2.0 TDI karavan, oprema Family + AFL Biksenon, Amundsen navigacija, Bluetooth, MF volan, parkirni senzorji zadaj, gretje sedežev, srebrne strešne letve, ogrevane šobe, MDI konektor in škoda sound system (10 zvočnikov, DSP- + 0,5 kW ojačevalec).
Dodatno sem dal gor še bočne letve od elegance in zaščitno letvico na zadnjih prtljažnih vratih.
Vtisi po prevoženih 22k km:
-zaenkrat brez kakršnekoli okvare, edino radio je bilo treba preprogramirat, ker se ni najbolje razumel z dodatni ojačevalcem (radio ej sice vw del, made in germany)
-opravljen en servis, cena 160 eur
-poraba po računalniku 6,2l/100 km (realno par deci več, recimo cca 6,5). Ga pa ne šparam in pri isti vožnji mi popije cca liter manj kot accord.
-menjalnik je natančen, a dokaj trd (se pa stanje izboljšuje, očitno se mora še uteči). Zaradi tršega vztrajnika se na sklopki pri določenih obratih rahlo čutijo vibracije (vprašal na servisu in so potrdili da to ok, je pa s časom tudi vedno bolje, tako da se mora očitno samo uteči). Kaj čmo, honda je imela dodatne gredi in vibracij skoraj ni bilo, to je pa le traktor (čeprav je precej bolje kot je bilo pri leonu.
-avto je skoraj pretrd za naše ceste, pa čeprav so gor samo 17" feltne. Dokler ni lukenj je ok, če pa so pa dokaj nabija. Je pa zato na avtocesti, kljub temu da je avto gajba, lega zelo dobra. Tudi dolgi, hitri ovinki, kot je recimo tisti če greš po obvoznici iz barja proti brezovici (ki ima vmes en fajn kucelj) ga ne zazibajo.
-sedeži so malo trši, a vseeno ok (boljši kot elegance). Držijo ok, edino malo prekratki so (tako kot pri večnini današnjih avtov, vključno z bmw, če ni noter športnih). Sedi se dobro, tudi na daljše vožnje (razno prejšnjo soboto sem "skočil" na dunaj brez da bi se mi kaj posebej poznalo.
-zvočna izolacija bi lahko bila boljša. sicer razlike ni dosti in je zadeva na nivoju kakšnega mondea (in nad mazdo 6), a če se že primerja z raznimi mercedesi in Audiji, je morda tukaj največja razlika. Audi sitem (doplačljiv) igra za moje pojme zelo dobro, edino za kašen house in podobno ni najbolj primeren, ker so zvočniki samo v vratih (govorim o res glasnem poslušanju, kjer bi rabil woofer).
-zmogljivosti so ok. Motor res dobro vleče in pri normalni (pa tudi hitrejši) vožnji je redko potreba po čem več. Edino, kjer se res pozna, je da potem nad 200 nabira zelo počasi (itak sem se zelo redko peljal tako hitro). 170ps bi blo fajn (in bi ga tudi vzel, če bi bila opcija pri Family, a za tak tip avta je tudi 140 konjev povsem dovolj.
-prestavna razmerja so zelo dolga, tako da se da zelo dolgo peljati zelo hitro
-prtljažnik, prostor spredaj in zadaj, udobje, kontrole in ostalo je res na nivoju in tukaj ni pripomb. V avto se usedeš, odpelješ 1000 in iz njega še vedno stopiš dovolj odpočit.
-z ventilacijo, pihanjem v čelo in podobimi tukaj vpisanimi težavami nimam problemov. Na zečetku sem nastavil 22 stopinj in od takrat ni potrebno nobeno poseganje. Še notranje kroženje upravlja sam.
All in all sem z avtom zadovoljen. Poceni, velik, udoben, z veliko opreme, predvsem pa neutrujajoč. Še vedno se vsak dan z veseljem peljem v službo. Za mladeka "dinamika" pa pač ne bi bil.