Kakšen avto bi si izbrali z neto dohodkom 3600 EUR?

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.847
-1.051
113
145 km SZ od Opatije
Poseg traja manj kot pol ure, tiste pol ure bo tvoja pazila na tosl.
Verjemi da ga bo od veselja spraznila do tvoje vrnitve
Sm najdu tošl, pa je že zdej prazen. Ne razumem, še včer so bli not 3 €vri. Lih dost za en mali pir.

p.s. Če spijem preveč, me boli glava. Tko je, če sam plačam.

p.s.2 če pa drugi, gre pa do zadnjega pira iz gajbe ... :evil:

p.s.3, še najbolj resen p.s. tule: a bo kak meeting al ne?
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.243
1.009
113
Pozdravljeni,

Zanima me vaše mnenje in izkušnje glede izbire avtomobila v kontekstu dohodkov. Sam imam neto plačo 3600 EUR, moja partnerka slabe 3000 EUR. Kljub relativno visokemu skupnemu dohodku vozim Golfa 7. Sprašujem se, kaj s takim avtomobilom sporočam okolici? Ali to kaj pove o meni? Kaj bi si vi kupili, če bi imeli tak mesečni dohodek?

V resnici si zelo želim en tak soliden avto, kot je denimo Audi A6 ali BMW 5, Mercedes E, se mi pa zdi, da vseeno nisem finančno dovol fit in me skrbijo visoki stroški vzdrževanja. renutno nimam za tak nov avto, saj so novi takšni kot si jih želim v okvirju cca 100.000 EUR. Za 3 leta starega rabljenega pa lahko zdaj takoj na mizo dam 50-60k, ni problema.

V moji okolici opažam, da ima vsak drugi sosed "premijsko" znamko vozila, čeprav je njihov družinski proračun najmanj pol manjši od našega. Pogosto so to 5-7 let stare rabljene premijske znamke, za katere si komaj privoščijo osnovne stroške, kaj šele morebitna popravila. Potem pa jok in stok, ko pride do okvar, in nameščanje poceni gum, da se stroški vsaj malo znižajo. Navzven pa izgleda kot da sem jaz klošar, ko se pripeljem s svojim 6 let starim VWjem.

Sam sem mnenja, da če si nekdo kupi premijski avto, bi moral biti finančno zmožen kupiti novega, tako da ga stroški popravil ne bi skrbeli, če že kupuje rabljenega. Če tega ni sposoben, potem morda ni najboljša ideja, da se sploh spušča v nakup takšnega avtomobila.

Kakšno je vaše mnenje o tem? Kakšen avto bi si vi izbrali z našimi dohodki in zakaj? Imam vseeno premalo za premijsko vozilo? En nemec s tako plačo kot je moja (kar je za nemčijo povprečna plača), si tudi ne kupi kar enga Audija A6.. ali mi malo tule pretiravamo v SLo?

Hvala za odgovore in mnenja!
Vsako tele ma svoje vesele.
Z takimi dilemami kot se ubadaš, se sprašujem kako si zaslužiš to plačo .

Bom takole rekel, avto je prvenstveno namenjen tvojim potrebam, občutkom in željam in ne za želje drugih. Ne kupuj avta za druge.
Vsak "delujoč" avto te pripelje od točke do točke, razlika je samo kako in z kakšnimi občutki se voziš v njem. Navadiš pa se s časoma od največjega jajca do premije. In ja je razlika, občutek v vožnji, varnost... Vprašanje je ali ti to odtehta, pri tvoji uporabi, razliko v ceni in stroških.

Konc koncev je pr ženskah isto, ne fukajo in poročajo vsi lepotice, manekenke..., čeprav bi jih radi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.420
3.807
113
davorinm.wordpress.com
Pozdravljeni,

Zanima me vaše mnenje in izkušnje glede izbire avtomobila v kontekstu dohodkov. Sam imam neto plačo 3600 EUR, moja partnerka slabe 3000 EUR. Kljub relativno visokemu skupnemu dohodku vozim Golfa 7. Sprašujem se, kaj s takim avtomobilom sporočam okolici? Ali to kaj pove o meni? Kaj bi si vi kupili, če bi imeli tak mesečni dohodek?

V resnici si zelo želim en tak soliden avto, kot je denimo Audi A6 ali BMW 5, Mercedes E, se mi pa zdi, da vseeno nisem finančno dovol fit in me skrbijo visoki stroški vzdrževanja. renutno nimam za tak nov avto, saj so novi takšni kot si jih želim v okvirju cca 100.000 EUR. Za 3 leta starega rabljenega pa lahko zdaj takoj na mizo dam 50-60k, ni problema.

V moji okolici opažam, da ima vsak drugi sosed "premijsko" znamko vozila, čeprav je njihov družinski proračun najmanj pol manjši od našega. Pogosto so to 5-7 let stare rabljene premijske znamke, za katere si komaj privoščijo osnovne stroške, kaj šele morebitna popravila. Potem pa jok in stok, ko pride do okvar, in nameščanje poceni gum, da se stroški vsaj malo znižajo. Navzven pa izgleda kot da sem jaz klošar, ko se pripeljem s svojim 6 let starim VWjem.

Sam sem mnenja, da če si nekdo kupi premijski avto, bi moral biti finančno zmožen kupiti novega, tako da ga stroški popravil ne bi skrbeli, če že kupuje rabljenega. Če tega ni sposoben, potem morda ni najboljša ideja, da se sploh spušča v nakup takšnega avtomobila.

Kakšno je vaše mnenje o tem? Kakšen avto bi si vi izbrali z našimi dohodki in zakaj? Imam vseeno premalo za premijsko vozilo? En nemec s tako plačo kot je moja (kar je za nemčijo povprečna plača), si tudi ne kupi kar enga Audija A6.. ali mi malo tule pretiravamo v SLo?

Hvala za odgovore in mnenja!
Lexus. Udoben, varen, nek status ma za poznavalce, ne mečeš se pa ven z njim tko da so sosedi manj fous kot če bi imel audi A4. Pa delal bo tko kot treba in brez okvar xy let.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.959
2.259
113
:valjamse:Vsak dan sem presenečen kako hudo močno zaplankani so ljudje okoli mene. Glej svet se ne konča na koncu tvoje vasi kjer imate en avto salon, ki imajo razstavljenih 5 vozil dizelskimi tremi cilindri.
Saj razumem, da nič ne razumeš. Je povsem logično ob tako zaplankani glavi.
Tudi ti si tipicni prebivalec svoje vasi
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.420
3.807
113
davorinm.wordpress.com
Nezanesljivi. Poglejte kje sta audi in MB. Še dobro da ni škode na lestvici.
IMG_3408.jpeg
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.138
5.648
113
Za EU Kia floto bi rekel da...

Vprašanje tukaj je kako gre Kii v USA.....drugi motorji....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.568
3.912
113
Ljubljana
hmpg.net
Skoda, a Czech automobile manufacturer, has not entered the U.S. market for several reasons:

Market Strategy: Skoda is primarily focused on markets in Europe and Asia, where it has established a strong brand presence. The U.S. market is dominated by established American, Japanese, and South Korean brands, making it challenging for new entrants.

Regulatory Challenges: The U.S. has strict regulations concerning safety, emissions, and other standards that require significant investment to comply with. Skoda may not see the return on investment as viable compared to other markets.

Brand Recognition: Skoda is less known in the U.S. compared to other global brands. Establishing brand recognition and loyalty in a competitive market can be costly and time-consuming.

Product Line: Skoda’s product offerings might not align with U.S. consumer preferences. American consumers often favor larger vehicles like SUVs and trucks, while Skoda's lineup includes a range of compact and mid-sized cars.

Volkswagen Group Strategy: Skoda is part of the Volkswagen Group, which already has a presence in the U.S. with its own brand. The group may choose to focus its resources on promoting Volkswagen, Audi, and Porsche rather than competing with its own subsidiary.

Overall, while there is potential for Skoda in the U.S. market, the combination of strategic focus, regulatory hurdles, and competitive dynamics has kept the brand from entering.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic in ynos

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
uf. zalostna zgodba, za vse... nekak vsi crkuje. razumel bi navdusenje ce bi lexus imel index 15 recimo in ostali 200... tako pa...
Ma crkuje vse. Lahko imaš nekje več sreče kot drugje, ampak konec dneva imaš povsod lahko probleme. Meni osebno je najslabše služil do sedaj VAG koncern (VW, Škoda), še najbolje pa Mercedes. Pri cenah servisov pa je bilo potem ravno obratno, tako, da bi se z lažjim srcem odločil spet za VAG, kot za Merc.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in corsol