Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

19. jul 2007
2.855
1.570
113
Odstopil je Carlos Tavares, izvršni direktor avtomobilskega koncerna Stellantis

Upravni odbor družbe je sprejel odstop Tavaresa s takojšnjim učinkom zaradi razhajanja v pogledih glede prihodnosti podjetja.




 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.391
4.188
113
Odstopil je Carlos Tavares, izvršni direktor avtomobilskega koncerna Stellantis

Upravni odbor družbe je sprejel odstop Tavaresa s takojšnjim učinkom zaradi razhajanja v pogledih glede prihodnosti podjetja.




Krivi ste pa na Alterju, ker ste popljuvali njihov 1,2l puretech!!!
 
2. jul 2020
5.153
6.696
113
Pljuvali so ga vsi po spisku. Je že dobil precej odprtih pisem prodajne mreže, nekdanji lastniki so ponujali odkupe znamk...

V zda imajo precej večji shitshow kot pri nas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

tony

Guru
23. jul 2007
9.684
1.491
113
Za druge znamke ne vem, lahko pa potrdim za BMW.

Nekje leta 2000 bi moral predsednik uprave postati nek psihopat (sicer doktor znanosti (kar je pri švabih za tako pozicijo skoraj nujno), ki je v BMWju delal zadnjih 30 let, in zrihtal redesign novega avta, s katerim je e32 (serija 7) leta 1986 prehitela mercedes, čeprav so imeli končno verzijo prej že v protitipni proizvodnji in testiranju na javnih cestah, pa so jo naredili na novo in šasijo razširili za 45 mm, da je šel pod havbo na novo razvit V12 motor).

Zjebali so ga, ker je rinil naprej kot bager in se ni oziral na družbene norme (znan je bil, da je iz hale, ki jo je rabil za prototopno proizvodnjo nagnal invalidne delavce). Napredovanje je preprečil sindikat, model pa je dal odpoved in šel za šefa v firmo, ki je delala viličarje (zelo uspešno, ali pa ne - firmo so čez par let z večkratnikom prejšnje kapitalizacije prodali Američanom)...

Z e65, ki je ven prišla nekje 2001 in nekaj vgrajene internetne povezljivosti se je še delalo po inerciji in stari slavi, nato pa niso več imeli vizije, kaj narediti iz avtov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.213
1.211
113
www.adriamedia.si
Vsi CEO avtomibilskih znamk vsaj od leta 2000 so/bili veliki retoriki in bleferji avtomobilskega posla. Castna izjema Toyoda. Edini.
Tavares ne.
Je bil pa preveč dirketen, zahteven, grob. In preveč učinkovit.

Podobno sej moralo poslovit še nakj CEOjev, ki bi lahko kak pozitiven premik naredili, pa so jih odnesli sindikati / delavski sveti / snežinkasti člani uprave ali nadzornega sveta ...
 
2. jul 2020
5.153
6.696
113
Avto leta je kot evrovizija. Nihče točno ne ve po kakšnem kriteriju izberejo zmagovalca. C3 in Symbiota niti na cesti ne vidiš, pa je kao finalist.

Pred leti zmagal Focus. 18 jurjev za osnovno opremo in 1.0 mašino. Pred covidom! A so glasovali norci iz Begunij?
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.534
4.647
113
CEO so potrošna roba, kot praktično ves vodilni kader v večjih firmah. Dobijo toliko denarja, da jim je v bistvu vseeno koliko časa zasedajo mesto (ker si hitro nabašejo dovolj in imajo še noro odpravnino), morajo biti le toliko mlačni, da se nobeni struji pod njimi ne zamerijo preveč. Vodijo itak dejansko ničesar, ker en človek v takih veliki firmah pač ne naredi nič. Zaupajo svojim pod šefom in oddelkom, da vsak za silo ve kaj dela, kjer enako delajo v modernem duhu "samo, da se ne zamerimo nobenemu" in, da je interni kratkovidni ekonomist in marketing zadovoljen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sajkek

tony

Guru
23. jul 2007
9.684
1.491
113
Zanimiv vidik, pravzaprav sem se prisiljen strinjati. Ko prideš v večjo firmo s par taužent ljudmi, vidiš točno nekaj takega.