Priznam...ta kombinacija je tudi meni trenutno top izbira (karavana se ne bi branil).
Koliko cca. je potrebno tule dodati zraven do registracije pri nas? 10 %?
K sreči sem po vseh teh desetletjih še kar živ.Če se imaš rad in te je več kot meter in pol v višino potem tega ne delat. Če pa že, pa greš ful retard, torej še volan do konca ven, tako za ziher, da počiš z glavo v rob vrat in odlomš vsaj kolk.
Kot star maček, kje vidiš da je bil poškodovan.DMV izračun poglej, saj imaš vse podatke. DMV do 300€, + homo + prevoz ajd jurja +- vse skupaj.
Drugače pa ta konkreten ni bil nepoškodovan.
Na mobile.de je zelo strogo z oznako unfallfrei. In ta nima te oznake.Z volanom med koleni si mislil. ?
Moram enkrat sprobat kako mi sede nov Peugeotov stil pogleda na armaturo preko volana ne "skozi" volan..
Kot star maček, kje vidiš da je bil poškodovan.
Je pa res da s.slabimi očmi gledam slike na GSM.
Tud jaz mam s tem probleme - običjano vse prekratko, da bi imel kam noge dat. Sovoznikovi deli so radi problematični za dolgine, zaradi oblikovanosti armature. Edini avto, kjer sem lahko kot voznik, dobro nastavil pozicijo za volanom, brez da bi imel pokrčene noge, je bil S60, ki ga je imela moja...tam mi pa ni bilo jasno, kako ona sploh doseže pedala ).
Okoli sedenja in višine le tega...sem tudi sam že pred leti telovadil, da hočem imeti višje sedenje, da se staram, da bom težko lezel ven..zdaj v rikši se praktično skotalim ven, pa si po svoje rečem..migaj prase leno, da se ne zabubiš... ne pa da skoz višje avtomobile kupuješ, ker greš v širino.
Okol 1400 do registracije. Komplet stroskiPriznam...ta kombinacija je tudi meni trenutno top izbira (karavana se ne bi branil).
Koliko cca. je potrebno tule dodati zraven do registracije pri nas? 10 %?
Alfa? Ja, osebno noro lepe (giulia), hudi motorji (onega mini ferarrija se ne bi sel) menda nora lega na cesti (tako sodelavec)..samo..kaj pravi zanesljivost? Mamo koga da pove iz prve roke za kak novejsi model?
Je kak tehten razlog, da ne bi napisal svojega mnenja?Sej ne vem ali naj se sploh oglasim ali sem raje tiho: 50k € se mi ne zdi neka vsota, da bi si lahko izpolnil neke divje sanje.
Od novih avtov: če bi še proizvajali 240-konjskega 4-motion Passata Varianta, bi bil naloudan to moja prva izbira.
Pa čip na 300 konjev in imaš konkreten family-wagon, ki je hkrati sleeper.
Kdor si ga lasti ali pa ga je imel priložnost peljat bo vedel o čem govorim.
Če pa smo pri rabljenih kvazi-premijah za ta denar bi bil pa prva izbira Audi A6 Avant s kakšnim močnejšim motorjem.
Moram priznati, da mi je tudi BMW 5 karavan (npr. 530xDrive) eden redkih trenutno lepih BMW-jev, me pa vseeno toliko moti sama znamka, da si ga verjetno ne bi omislil.
Tretja izbira si pa mesto delijo Volvo V60 / V90 z najmočnejšim motorjem ali pa Mercedesov čudni raček (GLB 250 4matic).
Cupra Formentor (310KM)
Volvo V60 T8 (390KM) - prvi odgovor
Arteon, A5 Sportback, A7 in podobni avti so meni ćefurski, podobno kot Golf GTD/GTI.Je kak tehten razlog, da ne bi napisal svojega mnenja?
Divje sanje in avto za dušo nista eno in isto . Če bi že gledal tudi VW.ja tu zraven, bi verjetno Arteon.a (tega 'karavanskega'). Ta mi je res všečen (bazira na A6?). Ne vem pa kaj nudijo od motorizacije v njemu.
Kaj te pa moti na BMW znamki?
Vrjetno je to res jeba, če kupuješ avto zaradi drugih. Meni popolnoma dol visi, kdo še vse vozi enak avto, če meni odgovarja. Sicer pa se očitno itak gibljemo v različnih krogih, ker poznam kar nekaj ljudi z več kot 3 leta starimi bavarci, pa noben ni “ćapac”.Pa kljub temu ne spremenim svojega mnenja.
Kot je že nekdo predhodno napisal: par let se hitro obrne in potem voziš enak avto kot največji ćapci na vasi.
Jaz kupujem avto zaradi sebe, se pa gibljem v takih (službenih) krogih, da bi mi neko izstopanje in preseravanje z avti tipa BMW pri poslu bolj škodilo kot mi prinašalo koristi. Zato morebitne ustvarjene presežke raje vlagam v druge dobrine in storitve in raje ne izstopam.Vrjetno je to res jeba, če kupuješ avto zaradi drugih. Meni popolnoma dol visi, kdo še vse vozi enak avto, če meni odgovarja. Sicer pa se očitno itak gibljemo v različnih krogih, ker poznam kar nekaj ljudi z več kot 3 leta starimi bavarci, pa noben ni “ćapac”.