Avtodilerji - a sploh kdo ne vrti kilometrov naprej ... pardon, nazaj

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Eno so tekoči stroški vzdrževanja, ki so nekje cenej, nekje pa dražji, drugo so izredni stroški, ki so tudi lahko cenejši in dražji. Pozablja pa se količiina izrednih popravil na časovno enoto. Če maš avto vsak mesec 3,4 dni ali teden dni pri serviserju zaradi nekih izrednih bedarij je cajt za prešo ali ciganom prodat. Si ne znam predstavljat, da bi vsak mesec nekaj prilagajal, zato ker imam avto na servisu, pa cajt, pa živci, tud če ni nek velik strošek. Jaz enostavno zgubim zaupanje v tak avto, ker nikol ne veš, če te bo pustil na cedilu, na kaki pomembni/daljši poti ali ne.
 

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
434
137
43
AndrejEnej , v bistvu je odgovor enostaven - vzameš pač tisto, kar ti ustreza. Če se spekter na eni strani začne z Dacio (Tate se očitno ne dobi več), se na drugi strani še zdaleč ne konča z Audijem :evil:
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.222
5.239
113
zelo odrasel pogled na svet. tisti, ki za svoj denar torej želijo največ, enostavno ne kupijo avta ampak ga najemajo. S tem je še najmanj stroška in vedno gledaš tistega(o), ki ti tisti moment najbolj paše na tak ali onak način, ne nujno vedno isti(a)... servisi te ne skrbijo, pa kaj drucga tudi ne, je že v ceni. Analogija se kmalu spet odpre pod imenom La Vita.

ker pa odrasli ljudje praviloma vedo, da je avto stvar, oseba pa ne, pa takih glupih primerjav ne delajo.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Ko prebiram tole, se mi zdi, kot da ste še vsi mlečni, ampak ker vem, da niste, me malo čudijo ti vaši komentarji. Pa gremo v obratni smeri:
lahko imaš lepo, seksi žensko, ampak taka rabi malo več vzdrževanja, stroški so višji, kot če imaš eno tako podpovprečno, skorajda grdo (OK, čeprav menda grdih ni). Slednja ima zelo, celo ekstremno nizke stroške vzdrževanja. Morda jih sploh ni in si ti tisti, ki je "vzdrževan".
V drugem primeru, vzamimo npr. Audija (moja izbira) in pa Dacio. Povsem jasno je, da ima Dacia precej nižje stroške vzdrževanja kot Audi. Celo statistika in poročila to potrjujejo. V Audija moraš vlagat več na prevožen kilometer, ja, temu ne gre oporekat. Precej več.

In sedaj tisto glavno: raje gledaš grdo babo in nimaš stroškov, ali pač malo globje sežeš v denarnico, kar ti omogoča "lepši pogled" na svet?
Se raje voziš slabo, neudobno, z manjšimi stroški, ali pač zamižiš na eno oko, plačaš več, a se v zameno za to od točke A do B (kar je namen avta) voziš precej bolj udobno?

Saj bi rekel, da je odgovor enostaven, pa ni. Čeprav jaz osebno vem, za kaj bi se in za kaj dejansko se vedno odločim ...
Vi pa kakor hočete :evil:


Ti narobe gledaš: mi dejansko izbiramo med ''svežo'' in mično 20 letnico in ''izkušeno'', mično in spedenano 30 letnico.

Ne vem iz kje si ti padel, ampak na Alterju smo sami milijonarji (v EURih, ne v dinarjih), ki se vozimo le z avti od 300 konjev navzgor, nišan seveda na haubi. Tako da grdih bab tukaj nimamo :).
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.568
3.437
113
Še dobro da imate vse samo na osem decimalk izračunano, da se ne ukvarjate še z deveto. Jaz pa priznam, da sem kar nekaj avtomobilov zamenjal ker sem se jih naveličal, ker so se spremenile potrebe ali ker je bila dobra priložnost (ne za zalužek ampak za nakup).
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Po mojih izkušnjah se tiste hude (oziroma high-maintenance) nič bolj ne porivajo od od navadnih "Franck". Samo razgled imaš lepši. :) Pa pustimo tudi to za drug razdelek.

Glede avtov je pri meni dejansko to, da se mi res ne da ukvarjat z mehaniki, nekimi popoldanci, nošenjem olja na servis, poslušanjem kaj kje ropota itd... Kot mulc sem seveda itak takoj (po golfu I, ki sem ga "podedoval" od mame) kupil BMW-ja. Veselja je bilo kmalu konec, ko me je mehanik seznanil kaj vse bo treba urediti. Potem sem kupil neko staro "rikšo" (Seat Cordoba), a s tistimi 60 konji nisem mogel živet, zato sem se malo bolj "izprsil" in vzel nov avto (ibizo), ki pa zaradi finančnih omejitev tudi ni bila taka, kot bi si želel (konji so bili, ni bilo pa klime). Potem sem imel par "malo rabljenih" avtov (Leon, Accord), kar se je kar lepo obneslo, za nekaj manj denarja sem dobil avto, s katerim se mi ni bilo treba ukvarjat še dolgo časa. Novega sem potem vzel izključno zato, ker so bili takrat tako poceni, da bi me rabljeni prišel samo jurja-dva manj, kar je premalo razlike.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gimi in Gamero

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.222
5.239
113
za to je treba iti v drugo smer... tega pa ne pričakujem še vsaj nekaj deset let. prišlo bo pa neizogibno samo od sebe, tako da se tudi trudila ne bom...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.756
113
pri taščici
Ja pa sej v tem je razlog, ker wv velja za nepokvarljivega. Ga je pa glih tko treba šraufat kot vse ostale.
In pokaž mi ekonomsko smiselnost menjave diskov in ploščic na 20 let starem a4.
Evo, ravno to me letos čaka.
Pa celo ne na Audiju ampak na gnili opelici. Po 16 letih in 240kkm bo čas za menjavo original prednjih diskov.
Dokler bo letni strošek "izrednih" servisov v rangu mesečnega obroka za nov avto, bo za preživeti.....
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Blondinka prodaja svoj rabljen avto(BMW 5) z veliko prevoženimi km tam okoli 400.000 km. Nastavi ugodno ceno, vendar zaradi km avta nihče noče kupiti. Potem pa gospa od prijateljice izve, da je možno z računalniškim posegom km zmanjšati. Pa avto zapelje do "strokovnjaka" za km in ko izve, da je cen za poseg enaka ne glede na za koliko km zmanjša prevožene km se odloči po svoje.
Čez čas spet sreča prijateljico, ki ji je povedala za "strokovnjaka" in jo le ta vpraša zakaj se še vedno vozi s svojim "starim avtom". Pa jo blondinka pogleda pa začudeno vpraša saj ni star je nov ker ima samo 100 prevoženih km.

Vsaka povezava z resničnim življenjem je zgolj naključna......

Večina prodajalcev, ki ima sistem staro za novo ne zbija km, ker se to ne spodobi in ni za ugled firme. (ena firma v MS prodaja enoletnike z več kot 100.000 prevoženimi km. Mislim, da bi jim bilo bistveno lažje prodati te avtomobile, če bi km zbili na 1/5 realnih km.) Zdaj kako je pa z uvoženimi rabljenimi avti pa bog si ga vedi.....
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Večina prodajalcev, ki ima sistem staro za novo ne zbija km, ker se to ne spodobi in ni za ugled firme. (ena firma v MS prodaja enoletnike z več kot 100.000 prevoženimi km. Mislim, da bi jim bilo bistveno lažje prodati te avtomobile, če bi km zbili na 1/5 realnih km.) Zdaj kako je pa z uvoženimi rabljenimi avti pa bog si ga vedi.....

Tako sem mislil tudi jaz. In sem se, kljub večkratnim nasvetom poznavalcev o nakupih v omrežni skupini 03 ponovno odpeljal (tokrat pa res zadnjič) na A2S v Celje pogledat enega Passata. In so mi lepo rekli, da imajo to potem na drugi lokaciji. Ko sem prispel tja (znana lokacija v Teharjah, kjer je na kupu precej raznih prodajalcev), mi je bilo že jasno koliko je ura: mala delavnica, ograja in šlepar iz Belgije/Italije, ki je razlagal sklumpane avte. Avto, ki sem ga šel pogledat je bil seveda slab, kljub malo (prikazanim) prevoženim kilometrom opazno obrabljen in nevreden niti testne vožnje. V Celje sem sicer peljal zastonj, je pa bila to še ena dobra šola.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.352
8.716
113
Aveš kaj prav kle en, če greš kupit avto na tiste konce, se lepo na Trojanah ustav na enmu krofku, pol pa lepo nazaj domu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Hehe, jaz sem tudi kupil avto iza Trojan. In se nategnil.
Relativno poceni lekcija iz katere sem se naučil kar nekaj življenskih vodil. Tako da mi je žal edino časa, ki sem ga investiral v tisti avto.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.568
3.437
113
Lepo od vas da nisem spet jaz tisti cigo, ki je začel z napačno stranjo trojan utrujat. Mislim pa vseeno, da imamo na naši strani trojan dovolj nategunov in da tudi zato ne rabimo onkraj hodit.

In da si ne bo kdo kakšnih utvar delal, 'boštjani iz avtohiš' in 'aleni z letališke' so konkurenca in nastopajo v isti pravljici.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.352
8.716
113
Ti si pa neki jezen zadnje čase.
Ma to je hec. Sem šel tud jest onkraj Trojan po avto, pa je OK, sam je pa res, da sem drgnil dol folijo s šip, ker seveda niso homologiral zadeve. Avto pa drugače BP, mal sem jih klel tri ure, sam je šlo.
Kakorkoli obrneš je treba vseen mal pogledat zadeve in mene praviloma šminka odbije, kot že zgoraj rečeno, sem se na šminko enkrat nategnil, je blo prelepo, da bi blo res. Šminko sam ušitimaš, če te ravno moti, ne rab en avtodiler men šminkat avta. Pa obvezno si je treba vzet čas, ker na prvi pogled in na hitro ne vidiš vsega.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.015
115
63
okolica mesta
Tako sem mislil tudi jaz. In sem se, kljub večkratnim nasvetom poznavalcev o nakupih v omrežni skupini 03 ponovno odpeljal (tokrat pa res zadnjič) na A2S v Celje pogledat enega Passata. In so mi lepo rekli, da imajo to potem na drugi lokaciji. Ko sem prispel tja (znana lokacija v Teharjah, kjer je na kupu precej raznih prodajalcev), mi je bilo že jasno koliko je ura: mala delavnica, ograja in šlepar iz Belgije/Italije, ki je razlagal sklumpane avte. Avto, ki sem ga šel pogledat je bil seveda slab, kljub malo (prikazanim) prevoženim kilometrom opazno obrabljen in nevreden niti testne vožnje. V Celje sem sicer peljal zastonj, je pa bila to še ena dobra šola.
Si Škodo potem novo novo vzel?