Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

19. jul 2007
2.888
1.604
113
Odstopil je Carlos Tavares, izvršni direktor avtomobilskega koncerna Stellantis

Upravni odbor družbe je sprejel odstop Tavaresa s takojšnjim učinkom zaradi razhajanja v pogledih glede prihodnosti podjetja.




 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.630
4.356
113
Odstopil je Carlos Tavares, izvršni direktor avtomobilskega koncerna Stellantis

Upravni odbor družbe je sprejel odstop Tavaresa s takojšnjim učinkom zaradi razhajanja v pogledih glede prihodnosti podjetja.




Krivi ste pa na Alterju, ker ste popljuvali njihov 1,2l puretech!!!
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.414
7.015
113
Pljuvali so ga vsi po spisku. Je že dobil precej odprtih pisem prodajne mreže, nekdanji lastniki so ponujali odkupe znamk...

V zda imajo precej večji shitshow kot pri nas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

tony

Guru
23. jul 2007
9.739
1.526
113
Za druge znamke ne vem, lahko pa potrdim za BMW.

Nekje leta 2000 bi moral predsednik uprave postati nek psihopat (sicer doktor znanosti (kar je pri švabih za tako pozicijo skoraj nujno), ki je v BMWju delal zadnjih 30 let, in zrihtal redesign novega avta, s katerim je e32 (serija 7) leta 1986 prehitela mercedes, čeprav so imeli končno verzijo prej že v protitipni proizvodnji in testiranju na javnih cestah, pa so jo naredili na novo in šasijo razširili za 45 mm, da je šel pod havbo na novo razvit V12 motor).

Zjebali so ga, ker je rinil naprej kot bager in se ni oziral na družbene norme (znan je bil, da je iz hale, ki jo je rabil za prototopno proizvodnjo nagnal invalidne delavce). Napredovanje je preprečil sindikat, model pa je dal odpoved in šel za šefa v firmo, ki je delala viličarje (zelo uspešno, ali pa ne - firmo so čez par let z večkratnikom prejšnje kapitalizacije prodali Američanom)...

Z e65, ki je ven prišla nekje 2001 in nekaj vgrajene internetne povezljivosti se je še delalo po inerciji in stari slavi, nato pa niso več imeli vizije, kaj narediti iz avtov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.370
1.238
113
www.adriamedia.si
Vsi CEO avtomibilskih znamk vsaj od leta 2000 so/bili veliki retoriki in bleferji avtomobilskega posla. Castna izjema Toyoda. Edini.
Tavares ne.
Je bil pa preveč dirketen, zahteven, grob. In preveč učinkovit.

Podobno sej moralo poslovit še nakj CEOjev, ki bi lahko kak pozitiven premik naredili, pa so jih odnesli sindikati / delavski sveti / snežinkasti člani uprave ali nadzornega sveta ...
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.414
7.015
113
Avto leta je kot evrovizija. Nihče točno ne ve po kakšnem kriteriju izberejo zmagovalca. C3 in Symbiota niti na cesti ne vidiš, pa je kao finalist.

Pred leti zmagal Focus. 18 jurjev za osnovno opremo in 1.0 mašino. Pred covidom! A so glasovali norci iz Begunij?
 
  • Haha
Reactions: BojanP

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.574
4.723
113
CEO so potrošna roba, kot praktično ves vodilni kader v večjih firmah. Dobijo toliko denarja, da jim je v bistvu vseeno koliko časa zasedajo mesto (ker si hitro nabašejo dovolj in imajo še noro odpravnino), morajo biti le toliko mlačni, da se nobeni struji pod njimi ne zamerijo preveč. Vodijo itak dejansko ničesar, ker en človek v takih veliki firmah pač ne naredi nič. Zaupajo svojim pod šefom in oddelkom, da vsak za silo ve kaj dela, kjer enako delajo v modernem duhu "samo, da se ne zamerimo nobenemu" in, da je interni kratkovidni ekonomist in marketing zadovoljen.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.739
1.526
113
Zanimiv vidik, pravzaprav sem se prisiljen strinjati. Ko prideš v večjo firmo s par taužent ljudmi, vidiš točno nekaj takega.
 
19. jul 2007
2.888
1.604
113
Imaš "velike retorike in bleferji", pa imaš ljudi tipa Lisa Su in Jen-Hsun Huang in vidiš, da dejansko CEO ni nepomemba figura (pač v firmah kot so AMD in NVidia).

Kadar koli je beseda o Lisi Su, človek ne more, da se ne bi spomnil na ta video :) (some people are really built differently)

 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.414
7.015
113
Apple, ko so Jobsa odpustili.... in potem morali nazaj zaposliti, ker je začelo iti samo še navzdol.

Lisa je tudi inženirčke poslala v knjižnico, naj si kaj preberejo in ne mlatijo enih in istih dizajnov. Pa so iz nič naredili novi modularni čip.

Pri Intelu... ja, so šli v boj za AI, potem grafiko, potem v procesorjih so samo frekvence in jedra dvigovali kot v časih Pentiumov 4...
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
739
112
43
Ena novička za Golfoljubce..: Naslednja generacija Golfa bo nastajala na monitorjih, diskih in procesorjih firme Rivian in ne več VW. Moje sožalje in nekaj naslednjih dni nikar ne hodite po kmetijskih trgovinah. Sploh pa ne po oddelku z vrvmi, res ne, prosim! ;-)
Tko, mimgrede, firma, ki je bila ustanovljena 2009, tako rekoč smrkovc za VW. :)
 
  • Haha
Reactions: tony

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.130
113
pa na leto na redi 30k avtov, pač garažna firma... isto kot je rimac vse poharal z 2 avtoma. Kao.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.977
6.149
113
Ena novička za Golfoljubce..: Naslednja generacija Golfa bo nastajala na monitorjih, diskih in procesorjih firme Rivian in ne več VW. Moje sožalje in nekaj naslednjih dni nikar ne hodite po kmetijskih trgovinah. Sploh pa ne po oddelku z vrvmi, res ne, prosim! ;-)
Tko, mimgrede, firma, ki je bila ustanovljena 2009, tako rekoč smrkovc za VW. :)
Bo elektronka mogoče bolje delala. Saj tudi zdaj ni čipov VW sam izdeloval.