Lahko razložiš, kako je bil učinkovit?
Namreč proti sebi je obrnil dobavitelje, delavce, prodajalce. Da ne govorimo, kaj je naredil za delničarje, potopil ladjo skoraj. Praktično vse, česar se je dotaknil, se je sesulo. No, Opel je uspel v enem letu z izgubarja v dobičkarja preobrnit, ampak tu je moralo biti nekaj računovodske magije.
Pa nekaj je biti učinkovit, ampak ne moreš buldožirat in postajati učinkovit na račun tega, da druge do konca in prek ožameš. Kolikor vem, je imel PSA kar nekaj težav dobiti dobavitelje za nekatere dele, ker enostavno niso hoteli več poslovati z njim. Namreč Tavares je pričakoval, da mu bodo dele izdelovali z izgubo. In to zato, da bo PSA bolj učinkovit na teh platformah, ki so jih razvili. Ne moreš ti stroškovno neučinkovitost zaradi svojega dizajna/razvoja potem kompenzirat, da stisneš do konca dobavitelje.
Recimo poglej samo kontra primer Toyote: je Toyota neučinkovita? Pa je pri podizvajalcih na vrhu zaželjenih principalov za sodelovanje, PSA je pa daaaaaaleč na podnu. Tudi primer, je imel nek podizvajalec neke težave, je Toyota takoj napotila tim inženirjev, da so težave rešili skupaj s podizvajalcem. PSA bi mu pa verjetno nabil penale okrog vratu.