škoda superb

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.734
414
83
Kras
www.mtl.si
Raje ne bom.
grin1.gif

Glede na 1.9 TDI PD 105 KM računaj pol litra dol.
Zanimivost: po autobahnu pri slabih 190 km/h po GPS (top speed) je bila poraba slabih 13 litrov.

V glavnem, glede porabe sem bil izredno presenečen. Pozitivno.
 
Nazadnje urejeno:

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.143
321
83
Velikostni razred ? Zakaj je mondeo v majšem razredu ???
Mondeo: Medosna razdalja(2,850 mm) Dolžina (4,778 - 4,83 karavan) Širina(1,886)
Škoda:Medosna razdalja(2,761 mm) Dolžina (4,838 mm) Širina(1,817) Pritlažni prostor (528)
Mercedes E: Medosna razdalja(2,873 mm) Dolžina ((4,869 mm -4,905) Širina(1,821- 1,854)

Vir Wiki:http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo in http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W212
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.263
153
63
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
mtl...pa vseeno napiši porabo
wink-1.gif


Sicer si znan kot 'varčen voznik' a je vseeno dobro vedeti to kakega minimuma se da priti v povprečju.

(Me nasplošno zanima koliko je požrešen 1.6 motor..sploh ob dejstvu, da si ga ti vozil v praktično najtežji izvedenki avtomobila)

Prihaja še Tiguan v tej motorni izvedenki, tam bo šele motor pokazal varčnost... Se pa lobira tudi pri OOOO da bi novi model A4 posebej za slovenske varčevalce ponudiliv izvedenki 1.6 90KS in 1.6 105 KS. Seveda bi bila po standardni politiki Audija 6. prestava dodatna oprema...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Velikostni razred ? Zakaj je mondeo v majšem razredu ???
Mondeo: Medosna razdalja(2,850 mm) Dolžina (4,778 - 4,83 karavan) Širina(1,886)
Škoda:Medosna razdalja(2,761 mm) Dolžina (4,838 mm) Širina(1,817) Pritlažni prostor (528)
Mercedes E: Medosna razdalja(2,873 mm) Dolžina ((4,869 mm -4,905) Širina(1,821- 1,854)


Vir Wiki:http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo in http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W212

Zadnjega črtaj iz te primerjave. Avtomobilski razredi niso ločeni samo po cm.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.447
1.278
113
Ne glej starih tabel. STvari se spreminjajo.

Pa če še hočeš uradno: po klasifikaciji avtomobilske industrije (ki jo uporablja tudi slovensko združenje uvoznikov) Octavia spada v spodnji srednji ratred, Superb pa v zgornji srednji. Enako je pri nas oz. pri Auto Motor und Sportu (za akcijo Najboljši avto avtomobili, na katere stare razvrstitve iz leta 2008 si linkal).
 
Nazadnje urejeno:

jezek

Guru
24. jul 2008
3.918
1.680
113
Odklonilno ločeno mnenje:
Imam karavan tdi 140 family. Dopuščam možnost, da z deželno opremo pride tudi slabša izolacija in kakovost izdelave (glede na pohvale predhodnih piscev), ampak moj skupni vtis je bolj slab. Morda nisem najbolj merodajen, ker sem do sedaj imel samo francoske avtomobile, ampak avto je nekako primitiven. Zdi se mi, kot da so namenoma pokvarili potencialno dober izdelek (predvidevam, da ga VAG zna narediti) samo zato, da mu lahko nalepijo nalepko Škoda in dajo nizko ceno (ki pa je nizka samo dokler natančneje ne preučiš dejanskih cen, po katerih so na voljo konkurenti). Pohvalo zasluži prostorna notranjost zadaj (spredaj je v širino in višino slabše kot v najmanjših avtomobilih – npr. C2, poleg tega je sprednja šipa nizka in normalno rasel voznik ne more sedeti pravilno in hkrati videti na semafor). Položaj za volanom je čuden, sredinska konzola po nepotrebnem zmanjšuje prostor za desno nogo (zelo neudobno, pa še razmajal se je sredinski del v nekaj tednih), pedala so zamaknjena preveč v desno. Sedeži so solidni, niso pretrdi, naslon je preveč ukrivljen naprej, vzglavniki niso nastavljivi, tkanina je cenena, grda in se močno obrablja. Obvolanske ročice so primitivne (vrhunec je tempomat) in prekratke. Senzorja za dež ni, brisalci delo ob nalivu opravljajo za silo. Climatronic je zanič. Nastavljiv po eno stopinjo in največ do 26, naslednja stopnja je gretje. Pri temperaturah nad 35 v avtu zmrzuješ (ledeni curki zraka od vsepovsod), rešitve ni. Menjalnik je soliden, vendar s časom postaja manj natančen (prevoženih 20.000 km). Dejansko je motor (ki ni na papirju nič posebnega) še največji biser tega avta: dovolj zmogljiv tudi za dinamično vožnjo pri tem pa zmerno žejen (ob katastrofalno majhnem rezervarju – v avto, ki ima prostora za odmet, so vgradili 60 litrski tank – kar pomeni, da kaj več od 800km ne prevoziš). Potovalni računalnik sicer laže več kot liter. Podvozje ni kompromis udobja in lege, ampak je podrejeno zgolj udobju. Vodljivosti praktično ni, avto gre po svoje (vožnja po jadranski magistrali nad 60km/h je katastrofa). Takega občutka še nisem imel pri nobenem avtu: nos gre načeloma v pravo smer, potem pa sledi nek čuden bočni sunek, prenos teže, in nato zadek odpelje ovinek po taki poti, kot si je zamislil sam (oz. perverzni konstruktorji podvozja). Poleg tega avto stalno nekako podrhtava (ne trese ampak plava – kot da bi vzmeti bile zelo trde pri stisku in popolnoma brez upora pri proženju oz. raztegovanju). Poleg tega kolesa hitro izgubijo stik s podlago tudi na razgibani cesti (pretežak zadek?) – in se vse vrti v prazno, poskakuje, vklaplja ESP… In to vse ob dragih in na robnike občutljivih 225/45/17. Zavore so premalo zmogljive in čudno dozirane. Všeč mi je zelo velika oddaljenost od tal, saj nisem še nikoli podrsal – tudi na zelo razritih vaških poteh. Zvočno udobje je mešano – tišina iz podvozja, moteč piš okrog vrat. Črički so se začeli pojavljati po nekaj dneh (trenutno so štirje), ampak niso preveč moteči. Črički so prisotni tudi v motornem prostoru – konstantno neidentificirano brnenje oz ropot nekakšne plastike, šklopotanje nosilcev in sklopke (slišno samo ob odprtem oknu), občasen ropot izpušnega sistema nekje zadaj…
Več se mi ne da pisati. Avto je soliden, popolnoma brez duše, navadno prevozno sredstvo. Slednje je lahko tudi dobro, saj te nikoli ne zamika, da bi se šel kar malo vozit okrog. Resnično se sprašujem, komu je namenjen. Za večino družin je prevelik, za poslovno rabo ni, za mlade dirkače ni, za uglajene gospode ni, za ženske sploh ni, za keramičarje ni, za mesarje je tudi prenežen…..morda je namenjen kakšnemu trgovskemu potniku, ki mora v prtljažniku voziti večjo količino…česar koli že.?
Jaz bi mu enostavno rekel da je ''češki''.
Potencialnim kupcem toplo priporočam večdnevne preizkuse, saj nemških avtov vajene (ali sanjajoče) voznike prvi vtis zlahka premami (''uff…utesnjeno – torej športno kot v BMW, uff…čvrsti materiali – torej kakovostno kot v Audiju). Ter temeljito preučitev konkurence. Sam občasno sedem v P508 karavan, ki se ga dobi za jurja ali dva več. Razlika med obema je takšna, kot da bi bila 20 let avtomobilističnega razvoja vsaksebi.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.823
10.015
113
MB
vse bi ti verjel, dokler nisi napisal da bc narobe kaže za 1l, pol pa mi je postalo jasno da "rahlo" pretiravaš
smile-1.gif
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Frdamt, sem pa ze hotel F10 535 it zamenjat za Superba, ker je baje isti smorn, samo bistveno cenejsi.
evil.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Odklonilno ločeno mnenje:
Imam karavan tdi 140 family. Dopuščam možnost, da z deželno opremo pride tudi slabša izolacija in kakovost izdelave (glede na pohvale predhodnih piscev), ampak moj skupni vtis je bolj slab. Morda nisem najbolj merodajen, ker sem do sedaj imel samo francoske avtomobile, ampak avto je nekako primitiven. Zdi se mi, kot da so namenoma pokvarili potencialno dober izdelek (predvidevam, da ga VAG zna narediti) samo zato, da mu lahko nalepijo nalepko Škoda in dajo nizko ceno (ki pa je nizka samo dokler natančneje ne preučiš dejanskih cen, po katerih so na voljo konkurenti). Pohvalo zasluži prostorna notranjost zadaj (spredaj je v širino in višino slabše kot v najmanjših avtomobilih – npr. C2, poleg tega je sprednja šipa nizka in normalno rasel voznik ne more sedeti pravilno in hkrati videti na semafor). Položaj za volanom je čuden, sredinska konzola po nepotrebnem zmanjšuje prostor za desno nogo (zelo neudobno, pa še razmajal se je sredinski del v nekaj tednih), pedala so zamaknjena preveč v desno. Sedeži so solidni, niso pretrdi, naslon je preveč ukrivljen naprej, vzglavniki niso nastavljivi, tkanina je cenena, grda in se močno obrablja. Obvolanske ročice so primitivne (vrhunec je tempomat) in prekratke. Senzorja za dež ni, brisalci delo ob nalivu opravljajo za silo. Climatronic je zanič. Nastavljiv po eno stopinjo in največ do 26, naslednja stopnja je gretje. Pri temperaturah nad 35 v avtu zmrzuješ (ledeni curki zraka od vsepovsod), rešitve ni. Menjalnik je soliden, vendar s časom postaja manj natančen (prevoženih 20.000 km). Dejansko je motor (ki ni na papirju nič posebnega) še največji biser tega avta: dovolj zmogljiv tudi za dinamično vožnjo pri tem pa zmerno žejen (ob katastrofalno majhnem rezervarju – v avto, ki ima prostora za odmet, so vgradili 60 litrski tank – kar pomeni, da kaj več od 800km ne prevoziš). Potovalni računalnik sicer laže več kot liter. Podvozje ni kompromis udobja in lege, ampak je podrejeno zgolj udobju. Vodljivosti praktično ni, avto gre po svoje (vožnja po jadranski magistrali nad 60km/h je katastrofa). Takega občutka še nisem imel pri nobenem avtu: nos gre načeloma v pravo smer, potem pa sledi nek čuden bočni sunek, prenos teže, in nato zadek odpelje ovinek po taki poti, kot si je zamislil sam (oz. perverzni konstruktorji podvozja). Poleg tega avto stalno nekako podrhtava (ne trese ampak plava – kot da bi vzmeti bile zelo trde pri stisku in popolnoma brez upora pri proženju oz. raztegovanju). Poleg tega kolesa hitro izgubijo stik s podlago tudi na razgibani cesti (pretežak zadek?) – in se vse vrti v prazno, poskakuje, vklaplja ESP… In to vse ob dragih in na robnike občutljivih 225/45/17. Zavore so premalo zmogljive in čudno dozirane. Všeč mi je zelo velika oddaljenost od tal, saj nisem še nikoli podrsal – tudi na zelo razritih vaških poteh. Zvočno udobje je mešano – tišina iz podvozja, moteč piš okrog vrat. Črički so se začeli pojavljati po nekaj dneh (trenutno so štirje), ampak niso preveč moteči. Črički so prisotni tudi v motornem prostoru – konstantno neidentificirano brnenje oz ropot nekakšne plastike, šklopotanje nosilcev in sklopke (slišno samo ob odprtem oknu), občasen ropot izpušnega sistema nekje zadaj…
Več se mi ne da pisati. Avto je soliden, popolnoma brez duše, navadno prevozno sredstvo. Slednje je lahko tudi dobro, saj te nikoli ne zamika, da bi se šel kar malo vozit okrog. Resnično se sprašujem, komu je namenjen. Za večino družin je prevelik, za poslovno rabo ni, za mlade dirkače ni, za uglajene gospode ni, za ženske sploh ni, za keramičarje ni, za mesarje je tudi prenežen…..morda je namenjen kakšnemu trgovskemu potniku, ki mora v prtljažniku voziti večjo količino…česar koli že.?
Jaz bi mu enostavno rekel da je ''češki''.
Potencialnim kupcem toplo priporočam večdnevne preizkuse, saj nemških avtov vajene (ali sanjajoče) voznike prvi vtis zlahka premami (''uff…utesnjeno – torej športno kot v BMW, uff…čvrsti materiali – torej kakovostno kot v Audiju). Ter temeljito preučitev konkurence. Sam občasno sedem v P508 karavan, ki se ga dobi za jurja ali dva več. Razlika med obema je takšna, kot da bi bila 20 let avtomobilističnega razvoja vsaksebi.


ježek, kolk imaš pa ti težko življenje...
 

TheMan

Pripravnik
6. mar 2008
376
0
16
Hahaha, post leta 2012/13
smile-1.gif


Smejati sem se začel že pri francoskih avtomobilih. Če si imel celo življenje francoske avtomobile v praksi niti avtomobila nisi imel, kje je še ostalo.

Dobiš 5* za ta post
cheer.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
spredaj je v širino in višino slabše kot v najmanjših avtomobilih – npr. C2
Tukaj so te nehali resno jemati še zanji bralci

Citat:
vrhunec je tempomat
upravljanje tempomata je res pod kritiko

Citat:
Senzorja za dež ni
doplačilo

Citat:
(ob katastrofalno majhnem rezervarju – v avto, ki ima prostora za odmet, so vgradili 60 litrski tank – kar pomeni, da kaj več od 800km ne prevoziš)
se strinjam, da bi lahko imel 80 l, ampak katastrofa(!) pa to res ni - je popolnoma na nivoju (cenovne) konkurence

Citat:
Poleg tega avto stalno nekako podrhtava
se strinjam

Citat:
navadno prevozno sredstvo
kaj pa drugega? Kupuješ VAG karavana in pričakuješ Maseratija?

Citat:
Za večino družin je prevelik, za poslovno rabo ni,
To je pa razlog, da sem sploh začel pisat. Za večino družin prevelik? Še nisem videl avtomobila, ki bi bil prevelik za (vsaj štiričlansko) družino. In 5-članska, ki gre šotorit ali smučat... In za poslovno rabo ni ker?

Citat:
Jaz bi mu enostavno rekel da je ''češki''.
Saj je, in to brez narekovajev
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Saj ga kar razumem. Bojda fura že 20 let citroene na hidravliki, nazadnje je šel iz C5tke s hidravliko na čeha s fedri.
Razumi kdor more...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.918
1.680
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
vse bi ti verjel, dokler nisi napisal da bc narobe kaže za 1l, pol pa mi je postalo jasno da "rahlo" pretiravaš
smile-1.gif

Ok, se popravim: bc laže 15%
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.918
1.680
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Saj ga kar razumem. Bojda fura že 20 let citroene na hidravliki, nazadnje je šel iz C5tke s hidravliko na čeha s fedri.
Razumi kdor more...

Višja sila - službeno vozilo. Morda kdo vseeno razume.