri fwd.
Osebno gume vsako leto nataknem na drugo os.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
osebno imam raje "slabše" gume zadaj (če že moram izbirati), ker lažje uloviš rit kakor pa če ti avto čez nos pobegne....

Pol pa hitro pojdi za profi dirkača, ker si verjetno prvi na svetu, ki zadek lažje ulovi.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Aja še eno pitanje, torej so vsi vulkanizerji bedaki ko pri vsakem slišim da reče "te malo slabše bomo pa dali nazaj, boljše da so zadaj, boljše pa gredo naprej". Torej imajo zgrešeno logiko, dejansko pa je kontra? Namreč jaz sem do danes tudi mislil da je tako, da morjo pri avtih ki imajo od spredaj pogon biti boljše gume od spredaj z več profila...

JA, če ti vulkanizer to reče, je bedak oz. ne zna razmišljat logično. Zamenjaj vulkanizerja
smile-1.gif
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
ksz

Najvarneje je menjat vse 4 gume, na vsaki 2 ali 3 sezone, odvisno od št. km.
Ne pa da gledaš paciente, ki imajo na svojem x let starem avtu še originalne gume. Ali pa iščejo po raznih Baumaxih najcenejše nalite gume... Marsikdo si omisli neko vozilce, ki ima tako in tako dimenzijo gum, katerih njihov budget ne zmore kupit.

Imam soseda, ki si je pred nedavnim omislil bemfo, letnik '98. Nekaj sma se pogovarjala, pa mi je rekel, da se bo celo leto vozil kar z zimskimi gumami, ker so mu nove letne predrage in si jih ne more kupit. Potem pa ga bo slučajno zradiralo, pa bo vse drugo krivo, le gume ne...
stupid-1.gif
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
961
95
28
Ljubljana
Citat:
To menjavanje gum iz zadnje na sprednjo os je....smeh ! Tisti vulkanizer, ki vam to "lapa" mu rečite samo; ADIJO!

Si že kdaj videl ali slišal za stopničasto obrabo zadnjih pnevmatik? V večini primerov pride do tega zaradi ne menjave prva-zadnja os. Malo povprašaj tvojega inštruktorja o tem "fenomenu".
hysterical-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Neumnost; prvo se povprašaj po učinkovitosti podvozja. Nekaj je narobe...naredi še optiko podvozja.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Opet ti, Tupaloviæu...

A ti z izpisi optike in izpisom testa amortizerjev dokažem, da je podvozje brezhibno a so gume vseeno stopničaste (na zunanjem robu)?
In da naredimo nekateri skoraj enako kilometražo z zimskimi in letnimi pnevmatikami, a lej ga zlomka, zimske so b.p., letne pa ne? Pa da se distributer neformalno opraviči, da je prejel že več pritožb čez določen model pnevmatike zaradi takega pojava?
Neeee, vsi imamo okvarjeno podvozje...
Veš kako gre še en stavek...
Razbojniče, još jednom da kuæu napomniješ... Pa krvi æu se ti napit...
Sedaj pa razbojniče zamenjaj s svojim nickom, kuæa z podvozjem krvi pa s čim bolj civiliziranim... Get?