Kaj vas moti pri vašem avtu?

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Zadnje čase berem teste, kjer na moje začudenje obstajajo avtomobili, ki ti ob vsakem vklopu avta vklopi še "Lane Assist".
Na hitro, shit lista avtomobilov, ki to delajo:
- Seat Leon
- Peugeot 2008
- Volkswagen Passat GTE
- Kia XCeed
- Peugeot 208
- VW e-UP
- Hyundai Kona
- Hyundai Santa Fe


Ne mi rečt, da se to ne da kje v nastavitvah (menuju) izklopit? A je to spek kašna scena, da dobijo pol točke več pri EURO NCAP?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Tudi če ne sekaš ovinkov, samo idelano linijo si prirediš do črte pa boš imel kar nekaj false alarmov, ni to vedno ampak po močno ovinkasti regionalki dovolj, da ti teži enkrat na pol ure. Mestna vožnja in AC ni noben problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

zakon

Guru
16. maj 2008
8.576
685
113
toti Maribor
Zakaj bi pa hotel imet izklopljen lane assist?
Zakaj? Zato, ker je uporaben zgolj na avtocesti, pa še to tam kjer so črte res vidne. Se pelješ proti Ptuju po AC in tam proti izvozu za Hajdino, je asfalt tako svetel, da se sploh ne razloči kje gre desna špura. Posledično avto vijuga. Ta funkcija ni za SLO ceste oz. flike:evil: Plus tega sploh ni uporaben za sekanje ovinkov, ker ti volan stalno nekaj hoče popravljat.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Nakupiš dodatno opremo, da dokažeš, da imaš denar in jo potem izklopiš, ker ne moreš dokazati, da znaš voziti :evil:.
Po mojih opažanjih ima večina LA izklopljen, ker bi sicer na avtocesti morali uporabljati smerokaze.
Jaz ga izklopim na enem odseku regionalke, kjer je slabo cestišče in vozim desno po črti. Cesta ima ograjo in ni pešcev, promet za kolesarje je tam prepovedan. Pri kakem delu na cesti in več črtah je tudi nekaj zmede, ampak če je samo par metrov, ga ne izklapljam. Na ovinkasti cesti se mi ne zdi nič narobe, če vozim po sredini voznega pasa, kar LA odobrava. Gre za običajni promet in ne za dirko. Ovinkov ne sekam, ker ne nosim sekire s sabo. Nekih težav, da bi ga motile flike na asfaltu nisem opazil. Sem pa pri eni novi preplastitvi videl, da si je sredinsko črto sam "zmislil", čeprav še ni bila na risana. Asfalt je bil vzdolžno spojen na sredini.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.208
113
Se strinjam, lane assist je zelo moteč za idiote, ki ne vedo kaj so smerokazi.
Dejstvo je eno: ni vsak ta sistem enak. Zato bi bilo fajn, če se še napiše zraven v katerem avtu se ga uporablja. Eni so namreč popoln smeh, drugi so odlični, tretji pa znajo biti celo nevarni. Jaz recimo ga imam v 98% vožnje vključenega stalno. Vem pa, da bi ga v kakšnem avtu raje izključil, ker ti le živce žre, dela pa itak ne. Recimo Twingo. Je pa res, da nima aktivnega sistema, temveč te le opozarja. Morda v 30% primerih, loool. Bolje, da ga ni.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.208
113
Se pravi moram za vsako približevanje črti ali bog ne daj sekanje le-te na regionalki dati smerokaz:nigladek: Only in Slovenia.
S tem si pokazal, da si en navaden butelj. Dej raje probaj to zadevo, pa potem kaj komentiraj.
Je pa res, da debile, ki ne dajejo smernikov, zna celo malo podučit, da tista ročka tam za smernike ni samo za lepše videt.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.208
113
Se pravi sem butelj, ker pri sekanju ovinka ne dam smerokaza.:aplauz:
Ne, butelj si zato, ker ne znaš pritisniti enega takega lepega gumba za izklop tega sistema (traja točno pol sekunde), če sekaš ovinke, na forumu si pa najpametnejši in se smejiš ostalim, ki vemo zakaj ta sistem uporabljamo in dejansko nočemo več avtomobila brez tega.
Tipičen balkanc, isti si tistim, ki so se smejali prvim avtomobilom s klimami. Medtem ko so se taki bedaki režali v svojem švicu pri odprtih oknih, so tisti s klimami lepo se mimo peljali v hladu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.870
113
pri taščici
Tole moram napisat
Transit custom 130, (turnejo, najbrž isto) manjka mu ena prestava med 2.in 3.
Če pri prestavljanju med drugimi prestavami padejo obrati za 500 obratov,, med 2 in 3 padejo za Jurja.
Zdaj se pa spravi na neko hribovsko cesto s serpentinami. Da si se malo naložen, ne gre drugače kot da ti na armaturi stalno sveti znak za višjo prestavo.
Pa saj ni Ford začel včeraj avte delat. Kdo hudiča jim računa prestavna razmerja?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.934
8.985
113
EU
Ne, butelj si zato, ker ne znaš pritisniti enega takega lepega gumba za izklop tega sistema (traja točno pol sekunde), če sekaš ovinke, na forumu si pa najpametnejši in se smejiš ostalim, ki vemo zakaj ta sistem uporabljamo in dejansko nočemo več avtomobila brez tega.
Tipičen balkanc, isti si tistim, ki so se smejali prvim avtomobilom s klimami. Medtem ko so se taki bedaki režali v svojem švicu pri odprtih oknih, so tisti s klimami lepo se mimo peljali v hladu.
Občasno se peljem po lokalni cesti, katera za srečanje dveh avtov zahteva previdnost, ker je malo , da ne rečem "tesna" . Po takšni cesti, ker je ovinkasta, stalno sekaš črto in je piskanje nadležno. Seveda z gumbom na volanu odklopi to zadevo, vendar jo nikoli več ne vklopim nazaj :rolleyes:
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.365
5.401
113
Zadnje čase berem teste, kjer na moje začudenje obstajajo avtomobili, ki ti ob vsakem vklopu avta vklopi še "Lane Assist".
- Peugeot 2008

Ne mi rečt, da se to ne da kje v nastavitvah (menuju) izklopit? A je to spek kašna scena, da dobijo pol točke več pri EURO NCAP?

Tale sigurno ne. Najbrž tudi 208 potem ne... Kako je z drugimi avtomobili na seznamu ne vem, definitivno pa opažam pri vseh stvareh, da se raznorazni reviewi pišejo na podlagi tega, kaj v 5min piscu rata ali pa ne rata nastavit/najti... In kako je navajen od prej.

Meni je pa 2 minuti vzelo, da sem to nasla na netu (če je to tok važno in nekdo kupuje, lahko naredi enako) in usput videla, da ima novi 2008 še eno zelo premijsko funkcijo. Led trakove v dolžini, ki se štejejo v metrih in v 8 različnih barvah. In najbrž najmanj 7 jakostih.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.208
113
Občasno se peljem po lokalni cesti, katera za srečanje dveh avtov zahteva previdnost, ker je malo , da ne rečem "tesna" . Po takšni cesti, ker je ovinkasta, stalno sekaš črto in je piskanje nadležno. Seveda z gumbom na volanu odklopi to zadevo, vendar jo nikoli več ne vklopim nazaj :rolleyes:
Ti imaš LDW sistem in ne popravljanje. Tisto bipanje je tudi meni brez veze. Dober aktiven sistem je pa vsaj zame zlata vreden, sploh na AC je bomba.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.576
685
113
toti Maribor
Ne, butelj si zato, ker ne znaš pritisniti enega takega lepega gumba za izklop tega sistema (traja točno pol sekunde), če sekaš ovinke, na forumu si pa najpametnejši in se smejiš ostalim, ki vemo zakaj ta sistem uporabljamo in dejansko nočemo več avtomobila brez tega.
Tipičen balkanc, isti si tistim, ki so se smejali prvim avtomobilom s klimami. Medtem ko so se taki bedaki režali v svojem švicu pri odprtih oknih, so tisti s klimami lepo se mimo peljali v hladu.
Kaj imaš ti kake probleme sam s sabo? Kdo se je komu smejal in delal norca? Ti si prvi, ki si začel tu žalit in me imeti za butla tako, da prosim...Napisal sem samo zakaj ga izklopiti. In ja, poznam ta gumb in ga tudi uporabljam. Sicer, pa brezveze sploh kaj komentirat.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.208
113
Kaj imaš ti kake probleme sam s sabo? Kdo se je komu smejal in delal norca? Ti si prvi, ki si začel tu žalit in me imeti za butla tako, da prosim...Napisal sem samo zakaj ga izklopiti. In ja, poznam ta gumb in ga tudi uporabljam. Sicer, pa brezveze sploh kaj komentirat.
No, dej mi povej kateri normalen človek bi to napisal razen butlja? Sedaj pa ne jokcaj več.
Se pravi sem butelj, ker pri sekanju ovinka ne dam smerokaza.:aplauz:Bo že držalo, ker ti tako rečeš.

Še on topic: tudi meni gredo na živce avti, ki te sisteme vedno ob zagonu vključijo. Če ga izključiš, naj ostane izključen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava