Odklonilno ločeno mnenje:
Imam karavan tdi 140 family. Dopuščam možnost, da z deželno opremo pride tudi slabša izolacija in kakovost izdelave (glede na pohvale predhodnih piscev), ampak moj skupni vtis je bolj slab. Morda nisem najbolj merodajen, ker sem do sedaj imel samo francoske avtomobile, ampak avto je nekako primitiven. Zdi se mi, kot da so namenoma pokvarili potencialno dober izdelek (predvidevam, da ga VAG zna narediti) samo zato, da mu lahko nalepijo nalepko Škoda in dajo nizko ceno (ki pa je nizka samo dokler natančneje ne preučiš dejanskih cen, po katerih so na voljo konkurenti). Pohvalo zasluži prostorna notranjost zadaj (spredaj je v širino in višino slabše kot v najmanjših avtomobilih – npr. C2, poleg tega je sprednja šipa nizka in normalno rasel voznik ne more sedeti pravilno in hkrati videti na semafor). Položaj za volanom je čuden, sredinska konzola po nepotrebnem zmanjšuje prostor za desno nogo (zelo neudobno, pa še razmajal se je sredinski del v nekaj tednih), pedala so zamaknjena preveč v desno. Sedeži so solidni, niso pretrdi, naslon je preveč ukrivljen naprej, vzglavniki niso nastavljivi, tkanina je cenena, grda in se močno obrablja. Obvolanske ročice so primitivne (vrhunec je tempomat) in prekratke. Senzorja za dež ni, brisalci delo ob nalivu opravljajo za silo. Climatronic je zanič. Nastavljiv po eno stopinjo in največ do 26, naslednja stopnja je gretje. Pri temperaturah nad 35 v avtu zmrzuješ (ledeni curki zraka od vsepovsod), rešitve ni. Menjalnik je soliden, vendar s časom postaja manj natančen (prevoženih 20.000 km). Dejansko je motor (ki ni na papirju nič posebnega) še največji biser tega avta: dovolj zmogljiv tudi za dinamično vožnjo pri tem pa zmerno žejen (ob katastrofalno majhnem rezervarju – v avto, ki ima prostora za odmet, so vgradili 60 litrski tank – kar pomeni, da kaj več od 800km ne prevoziš). Potovalni računalnik sicer laže več kot liter. Podvozje ni kompromis udobja in lege, ampak je podrejeno zgolj udobju. Vodljivosti praktično ni, avto gre po svoje (vožnja po jadranski magistrali nad 60km/h je katastrofa). Takega občutka še nisem imel pri nobenem avtu: nos gre načeloma v pravo smer, potem pa sledi nek čuden bočni sunek, prenos teže, in nato zadek odpelje ovinek po taki poti, kot si je zamislil sam (oz. perverzni konstruktorji podvozja). Poleg tega avto stalno nekako podrhtava (ne trese ampak plava – kot da bi vzmeti bile zelo trde pri stisku in popolnoma brez upora pri proženju oz. raztegovanju). Poleg tega kolesa hitro izgubijo stik s podlago tudi na razgibani cesti (pretežak zadek?) – in se vse vrti v prazno, poskakuje, vklaplja ESP… In to vse ob dragih in na robnike občutljivih 225/45/17. Zavore so premalo zmogljive in čudno dozirane. Všeč mi je zelo velika oddaljenost od tal, saj nisem še nikoli podrsal – tudi na zelo razritih vaških poteh. Zvočno udobje je mešano – tišina iz podvozja, moteč piš okrog vrat. Črički so se začeli pojavljati po nekaj dneh (trenutno so štirje), ampak niso preveč moteči. Črički so prisotni tudi v motornem prostoru – konstantno neidentificirano brnenje oz ropot nekakšne plastike, šklopotanje nosilcev in sklopke (slišno samo ob odprtem oknu), občasen ropot izpušnega sistema nekje zadaj…
Več se mi ne da pisati. Avto je soliden, popolnoma brez duše, navadno prevozno sredstvo. Slednje je lahko tudi dobro, saj te nikoli ne zamika, da bi se šel kar malo vozit okrog. Resnično se sprašujem, komu je namenjen. Za večino družin je prevelik, za poslovno rabo ni, za mlade dirkače ni, za uglajene gospode ni, za ženske sploh ni, za keramičarje ni, za mesarje je tudi prenežen…..morda je namenjen kakšnemu trgovskemu potniku, ki mora v prtljažniku voziti večjo količino…česar koli že.?
Jaz bi mu enostavno rekel da je ''češki''.
Potencialnim kupcem toplo priporočam večdnevne preizkuse, saj nemških avtov vajene (ali sanjajoče) voznike prvi vtis zlahka premami (''uff…utesnjeno – torej športno kot v BMW, uff…čvrsti materiali – torej kakovostno kot v Audiju). Ter temeljito preučitev konkurence. Sam občasno sedem v P508 karavan, ki se ga dobi za jurja ali dva več. Razlika med obema je takšna, kot da bi bila 20 let avtomobilističnega razvoja vsaksebi.