škoda superb

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ma nemoj... Meni je pa profi tapetnik povedal, da imam na volanu usnje, na sedalnem delu sedežev usnje na bokih skaj... Sedaj pa izvem da imam plastiko ker imam avto ljudskega razreda...
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Ma nemoj! Kaj "skaj" zate ni plastika?
Če imaš slučajno res usnje na volanu, imaš pač srečo in vozilo že malce v letih.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
339
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Da malo oživim staro temo: kupuje se škodilak, Family 2.0 tdi, ksenon, amundsen, itd...

Najbolj me motijo sedeži, ki se mi zdijo nekako "napihnjeni" oziroma se zdi kot da bi sedel na klopci in ne "v sedežu". Kako je potem, ko se navadiš? So ok ali ne? Res je tudi da imajo po vseh salonih samo izvedbe elegance, ki naj bi imel t.i. komfortne sedeže in da je možno da so pri familiy drugačni (ker temelji oprema na športnejši ambition).

Drugo vprašanje je glede Škoda Sound sistema (10 zvočnikov, digitalni ojačevalec). Je to vredno svojega denarja, ali ni dosti razlike glede na navadno ozvočenje. Radio bo sicer Amundsen (VW RNS315), ki se mi zdi še najboljši kompromis med ceno in dobljenim.

Tretje vprašanje glede felten? original so 17, vlečejo pa me 18-ke. Doplačilo ni veliko, a bojim da bo pretrd avto. Kako je s tem? Novinarji vsi po vrsti zagovarjajo manjše cole, hkrati pa recimo opel dobavlja določene avte že samo z 19 in celo 20 colamim (Insignia Premium Edition).

Alternativa avtu je sicer še Insignia, ki je zelo ugodna, a te ocurijo pri financiranju oziroma bi moral potem iskati na banki ali kje drugje, kar se mi pa upira. Avto mi je sicer bolj všeč, a samo v top izvedbi. Honda je pa predraga oziroma se jim je.be za stranke.

P.S.: kakšno priporočilo glede barve? Bela ne bo, ostalo mi je pa skoraj vse všeč.

Zgoraj ( https://www.alter.si/tabla/showthreaded.php/Cat/0/Number/1555013/page//vc/1 ) si preberi moje izkušnje, pa ti bo vse bolj jasno. Kar se tiče sedežev so v drugi opremi tudi meni definitivno boljši kot v Elegance. Izgubiš pa žal elektriko in spomin
frown-1.gif
.

Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Svetla notrajost pa odpade, ker imamo majhnega otroka in bi bilo katastrofa pucat.
Hm, tole spodaj je svetla notranjost na 12 let starem avtu
tongue-1.gif
.
6z5-DSCF44.jpg

z5n-DSCF43.jpg

 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.703
6.720
113
pri taščici
Pa še to na audiju,ki da slabši občutek kvalitete kot škoda. Aja v osnovni verziji, tole zgoraj ni osnovna verzija.
Si prepričan da je tole samo 12 let staro?
Sprašujem zato ker nima sovoznikovega AB. Znanec na A6 stari 13 let ima 4 AB, usnje pa sicer malo slabše ohranjeno, ampak vsaj v zadnjih letih še ni videl kakšne psebne nege.
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Tole na sliki je A2 ki so ga začeli proizvajati leta 1999 in sovoznikov airbag ima.
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
339
83
Kras
www.mtl.si
Mnjah, tile jajčki so tudi v osnovni verziji zelo kvalitetno narejeni, seveda za takratni čas. Zato se tudi niso prodajali, ker so bili predragi.

Btw. konkreten jajček na sliki ima 6 airbagov in ESP. In ja, je 12 let star.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
V istvu so bili prekvalitetni, posledično predragi in so se zelo slabo prodajali.
Ali je ljudski voz v tej klasi (Polo) imel na voljo 6 AB, ESP, avtomatsko klimo, etc, etc? Pa kakšen škodilak? Še Passati ne vsi (tisti, kateri so se prodajali v SLO)...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
A2 ni bil prekvaliteten. Se zdalec ne, ravno obratno. Visoka cena izdelava se je nanasala izkljucno na "space frame" karoserijo, namesto navadne samonosne. Nekaj vmesnega med jekleno sasijo in samonosno karoserijo kar drasticno poveca stroske izdelave.

Nekaj podobnega se je godilo Fiat Multipli.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.439
113
Evo, na današnjem mokrem snegu je klimatronic spet pokazal svojo 'superiornost' - šip nikakor ne odrosi, razen če si se pripravljen vozit na +40 realfeela. Pa motor (na katerega doslej nisem imel nekih večjih pripomb) je začel pri 22.000 prevoženih nekaj jebat (cukanje pri 'prehodnih' temperaturah). Morda ga moti vožnja po mestu zadnjih nekaj tankov (egr, dpf...).
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Einstein dragi v večini avtomobiliov (razen tistih iz višjih razredov) ne deluje klima pod 5 stopinj zunanje temperature. Če bi rad da deluje pod tem si kupi S-klasso ne Škodo. S ne Š bo šlo?
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Evo, na današnjem mokrem snegu je klimatronic spet pokazal svojo 'superiornost' - šip nikakor ne odrosi, razen če si se pripravljen vozit na +40 realfeela. Pa motor (na katerega doslej nisem imel nekih večjih pripomb) je začel pri 22.000 prevoženih nekaj jebat (cukanje pri 'prehodnih' temperaturah). Morda ga moti vožnja po mestu zadnjih nekaj tankov (egr, dpf...).

zakaj ti enostavno ne daš avta na servis in se tam malo razjočeš?
confused-1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.434
2.386
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Einstein dragi v večini avtomobiliov (razen tistih iz višjih razredov) ne deluje klima pod 5 stopinj zunanje temperature. Če bi rad da deluje pod tem si kupi S-klasso ne Škodo. S ne Š bo šlo?

A res, meni tudi v Priusu ne dela klima pod cca 5st.c, ampak šip pa nimam zarošenih.

Se peljem po avtocesti in gledam v avte, pa to so ja neverjetni prizori. Veliko jih gleda skozi strelsko nišo in vozi.
Kaj ljudje ne vedo uporabljat ventilacije?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pri Priusu imaš bencinca, pa še pomoč električnega ogrevanja (sicer le par 150 W, ampak vseeno).
Pri Škodi, pa ne. Je treba čakat da se dizel segreje. Kar pa traja. In traja. In traja. In traja. In traja.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:

Pri Škodi, pa ne. Je treba čakat da se dizel segreje. Kar pa traja. In traja. In traja. In traja. In traja.
smile-1.gif

to so stari dizli sedaj je to urejeno takoj...
cheer.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
No ja, odvisno od temperature zunaj.
smile-1.gif

Drugače pa, če je bil avto zasnežen, je za preverit odprtine za svež zrak. Če so zabite s snegom, svež luft ne pride v avto in posledično kroži v njem samo vlažen notranji zrak.