Brezskrbi, da imajo motorji z 4l in naprej dovolj navora. Aha sam praviš, da je 3.0 še boljše od 2.0., Se strinjam in 5.0 je še boljše od 3.0.... Hvala za potrditev kar sem že itak napisal ampak se iz nekega razloga ne strinjaš. Pa ne pogovarjamo se o tem kaj je povsem dovolj za normalno vsakdanjo rabo in tudi kaj več. To avtor teme že ima, Golfa. Ampak o tistem resnično nekaj več od povprečja.Krneki. Iz ene skrajnosti v drugo. Iz kubature na dizla. Za udobno vožnjo je recimo smiselno pogledati navor in kje je peak za kw. Ne boš verjel danes ima mlinček 2.0 bencinar 400nm navora pri dobrih 1500 obratov. 3.0 mašine so pa sam se bolje.
Z vsem tem kar si naštel so najdražji in najzmogljivejši avtomobili z največjimi motorji zagotovo opremljeni. Govorimo pa o osebnih avtomobilih za normalen prevoz ljudi. Ne neki muscle cars ali superšportnikih kjer ni nekega udobja.Kaj je gosposko je pa verjetno stvar percepcije. Jaz bi prej omenil, da se avto pelje gosposko, ce ima ustrezno vzmetenje, dobro kombinacijo menjalnika in motorja, ustrezno akustično zatesnjenost, udobne (nadgrajene) sedeže,npr. Ventilacija, masaža ter seveda gretje itd. Neko brezvezno momljanje iz auspuha in smrad pa ne bi opredelil kot vrhunec voznje oz doživetje epohalnih razseznosti. Razrn, ce se pogovarjamo o kakšnih bolj specificnih igracah, običajno se jih prepozna po bajeslovnih kraticah,oznakah.
Pa da bo jasno, mene taki najbolj gosposki avtomobili ne ganejo. So kakšni zanimivi in impresivni... Ni pa to, da bi si kaj takega res želel in trdil da je samo tak avto primeren za vožnjo. Debata je kaj je tisto več in gosposko, če si nekdo želi špilati gospoda, ki ima resnično nekaj več. Lahko to razumete in nehate biti užaljeni, če 2.0 ali 3.0 res ni nič posebnega s čemer bi se lahko hvalil?
Momlanje in smrad iz auspuha pa prihaja iz dizlov pa še masti in smradu si deležen že ob tankanju.