škoda superb

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ali pa vgradim Webasto in ni treba nič čakat, pa me pride še vedno ceneje od Priusa.
Tudi dizla webasto ne reši 100%.
Pri prejšnem avtu sem imel bencinarja z webastom in je bil avto v 20 minutah ogret na 20stopinj, tudi pri temperaturi -5 stopinj (Govorim na pamet). Ampak vedno sem se vsedel v topel avto z odtajanimi šipami. Motor je bil pa ogret že na delovno temperaturo.

Pri sedanjem (dizel), pa se sprednja stekla komaj začenjano odtajevat. (Verjetno je tudi razlog, da se pri avtu ne da nastavit privzeto notranje kroženje zraka) Velikokrat si moram vključit tudi gretje prednjih stekel za pol minute. Motor se pa ogreje na delovno temperaturo šele čez 5km (zopet govorim po občutku). Vseeno je pa avto že toliko ogret, da mi ni treba biti v bundi, jakni. Pa volan tudi ni več ledeno hladen. Vseeno pa to ni to, kar je bilo pri bencinarju. Se mi rahlo kolca po njem.

Obakrat avto istega proizvajalca, le novejši model (Ford mondeo)
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ok, po malo dlajšem preizkusu lahko tudi jaz pove svoje vtise o superbu ( če gledam recimo na to kar je napisal jezek)

Prostornost je tudi spredaj ok, le sredinska konzola nekoliko moteče sili v prostor za noge. Položaj za volanom je ok, morda malo visok, a danes je razen par avtov itak povsod tako. Da zaradi nizke šipe ne bi videl na semafor nisem opazil. Gle razmajanja konzole in obrabe tkanine ne mor reč ker je bil avto nov, je pa tkanina prijetna za sedenje. Sedeži so res ukrivljeni naprej, a se vseeno solidno sedi (ti lepo podpira hrbet).

Glede vzglavnikov nisem pogrešal da bi bili nastavljivi, je pa tempomat na ročki res neugleden in ni povezan na mfd. Senzor za dež pride z ksenonom in ga testni ni imel. Klimatronik je meni deloval odlično, sploh ta varinta z "mehkejšo" avtomatiko, da ni v startu prevelik šok za otroka. Res pa je da ga nisem probal v kakšnih zahtevnejših okoliščinah (ko so bile recimo danes). Menjalnik je bil meni odličen, motor tudi, podvozje pa je trše kot sem mislil in dovolj dobro. Za športne užitke je seveda treba pogledati drugam. Zadek se čuti, a je daleč od tega da bi šel po svoje avto pa tudi ne valovi, podrhtava in zgublja stik z podlago (avtor je verjetno navajen na hidravliko, ki je dejansko precej drugačna, a ne nujno boljša). Zavore so bile pri testnem zelo občutljive in tukaj res nimam pripomb.

Zvočno udobje bi lahko bilo boljše saj se je precej slišalo gume (nisem pogledal, lahko da so bile zimske), čričkov pa (še) ni bilo.

Avto morda res nima "duše", kot pravi avtor, a nudi za soliden denar zelo soliden avto.

Zaenkrat sem šel še k oplu (sem že opisal drugje) in citroenu, ki ga avtor tako rad pohvali. Testne vožnje sicer še nisem dobil, ker ima edini testni avto trenutno Borut Pahor, so mi pa za eno podobno opremo naračunali ene dva jurja višjo ceno kot pri škodi ( če hočeš hidravliko mora biti močnejši motor ali top verzija opreme). Ima ga sicer sodelavka in zaenkrat me je zmotilo da je zunaj večji, znotraj pa manjši in da je armaturno ploščo že zdavnaj povozil čas.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:

Zvočno udobje bi lahko bilo boljše saj se je precej slišalo gume (nisem pogledal, lahko da so bile zimske), čričkov pa (še) ni bilo.
Kar se tiče zvoka gum. Bi rekel, da se precej slišijo tudi v drugih podobnih avtih, ki sem jih vozil (mondeo, insignia, avensis). Se pa to zelo opazi, če se pelješ po kakšni zelo flikani cesti npr. Kranj - Golnik- Tržič.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Menjalnik je bil meni odličen, motor tudi, podvozje pa je trše kot sem mislil in dovolj dobro.
Kateri motor ?
Karavan ali limuzina ?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
2.0 TDI karavan, oprema Family + AFL Biksenon, Amundsen navigacija, Bluetooth, MF volan, parkirni senzorji zadaj, gretje sedežev, srebrne strešne letve, ogrevane šobe, MDI konektor in škoda sound system (10 zvočnikov, DSP- + 0,5 kW ojačevalec).

Dodatno sem dal gor še bočne letve od elegance in zaščitno letvico na zadnjih prtljažnih vratih.


Vtisi po prevoženih 22k km:

-zaenkrat brez kakršnekoli okvare, edino radio je bilo treba preprogramirat, ker se ni najbolje razumel z dodatni ojačevalcem (radio ej sice vw del, made in germany)
-opravljen en servis, cena 160 eur
-poraba po računalniku 6,2l/100 km (realno par deci več, recimo cca 6,5). Ga pa ne šparam in pri isti vožnji mi popije cca liter manj kot accord.
-menjalnik je natančen, a dokaj trd (se pa stanje izboljšuje, očitno se mora še uteči). Zaradi tršega vztrajnika se na sklopki pri določenih obratih rahlo čutijo vibracije (vprašal na servisu in so potrdili da to ok, je pa s časom tudi vedno bolje, tako da se mora očitno samo uteči). Kaj čmo, honda je imela dodatne gredi in vibracij skoraj ni bilo, to je pa le traktor (čeprav je precej bolje kot je bilo pri leonu.
-avto je skoraj pretrd za naše ceste, pa čeprav so gor samo 17" feltne. Dokler ni lukenj je ok, če pa so pa dokaj nabija. Je pa zato na avtocesti, kljub temu da je avto gajba, lega zelo dobra. Tudi dolgi, hitri ovinki, kot je recimo tisti če greš po obvoznici iz barja proti brezovici (ki ima vmes en fajn kucelj) ga ne zazibajo.
-sedeži so malo trši, a vseeno ok (boljši kot elegance). Držijo ok, edino malo prekratki so (tako kot pri večnini današnjih avtov, vključno z bmw, če ni noter športnih). Sedi se dobro, tudi na daljše vožnje (razno prejšnjo soboto sem "skočil" na dunaj brez da bi se mi kaj posebej poznalo.
-zvočna izolacija bi lahko bila boljša. sicer razlike ni dosti in je zadeva na nivoju kakšnega mondea (in nad mazdo 6), a če se že primerja z raznimi mercedesi in Audiji, je morda tukaj največja razlika. Audi sitem (doplačljiv) igra za moje pojme zelo dobro, edino za kašen house in podobno ni najbolj primeren, ker so zvočniki samo v vratih (govorim o res glasnem poslušanju, kjer bi rabil woofer).
-zmogljivosti so ok. Motor res dobro vleče in pri normalni (pa tudi hitrejši) vožnji je redko potreba po čem več. Edino, kjer se res pozna, je da potem nad 200 nabira zelo počasi (itak sem se zelo redko peljal tako hitro). 170ps bi blo fajn (in bi ga tudi vzel, če bi bila opcija pri Family, a za tak tip avta je tudi 140 konjev povsem dovolj.
-prestavna razmerja so zelo dolga, tako da se da zelo dolgo peljati zelo hitro
-prtljažnik, prostor spredaj in zadaj, udobje, kontrole in ostalo je res na nivoju in tukaj ni pripomb. V avto se usedeš, odpelješ 1000 in iz njega še vedno stopiš dovolj odpočit.
-z ventilacijo, pihanjem v čelo in podobimi tukaj vpisanimi težavami nimam problemov. Na zečetku sem nastavil 22 stopinj in od takrat ni potrebno nobeno poseganje. Še notranje kroženje upravlja sam.

All in all sem z avtom zadovoljen. Poceni, velik, udoben, z veliko opreme, predvsem pa neutrujajoč. Še vedno se vsak dan z veseljem peljem v službo. Za mladeka "dinamika" pa pač ne bi bil.
1889325-superbsmall.jpg
 

Priponke

  • 1889325-superbsmall.jpg
    1889325-superbsmall.jpg
    46 KB · Ogledi: 238
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Saj kul, ampak zakaj rabiš tako velik avto?
smile-1.gif


In kaj to pomeni poceni?

V superbu, limuzini sem se sicer že peljal, takoj se vidi sorodstveno razmerje s VW.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ja sej, holcer scena
smile-1.gif


Pač mi paše malo večji avto. Ne rečem da ravno velikosti superba (kakšen passat, insignia in podobni bi bili ok, kakšna bmw trojka ali c klasa pa ni zane, sem le "prevelika" osebnost, pa še familija je vmes zrasla).

Priznam da je na koncu vseeno prevladala cena in to da je bil avto nov. Avto je bil namreč cenejši kot primerljiv tri leta star accord z magičnimi 120k km (in tudi cenejši kot danes primerljiva octavia). Pa še financiranje je bilo zalo ugodno (0,01% obresti). Če upoštevam še to, bi me prišla primerljiva Insignia ali mondeo vsaj 5k več, passat 8k več in C ali A4 več kot 10 jurjev več. Saj vem da ni direktno primerljivo, a na koncu pač vsak pretehta kaj mu več odtehta.

Poceni je 21.999 eur (family oprema) + financiranje v vrednosti 5.000 (če primerjam z drugimi znamkami - recimo ) Dodal sem še nekaj za opremo, ampak je bilo vseeno zelo ugodno. Samo tega ni več in Superb je trenutno cenovno dokaj nekonkurenčen. Če bi kupoval danes bi verjetno vzel Mazdo 6 ali novo Insignio.Privarčevanega sem imel sicer tudi večji delež denarja, a pri takem ugodnem leasingu sam raje vzel to in z tistim denarjem vrnikl preostanek kredita za hišo. Preden se bo kdo obregnil: obrok je manj kot 10% gospodinjskega prihodka, hiša in ostalo poplačano, tako da mislim da ni nad budgetom. To je pač mesečni strošek, podobno kot če bi ga imel v najemu.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Saj kul, ampak zakaj rabiš tako velik avto?
smile-1.gif


In kaj to pomeni poceni?

V superbu, limuzini sem se sicer že peljal, takoj se vidi sorodstveno razmerje s VW.

a zakaj se rabi tak avto? Ko tu položiš zadnje zice in že je tu akcija kot v domači postelji
cheer.gif
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.438
113
Evo, jaz imam sedaj 50000 prevozenih. Avto se vedno dela, se vedno pa tudi obcasno cuka (3x na servisu pa ne najdejo nic). Crknilo ni nic, mene se vedno 200 prevozenih utrudi. Zbujajo se cricki v armaturi, v sedezu in nekje pri b stebricku. Meni sklopka nic ne trese, in enako ostalim 11 kosom v firmi. Z menjalniki je nekaj serijsko narobe - nekateri pri cca 30000 prevozenih ne gredo v rikverc, nekaterim mece iz tretje, jaz pa ga pri hitrem pospesevanju vcasih tezko dam v tretjo. Tudi pri ostalih 11 kosih ni crknilo nic, imajo pa od 30 do 150k prevozenih. Moja poraba je 7,5 ostalim pijejo od 6 do 8. Vsi so 140ps. Klima deluje pri vseh enako in moti skoraj vse. Je pa res da je povprecna starost voznikov blizu 50....
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Zgolj v info: za Amundsen-a ne dobiš krekanih kart (baje). Jaz bi raje vzel normalen radio, pa potem iz Anglije potegneš Columbusa za ene 600-700 EUR.
Lahko napišeš malo več o tem? A gre za isti Columbus, kot je ga lahko dobiš za doplačilo?
Kako je s kartami? Prikazuje tudi "parkirne senzorje in klimo"?
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Evo, jaz imam sedaj 50000 prevozenih. Avto se vedno dela, se vedno pa tudi obcasno cuka (3x na servisu pa ne najdejo nic). Crknilo ni nic, mene se vedno 200 prevozenih utrudi. Zbujajo se cricki v armaturi, v sedezu in nekje pri b stebricku. Meni sklopka nic ne trese, in enako ostalim 11 kosom v firmi. Z menjalniki je nekaj serijsko narobe - nekateri pri cca 30000 prevozenih ne gredo v rikverc, nekaterim mece iz tretje, jaz pa ga pri hitrem pospesevanju vcasih tezko dam v tretjo. Tudi pri ostalih 11 kosih ni crknilo nic, imajo pa od 30 do 150k prevozenih. Moja poraba je 7,5 ostalim pijejo od 6 do 8. Vsi so 140ps. Klima deluje pri vseh enako in moti skoraj vse. Je pa res da je povprecna starost voznikov blizu 50....

Wow to pa je dosežek da avto pri 50kkm še vedno dela in da le malo cuka in da kdaj ne gre v rikverc in da klima slabo dela
hysterical-1.gif

Ne bi rekel če bi pisalo 500kkm, tako pa lah samo rečem
13.gif

Sicer imamo tudi mi Superba službenega, in nismo najbolj zadovoljni, bil je nekaj cenejši od podobno opremljenega Passata in čeprav je še čuisto svež in nima niti 5.000 se večini kolca po passatu ki je šel od hiše po 3 letih z 200 kkm brez ene same napakice.... Škoda
jezen.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik boc pravi:
Lahko napišeš malo več o tem? A gre za isti Columbus, kot je ga lahko dobiš za doplačilo?
Kako je s kartami? Prikazuje tudi "parkirne senzorje in klimo"?
Ja, enak Columbus kot original. Le, da je pač rabljen. Cene so nekje okrog 400-500 EUR za starejše verzije in okrog 500+ za novejšo LED verzijo.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Zadeva je seveda ukradena. A mislite da folk daje najboljše avtoradije ven in namesto njih noter cenejše da bi prihranili. Nekaj je seveda teh iz zbitih avtov, samo daleče ne toliko kot se prodaja naprav).

Autobild je enkrat delal test nakupa ravno teh navigacij: šli so na E-bay in kupili 10kosov RNS510 (VW verzija Columbusa). Zadevo so dali preveriti in policijo in 9 od desetih je bilo prijavljenih kot ukradenih.

Saj načeloma je vse ok, policija ravno ne gleda seriskih od avtoradijev, samo da se ve koliko je ura.

BTW: po letu in pol ter 45.000 prevoženih superb dela kot urca, brez da bi kaj posedej motilo. Menjalnik in sklopka sta se utekla in zdaj dela tako kot je primerno za VAG. Poraba (skupna) je 6,2, klima pa meni dela najbolje od vse avtov do sedaj, saj ima res dosti šob in ne piha popolnoma nič (res pa je da imam sedež zalo nizko - če bi ga dvignil bi bilo morda drugače)
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
RNS510 (VW verzija Columbusa).
A RNS510 in Columbus je eno in isto, samo drugačno ime?
Kako pa je z vgradnjo? Bojda je potrebno nekaj "kodirati" ?

BTW: A ti imas v superB Columbusa?
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
ksz
vzameš slabši radio in kupiš Blaupunkt Philadelphia 735. Namenjena je prav za VAG grupo, ima povezavo na CAN, prikaže park senzorje, lahko priključiš kamero za vzvratno vožnjo, BT-telefonija, iGO navigacija...