Čas za menjavo avta

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
"Ford Focus ima cca. 210.000km, počasi gledam proti novejšemu avtu, (...)"

Če si z avtom zadovoljen, se ti finančno ga najbolj splača obdržati ga še nekaj časa. Vedno se dober star avto bolj splača še nekaj časa voziti, kot pa iti v nakup drugega.

"(...) da naredim menjavo, dokler za Focusa dobim še nek normalen denar."

Po mojem se tega momenta ne izplača loviti. Avto ima vendarle že 200k km, koliko je sploh še vreden? Če jih pa še 100 nakleplješ zraven brez večjih težav, si naredil svetoven biznis...
 
5. apr 2015
1.422
740
113
zanimivo se mi zdi, da sta recimo Superb/Octavia dražja od Passata/Golfa ... in to ne par 100€, primerljive opreme so cca. 18.000€ vs. 21.000, vsaj glede na danes videno, ko sem šel malo pogledati. se pa nagibam zelo proti Golfu oz. Passatu (začuda sta blizu s ceniami, razlika ni tako velika). no, ja, razlika pri isti ceni je v cca. 25.000km več na strani Passatov, kar pa meni pomeni pol leta vožnje.
To je men tudi zanimivo.

Npr spremljam alltrack vs superb scout na De trgu.. Razlike 5k+ za scouta pri ceni 30-35k za passata..
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Nevem če se splača prius + kupit leta 23. Sploh glede na to kake cene imajo glede na starost.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Kakor slišim so letniki do covida boljše izdelani kot med in po covidu.

Ja, ker zdaj jih sestavljajo delavci, ki so bili cepljeni proti Covidu in so jim vstavili cipe, ki delajo motnje robotom, ki avte sestavljajo.

Pa se 5G omrezje nagaja, ker so cepljeni proti Covid postali antene z vgrajenim 5G oddajnikom, kar oa moti WIFI v tovarnah.

Znanstveniki so tudi ugotovili, da sevanje cepiva vpliva na programsko opremo. Posledicno so zaznani bugu v programu za obracun plac in so zaposleni v tovarni dobili manjse place. Prav tako raziskave kazejo, da cepivo moti racunalnisko opremo v avtih in lahko pride do tega, da zacne avto zavirati, ce voznik pritisne stopalko za zavoro.

Katastrofa, kar so naredili s tem cepivom s tem, da Covid sploh ni obstajal.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.885
6.040
113
Jaz bi rekel, da se je takrat začelo pomanjkanje čipov, izkanke alternativ, posledično kvaliteta elektronike bolj na podnu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Moj je letos star 10 let. Takoj bi menjal za novega, če bi še jih delali.
Moj tudi in ima vse kaj je bilo možno In ne bi kupil novega, če bi še obstajal v enaki konfiguraciji. Model je star 15 let in se pač poznajo zadeve jebat ga. Radar v novih avtih deluje dosti bolje, novim je jasno, ko daš zmigavec naj pospeši. Temu to ni jasno dokler nisi 2 sekundi na fraj prehitevalnem. Pa še takrat rabi pol minute da pigrunta, da bi blo fajn iz 110 do 140 malo bolj živo pospešit. Drugi sami ustavijo in speljejo. Na druge lahko prikolico obesiš, na tega ne. Če bi pa bil v enaki obliki in posodobljena elektronika in pogon pa ja. Ker glede funkcionalne notranjosti v tej velikosti so pa vrhunsko nagruntali, tu pa nimaš kaj.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Moj je letos star 10 let. Takoj bi menjal za novega, če bi še jih delali.
imam navadnega Priusa, pa ga veckrat zaplenim zeni, da grem z njim. sploh kak dan, ko sumim, da bo stala na cesti in da bo veliko kuplunganja …

po udobnosti in fukncionalnosti dalec prekasa Focusa. ima pa Focus fantasticne luci, noro lego na cesti in 2.0 tdci je nor motor …
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Vzemi gen 4 Prius, poraba bo še pol litra nižja od gen 3, udobje bistveno boljše, LED luči tudi veliko boljše, večji prtljažnik.

Zaradi aerodinamike in mase švohnejši motor ni tak faktor na AC. Pri Prius+ ali kakšni Corolli TS pa se to že zelo pozna. Sicer pri Corolli lahko vzameš 2.0 hibrida, ampak 1.8 se pa zdi v Corolli bistveno švohnejši kot v Priusu. Voziš na uradni servis in imaš 10 let garancije.

Zakaj pa ne greš na EV, če delaš tako veliko km?
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Vzemi gen 4 Prius, poraba bo še pol litra nižja od gen 3, udobje bistveno boljše, LED luči tudi veliko boljše, večji prtljažnik.

Zaradi aerodinamike in mase švohnejši motor ni tak faktor na AC. Pri Prius+ ali kakšni Corolli TS pa se to že zelo pozna. Sicer pri Corolli lahko vzameš 2.0 hibrida, ampak 1.8 se pa zdi v Corolli bistveno švohnejši kot v Priusu. Voziš na uradni servis in imaš 10 let garancije.

Zakaj pa ne greš na EV, če delaš tako veliko km?
kaj naj z EV-jem? da bom vsakič pod stresom, kje bom nafilal? kako bom prišel na cilj, če se mi pot podaljša? nismo še tam. nimam niti opcije doma filat ...

kar se tiče Prius Gen4, se tudi s to idejo poigravam, ampak ... rabim prostor, rabim velik prtljažnik. edini minus Priusa. ki pa ga Prius + reši. problem Prius+ je ta, da so avti 2013 letnik, po 20.000€ in več ...

Toyota Prius+ 2013 letnik

p.s.: Prius+, 2020 letnik naprej, dobi ta močan 2.0 motor ... ;) sam tam gre cena v nebo, so avti s po 200.000km, pa imajo vseeno konkretno ceno ...
 
  • Wow
Reactions: jonny77

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Prius+ z 2.0 motorjem ne obstaja.

Gen4 Prius ima kar velik prtljažnik, notri sem dal 20" otroško kolo BP, brez podiranja sedežev. Praktičnost podobna kot karavan.

Če ne moreš polnit doma EV odpade. Sicer pa ne smeš gledat samo nakupne cene, če so stroški potem toliko nižji, seveda ne pa spet s ceno v višave, ker ne dobiš notri.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Sicer imam Galaxyje, ampak prejšnji je naredil 350 tisoč km na verjetno 150 tisoč km prevrtenih, torej pol mio km in ni bilo težav z motorjem. Je pa res bil na koncu za v smeti. Trenutni jih ima že preko 250 tisoč km in do sedaj sem menjal samo eno tesnilo pri visokotlačni črpalki, ker je malo solzilo 4 leta nazaj. Drugače pa samo redni servisi. Če lepo delaš z avtom in pri servisih ne "šparaš", načeloma zadeva dela...
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed