Avtodilerji - a sploh kdo ne vrti kilometrov naprej ... pardon, nazaj

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Kup Superba. Obvezno avtomatik.

Ne, ne, ne kupujem avta..ampak sem pac zagledan v ta novega, zena pa bi Kodiaqa...sedaj imam ta starega Superba, avtomatik in mi je super. Zelo, zelo mi je vsec, da ima ogromno placa zadaj, da me mulci z nogami ne butajo in seveda ogromno placa v prtljazniku, cetudi imam limuzino...bi raje karavana, ampak tega sem kupil, ker je bila dobra ponudba.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Imam podobne dileme, a pustimo to za kakšno drugo temo.

Glede avta in veselja z avtom je pa čisto odvisno od tega kaj kdo na to da. Če je nekomu avto samo prevozno sredstvi od A do B, potem mu zgoraj linkani tipo izpolni vse potrebe, pa še ukvarjat se mu ne bo treba z njim kar nekaj let.

Eni smo pa malo bolj "pacijenti" in iščemo nekaj več, s tem da se eni zavedajo(-mo) da to ni ravno isto, ker te vseeno (lahko) košta opazno več, tudi če v začetku ni tako,. Jaz se recimo trudim in vseeno izbiram neke (kolikor toliko) racionalne avte, imam pa kdaj tudi kakšne "prebliske" in tako mi je pred dnevi zapel za oči novi E, motor 220cdi, 9g tronic, Avantgarde oprema itd... za par jurjv manj, kot me pride novi superb. Vse fajn, potem pa izračunaš kasko, pa že od ženinega mercedesa vem kako raste cena delov in dela klasah itd... in me je minilo. Zaenkrat. :)

Iščem pa vedno avto, v katerega se vsak dan z veseljem odpeljem v službo in Superb je zame dovolj "uber" da je to tako. (ženin Scenic pa recimo ne, ker je res "kanta").
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

sad

Guru
24. avg 2007
20.510
9.212
113
Vsak ima svoj uber avto ;).
Jaz sem po nekaj letih spet v avtu, v katerega se z vesejem usedem in potegnem kakšen ovinek, prejšnji je bil pač orodje, ampak tako pač gre. Bi pa takoj imel drugi dražji avto, ampak isto kot ti: ko daš stroške na mizo, se jaz samo obrnem.
Tako pa delam morda en mesec na leto za avto :). Pa še to mi je preveč :). Da bi pa delal pol leta samo za pleh. Loool. S tisto mantro samo enkrat se živi, si pa lahko rit obrišete. Je dovolj drugih stvari za pokurit denar.

Drugače pa toliko o uberwagnih:
Ko bo kaka Laguna to spravila čez z original motorjem, se lahko pogovarjamo naprej.
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.195
3.181
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Vsak ima svoj uber avto ;).
Jaz sem po nekaj letih spet v avtu, v katerega se z vesejem usedem in potegnem kakšen ovinek, prejšnji je bil pač orodje, ampak tako pač gre. Bi pa takoj imel drugi dražji avto, ampak isto kot ti: ko daš stroške na mizo, se jaz samo obrnem.
Tako pa delam morda en mesec na leto za avto :). Pa še to mi je preveč :). Da bi pa delal pol leta samo za pleh. Loool. S tisto mantro samo enkrat se živi, si pa lahko rit obrišete. Je dovolj drugih stvari za pokurit denar.

Drugače pa toliko o uberwagnih:
Ko bo kaka Laguna to spravila čez z original motorjem, se lahko pogovarjamo naprej.

Imaš prav...
Moj uber avto (pa sta še dva nova pr hiši) je moja Škoda Octavia 1,9TDI letnik 2001. To je moja "lubica"... Dela ko pesmica, je ne dam za nič...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.554
8.909
113
sad Evo, tud jest končno spet v avtu. Enoprostorc je šel. Vrhunsko delovno vozilo, sam na konc še zmer kanta. No zdej še bolj trpim, ko se usedem v sekret od Dacie na šihtu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.930
113
najrajš na babi
sad: ni ravno laguna, je pa lagunin motor: https://m.mobile.de/auto-inserat/renault-trafic-2-0-dci-115-l2h2-delitzsch/292998939.html?ref=srp

Sicer bv video, kje je garancija, da je motor audija prvi?

Zgleda so te renoji kr OK ratal, vsaj kar se motorjev tiče. 14 dni nazaj sem vozu kadjar 1.7 dci 150 KM 4x4. Zadeva se pelje kot poezija. pri 170-180 km/h sploh ne veš, da se pelje, tudi vetra skoraj nič okol karoserije. Zici spet tisti dobri stari renojevi, podobno kot laguna 1, r19, itd. Dober kompromis so naredil med trdoto in udobjem, avto se ne nagiba, je pa udoben, kar je redko pri SUVih, prestavna dobro preračunana, skoraj ni turbo luknje. Zadeva kr všečna za familiarno uporabo. Motla me je samo široka konzola med sedeži in posledično manj bočnega placa na sedežih, se počutiš ozko kot v kakem BMW. Vidim, pa ta je to moda zadnje čase, vsi majo neke čudne konzole. Škoda da 4x4 ne ponujajo na benz motorjih.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Sem razumel. Upam da tudi ti razumeš da en Audi s 700.000 km ne pomeni nič.
Recimo da original motor zdrži to kilometrino. Kaj to pomeni? Da ni bilo nič menjano? Ali je bil menjan turbo, EGR, tesnilo glave, šobe, ogrevalne sveče (itak), itd itd, mogoče celo motor odprt in menjano še kaj (ležaji)? Torej recimo da zdrži to kilometrino....
Če kripa ne zgnije, se da praktično vse ostalo vzdrževat do onemoglosti: roke, zglobi, kočniki, manšete, polosi, ležaji, deli vzmetenja, po potrebi kaka volanska letev ....
Tako da pravzaprav ne vem zakaj si Laguno izpostavil? Na slab glas so sicer prišle MK2 zaradi 1.9 dCi motorjev, pa še tam se najdejo izjeme, ki so naredile veliko št. kilometrov. Z bencinarji ali 2-litrskim dizlom pa pravzaprav nisi popolnoma nič falil, avto je soliden.
S tem da taka kilometrina nikogar več ne zanima, mogoče kakega zagnanega lastnika. Če pogledaš oglase, glavnina vozil za prodajo se konča nekje pri 350 000 km. Razlog je lahko tudi v naslovu :evil:
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.510
9.212
113
Eno je LAHKO vzdržuješ, drugo pa EKONOMSKA SMISELNOST tega ;).
In točno tukaj se pokaže razlika. Zato pa je toliko Passatov 20 let starih še na cesti, Lagun pa niti ne več. Samo za primer :). Ne se zapenjat na VW in Renault.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.164
2.257
113
Itak, kupiš kar ti paše sploh pa nisem nikjer napisal, da je uberwagen jajc in pokvarljiv. Je pa res, da rjavi po zadnjih vratih.
Ma ja, možno, jaz sicer zadnjih 15 let vozim Audi in rje še nisem zasledil. Ti pa verjamem. In ja, veš da so Nemci kanček bolj pokvarljivi v primerjavi z raznimi golimi Mazdami, Toyotami in Daciami ampak meni to ne pretehta. V vseh letih sem zamenjal ze marsikaj na teh Audijih ampak večina je bila drobnarija, ki pa se seveda šteje za okvaro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kalbo

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.554
8.909
113
Ja pa sej v tem je razlog, ker wv velja za nepokvarljivega. Ga je pa glih tko treba šraufat kot vse ostale.
In pokaž mi ekonomsko smiselnost menjave diskov in ploščic na 20 let starem a4.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.554
8.909
113
AvtoFun Itak, pelješ avto na servis vsakih 20 jurjev in dober serviser ne bo sam olja pa filtrov zamenjal, ampak bo pregledal še vse ostalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AvtoFun

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
434
137
43
Eno je LAHKO vzdržuješ, drugo pa EKONOMSKA SMISELNOST tega ;).
In točno tukaj se pokaže razlika. Zato pa je toliko Passatov 20 let starih še na cesti, Lagun pa niti ne več. Samo za primer :). Ne se zapenjat na VW in Renault.

Kaj pa še je ekonomsko smiselno? Če pogledava recimo moj primer - imam ceeda karavana letnik 2009 s prevoženimi 230k km. Avto praktično nima tržne vrednosti, se ga splača vzdrževati ali ne? Jaz sem se postavil na stališče, da dokler stroški izrednih popravil ne presežejo nekje 700 eur na leto in dokler ta popravila ne bodo preveč pogosta, ga bom lepo vozil dalje. Pri 210k sem menjal turbino (~900 EUR; nova turbina in ventil skupaj z delom in menjavo olja ter vseh filtrov), pri 225k električni servo (~500eur z delom vred). Marsikdo pa verjetno ne bi šel v ta popravila ;)
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.510
9.212
113
Vsak se sam odloči, kaj je ekonomsko smiselno ;).
Dejstvo pa je, da ko pri taki gari prideš do mesečnih stroškov par 100 EUR, potem je verjetno čas, da gre zadeva v prešo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Zebdi

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Ko prebiram tole, se mi zdi, kot da ste še vsi mlečni, ampak ker vem, da niste, me malo čudijo ti vaši komentarji. Pa gremo v obratni smeri:
lahko imaš lepo, seksi žensko, ampak taka rabi malo več vzdrževanja, stroški so višji, kot če imaš eno tako podpovprečno, skorajda grdo (OK, čeprav menda grdih ni). Slednja ima zelo, celo ekstremno nizke stroške vzdrževanja. Morda jih sploh ni in si ti tisti, ki je "vzdrževan".
V drugem primeru, vzamimo npr. Audija (moja izbira) in pa Dacio. Povsem jasno je, da ima Dacia precej nižje stroške vzdrževanja kot Audi. Celo statistika in poročila to potrjujejo. V Audija moraš vlagat več na prevožen kilometer, ja, temu ne gre oporekat. Precej več.

In sedaj tisto glavno: raje gledaš grdo babo in nimaš stroškov, ali pač malo globje sežeš v denarnico, kar ti omogoča "lepši pogled" na svet?
Se raje voziš slabo, neudobno, z manjšimi stroški, ali pač zamižiš na eno oko, plačaš več, a se v zameno za to od točke A do B (kar je namen avta) voziš precej bolj udobno?

Saj bi rekel, da je odgovor enostaven, pa ni. Čeprav jaz osebno vem, za kaj bi se in za kaj dejansko se vedno odločim ...
Vi pa kakor hočete :evil: