Kateri rabljen avto svetujete?

disc

Majstr
4. feb 2011
2.347
457
83
Aha, pol recimo, da te opozori, preden gre v maloro?

Kaj pa bi potem bil boljši nakup, od teh dveh, ki sem jih nalimal focus, ali astra? Škoda pride najbrž dražja. Al pa z 1.6 dizlom, ki naj bi bil ok? :sprasujemse:
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.321
943
113
Titograd
A ni to fama vseh dizlov? Za adblue so debatirali tukaj, da je fajn aditiv proti kristalizaciji dodajat. Svakov Audi A6 je imel tudi podoben problem, tam pri 80k , le da je on programsko odklopil dodajanje adblua za nekaj 100 eur, posodo pa pustil tako kot je.
Je kaj na tem aditivu, je to dejansko koristno? Ali je to na nivpju mutenja aditivov za večjo moč in manjšo porabo, kot so se en čas nazaj prodajali?
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.963
5.157
113

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
ketna se menja? kaj je pol poanta ketne? ni ketna ponavadi “for life”? (razen pri BMW-ju - medklic - so pri BMW-ju resili probleme s ketno?)
Kolega ima službenega Peugeot 1,5 dizel. Dva dneva pred iztekom garancije (2leti) strgala ketna...Pod garancijo menjan motor.
Prejšnji teden (3 leta po menjavi ketne) na servisu ugotovijo, da se zopet raztegnila. Predlagajo menjavo z močnejšo. Ni bilo poceni, ker je potrebno še kar nekaj zamenjati za prilagoditev močnejše. V osnovi ima motor jermen samo za prenos (se ne spoznam) je še neka ketna katera dela probleme.
Dela drugače lepo z avtom..na prejšnjem Berlingotu je imel 660.000km in nobenih podobnih težav.
Pa na Peugeotu so mu morali "blokirati" sistem za dodajane addbluea...tudi znana težava
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
Glede mlinčkov sem se malo pozanimal in osebne izkušnje. Ford 1,0..večkrat nagrajen motor...težave z njim v praksi,... Opel, Citroen, Peugeot 1,2..nekaj najslabšega na trgu....Hyundai 1,0..nobenih posebnih težav,....1,0 TSI nobenih posebnih težav.
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
635
211
43
PSA beži stran od dizla... posode za adblue, olje pušča, končniki..če maš srečo še v garanciji.. aja od bencinarja tut bejž :)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.581
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Aha, pol recimo, da te opozori, preden gre v maloro?

Kaj pa bi potem bil boljši nakup, od teh dveh, ki sem jih nalimal focus, ali astra? Škoda pride najbrž dražja. Al pa z 1.6 dizlom, ki naj bi bil ok? :sprasujemse:
Škoda (VAG group) so me podučili, da zgolj in samo 2.0 tdi 150 hp (in močnejše različice). pri škodi je še znan problem, da se vodna pumpa rada ulula, ampak menda ni nek hud strošek (napram menjavam keten in adblue problemov) ...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.581
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Glede mlinčkov sem se malo pozanimal in osebne izkušnje. Ford 1,0..večkrat nagrajen motor...težave z njim v praksi,... Opel, Citroen, Peugeot 1,2..nekaj najslabšega na trgu....Hyundai 1,0..nobenih posebnih težav,....1,0 TSI nobenih posebnih težav.
Hyundaia z novimi 1.0 motorji res še nisem vozil, prejšnji so bili "orng" žalost ... če so jih dodelali, je to dobro, ker motor je definitivno imel potencial.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Nima veze z dpf in delci. Tisto je Eolys al kak se že napiše. AdBlue je v navezi z katalizatorjem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Piton

Guru
11. apr 2022
1.679
-205
113
adblue je za redukcijo nox-ov
to je tist, k je bla afera dieselgate (VW)
manjši je motor (bolj je navit), več nox-ov leti iz njega -> več adblue-ja pokur
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.240
113
AB nima veze z zabasanostjo dpf. Tudi nima veze s katalozatorjem. AB je dodatni katalizator, ki seziga noxe. Ce izklopis ni nobenih tezav razen okoljskih/zakonskih.
 
Je kaj na tem aditivu, je to dejansko koristno? Ali je to na nivpju mutenja aditivov za večjo moč in manjšo porabo, kot so se en čas nazaj prodajali?
adblu je urea, to je tud iv tvojem seču (ber lulanju) je naravna molekula ki ima en kup dušikov, molekula pa temperaturno ni najbolj stabilna, ko k temu dodaš še NOx v izpušnih plinih, ki tudi temperaturni niso najbolj okej, dobiš proste atome dušika iz obeh molekul..ti prosti dušiki se vežejo skup, dobiš inertni dušik, ostali atomi pa gredo v vodo/vodno paro
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed