škoda superb

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.319
831
113
Citat:
Uporabnik TheMan pravi:
Hahaha, post leta 2012/13
smile-1.gif


Smejati sem se začel že pri francoskih avtomobilih. Če si imel celo življenje francoske avtomobile v praksi niti avtomobila nisi imel, kje je še ostalo.

ti ap 5 za tega.
467716-post_slo.gif
 

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
969
119
43
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
Citat:
Uporabnik TheMan pravi:
Hahaha, post leta 2012/13
smile-1.gif


Smejati sem se začel že pri francoskih avtomobilih. Če si imel celo življenje francoske avtomobile v praksi niti avtomobila nisi imel, kje je še ostalo.

ti ap 5 za tega.
467716-post_slo.gif

In kaj je narobe s francoskimi avtomobili, da lahko reces da ni avto? Normalno, nemske uber makine ne gredo na streho, ne zrejo olja za malico, jih po pijano bavarsko mece ven iz ovinkov pa zraven se pokajo preme. In vse to brezplacno.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.208
3.831
113
Če ima takn 60 litrov in tanka ko se prižge rezerva je to poraba dobrih 6 litrov na sto km in to je normalna poraba tega motorja v takem avtu (pustimo zdaj one, ki se po novem cijazijo z 90 kmh po avtocesi z enim in pol očesom na potovalnem računalniku)

Sicer pa glede avta: da je placa malo bi verjetno težko rekli, saj je osnova passat, ki je med prostornejšimi avtomobili. Da je oprema skopa in ekateri materiali slabši kot pri nemški polovici koncerna se tudi ve, glede podvozja pa tudi verjamem da v primerjavi z hidravliko razočara.

Predvsem pa razumem avtorja glede občutka da je nekaj na silo narejeno slabše. Kot dolgoletni voznik seata sem imel namreč podoben občutek: da bi lahko, pa nočejo.
 
Nazadnje urejeno:

jezek

Guru
24. jul 2008
3.918
1.680
113
Dolgujem še info o porabi (preden razvijete posebne algoritme izračunavanja porabe prek lučke...):
Povprečna je od 6,8 do 8,2 , večino časa 7,2. Izračunana ročno. Za moje pojme zelo sprejemljivo. Grajal sem točnost BC, ki laže 15% in majhnost rezervarja. Superbi od sodelavcev imajo na BC vsi okrog 6,5 , računal ni nihče, noben pa še ni naredil več kot 900km z enim tankom (vozijo se večinoma AC in nekje do 150).
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Upam, da si tokrat napisal v genau-fact-genau-dokazani tehniki, ker s sarkazmom/karikiranjem tukaj ni zajebancije.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.336
1.948
113
A v zračnik pa ne gre nič goriva?

Jaz ženi v polota porinem še cca. 10 litrov (in to na 45 osnove).
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Ker vidim, da komentirajo Superba sami znalci, ki ga seveda še niti vozili niso, napišem še moje izkušnje po lastništvu 2+ let in prevoženih 45.000 km. Imam pa Combi z Elegance opremo in nekaj dodatki, 2.0 TDI 170KM z ročnim menjalnikom.

Pohvalno:
Prostor. Zadnja klop je neverjetno prostorna, prav tako prtljažnik in kot tak je izredno primeren za vsakogar, ki toliko prostora dejansko potrebuje=vse družine. Ni lepšega zmetati vanj pol hiše, brez da razmišljaš kaj bi izpustil, stopiti noter, urediti otroka (tudi na sredini) brez, da se polomiš. Zadaj lahko sedi kdorkoli, pa mu prostora za noge ne more zmanjkati, skratka, prostoren je res izredno.

Kvaliteta oz. funkcionalnost:
Mislim, da je vse skupaj klasično VAGovsko. Zadeve so pri roki, delajo. Ni nobenih čričkov, odpadlih delov, okvare še ni bilo nobene.

Poraba.
Meni se zdi zelo solidna. Povprečna se giblje od 5.5 do 6.5l /100 km, odvisno kako voziš oz. kakšen režim vožnje je. Če je veliko kratkih fur, zna iti seveda preko 7l. Ravno zadnji tank je bila poraba 6.1l/100 km od tega četrtina avoceste, ostalo vaški/mestni promet. Avta ne gonim, verjetno je to jasno.

Motor.
Zelo solidni pospeški, dobra poraba, lahko bi bil tišji, ampak nič strašnega.

Oprema.
Mislim, da drugje težko dobiš toliko opreme za takšno ceno. Ne bom našteval kaj je vse notri, naj si vsak pogleda, ki ga zanima. Klima dela in to zelo dobro, tako da ne vem kje je imel težave jezek. Mogoče jo le ne zna uporabljati.

Grajam:
Pozicija za volanom je za moje pojme dobra, itak je vse nastavljivo. Enako pa mi ni všem, da ima desna noga malo premalo prostora in večkrat tišči v sredinsko konzolo. Lahko, da imajo višji s tem še večje težave.

Menjalnik je sicer dober, dela enako, kot je bil nov, je pa malo več pretikanja, pač ročni in dizel. DSG bi čudovito pasal, a sem bil škrt.

BC dejansko laže (meni v minus) kar precej. Mogoče je to slučaj, ampak po BC imam povprečno porabo 5.3l/100 km, realno je čez 6l.

Nakladalni rob bi bil lahko raven.

Zadnij sedeži bi bili lahko bolj udobni.

Avtomatika za prižiganje xenon luči je neumna, tako, da sem primoran v ročni vklop/izklop. Ob dnevnih lučeh, zadnje ne svetijo, kar je svetovna neumnost, ampak to imajo zdaj že vsi novi avti skoraj.


Skupno vzeto konkreten kos avta, za zelo dobro ceno. Kdor išče dušo v plehu, naj jo gre iskat kam drugam (homo sapiens,...), pleh je precej hladen tudi pri 200.000 EUR vrednih avtih.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Če ima ježek osnovno različico opreme je ogromna razlika v vožnji, če bi jo primerjal z Elegance opremo.
Pri prejšni Octaviji je bila razlika med oskubljeno verzijo in Elegance kot noč in dan, oprema naredi popolnoma drug avto.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Samo potem naj ne jamra, da nima avtomatskih brisalcev in podobnih neumnosti, če jih pač v njegovi opremi ni. V stopnji više seveda so. To je isto, kot kupit avto s 50KM in jamrat, da ne gre 200 km/h.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.289
198
63
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Pri prejšni Octaviji je bila razlika med oskubljeno verzijo in Elegance kot noč in dan, oprema naredi popolnoma drug avto.

Se strinjam. Sem enkrat dobil kot nadomestni avto (moj je bil tisti dan na rednem servisu) osnovno Octavio 2 brez opreme in s 75KM 1.4 motorjem (na servisu sem imel pa 1.8 TSI Elegance). Groza, kaka drvarnica. Nisem mogel verjeti svojim očem, da je lahko taka razlika samo zaradi opreme. No, pa tudi vožnja je bila popolnoma drugačna, nadomestni je bil prava nepremičnina.
hysterical-1.gif
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.918
1.680
113
Ja, seveda.....ampak moja stopnja opreme stane 26.000 jurjev - za ta denar dobiš pri konkurenci praktično vse v ceni.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.918
1.680
113
Vsi francozi tega ranga. Dobiš že ksenon notri, da o brisalcih in ostalem ne govorim. Superb family pa ima tempomat (če temu 2012 lahko tako rečemo) in ....... centralno zaklepanje in elektro šipe. Pika.
Vsekakor pa se priporočam za tečaj uporabe superb klime. Da ne bom celo poletje izpostavljen brutalnim curkom ledenega zraka.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
potem je res bolje da ostaneš na francozu
zmaga.gif


nisi pa še napisal imaš klimatronic? Poleg tega imaš gumb kjer kompresor dela ful in kompresor ne dela full. Priporočam branje knjigice.
zmaga.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
potem je res bolje da ostaneš na francozu
zmaga.gif


nisi pa še napisal imaš klimatronic? Poleg tega imaš gumb kjer kompresor dela ful in kompresor ne dela full. Priporočam branje knjigice.
zmaga.gif

Saj bi jezek rad vozil francoza, pa ga ne more, ker ga je delodajalec prisilil v uporabo službenega Superba - in zaradi tega je še posebej občutljiv. Sem bil v točno enakem položaju.

Si predstavljaš, da ti nekdo da za službeno vozilo 508 - ti pa Francozov ne maraš; prisiljen pa si plačevati boniteto za avto, ki ti ni všeč. Za popyzdit.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Wait... "Velikim in malim propelerjem"? Na climatronicu?

A mas ti B5 Superba? Ta stari ("prvi") model? Ali govoris o ta srednji tipki na ta novem (B6 model) climatrocnicu?
Ker imam istega v Octavii, pa je med "ta malim" in "ta velikim" propelerjem en orkan razlike...

Kaj pa ce bi ti to na servisu vprasal?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.918
1.680
113
Tipka je 'AUTO' z dvema lučkama. Na centralnem displeju nariše večji in manjši ventilator. Tisti, kateremu odgovarjam že ve.