Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Se ne splača, ker je prehitro vsega konec.
Pa ker omenjaš smrduha: ko gori EV je pa pravi čistuh, kar rožice cvetijo ven. Dim ti pa regenerira pljuča in vse, tako da pridobiš 10 let življenja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in novaa

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.279
1.256
113
Razlika je, da izpuhar gori in zastruplja okolico celotno življensko dobo - tam med 15 in 30 tisoč litrov goriva v življenjski dobi.
Električar pa zagori eden na sto jurjev.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Razlika je, da izpuhar gori in zastruplja okolico celotno življensko dobo - tam med 15 in 30 tisoč litrov goriva v življenjski dobi.
Električar pa zagori eden na sto jurjev.
Glej, lahko gremo spet v debato, kako zelen je EV in baterije in vse. Pa kako čista je elektrika pozimi, ko TEŠ laufa na polno. Brez veze.
Je pa ena razlika med normalnim človekom in EV vernikom. Prvi se zaveda, da je vse slabo za planet, drugi pa misli, da z EVjem rešuje svet in sadi rožice. In ICE imenuje smrduhe.
Pa bom še enkrat napisal: vozim vse, od EVja do hibrida, bencinca in dizla. Samo za razliko od EV vernikov se jaz zavedam, da v EVju ne sadim rožic.
Pa še to: dejmo še počakati par let, ko bodo EVji starejši in bodo prešli v roke ljudi, ki jih bodo kupili za male pare in doma pacali skupaj in menjavali pucen fuLL nartaboljše baterije iz Alija, pa da vidimo tisti en požar na 100.000. Pa sem že sedaj prepričan, da je ta številka večja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
sad

Globally, EV FireSafe found about 0.0012% of electric passenger vehicles caught fire from 2010 to 2023. While it was difficult to find similar global statistics for petrol and diesel vehicles, EV Firesafe used a range of country reports and found a much higher 0.1% risk of catching fire.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Torej sem imel prav. Sem na hitro pogooglal še jaz in različni viri ocenjujejo, da na 100.000 evjev je od 5 do 25 požarov. In to sedaj, ko so le ti še relativno novi. Kaj bo, ko se bodo starali, je verjetno kar jasno. In seveda v skladu z eko norostjo se bodo te celice potem zeleno reciklirale v hranilnike za hiše. :valjamse: No, vsaj zeleni marketinški bullshit glede EVjev se je v zadnjem letu izpel. Sedaj smo na smrduhi zastrupljajo mimoidoče.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Je pa tudi relativno nova tehnologija in varnost baterij bo vedno vecja/boljsa. Ce pa zagori kaj drugega, pa ni tako velik problem
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Vedno boljša? Edino kar je zanesljivo je, da bodo proizvajalci iskali tehnologijo, ki bo čim cenejša. Za varnost pa nisem prepričan, kar lahko lepo vidimo tudi pri ICE vozilih, ko ima vsaka generacija slabše materiale noter.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Pepe

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.279
1.256
113
Dostikrat cenejše in varnejše celo sovpada.
Recimo LFP baterije. So cenejše in požarno varnejše. Cena zato je pa nižja volumetrična in gravimetrična energetska gostota ter slabše karakteristike pri zelo nizkih temperaturah.
Da ne omenjam, da tehnološki napredek na splošno gre naprej.
Nekoč so avti imeli debelo pločevino, so bili kot tanki. Ko si se zabil v kantelaber že pri 50 km/h si pa kratko potegnil. Tvoja jetra in možgani so se spremenili v gel.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.195
758
113
EU
To zdaj nima nobene zveze s tem, da nam sedaj cenene materiale prodajajo še dražje kot so prej ta boljše.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.279
1.256
113
Nekoč so jamrali, kako so novi avti polni plastike.
Vmes so pozabili, da je bil njihov avto že po treh letih gnil. Debel pleh in odsotnost plastike gor ali dol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in darjan

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.195
758
113
EU
Ne vem, kakšen avte si ti vozil, ampak edini gnil avto, ki sem ga jaz uspel voziti je bil rabljen in zlorabljen 20 let star Mitsubishi, ker sem moral na hitro po prometni nesreči zamenjat avto.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Nekoč so jamrali, kako so novi avti polni plastike.
Vmes so pozabili, da je bil njihov avto že po treh letih gnil. Debel pleh in odsotnost plastike gor ali dol.
Do bekje cca. 2005 je kvaliteta vozil z vsako generacijo napredovala, po tem se je začelo šparati. Mercedesi že malo prej ;).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.503
4.273
113
Do bekje cca. 2005 je kvaliteta vozil z vsako generacijo napredovala, po tem se je začelo šparati. Mercedesi že malo prej ;).
Saj predobro pa tudi ne more bit.

Sicer pa se sedaj vsi segrevajo za GigaCasting, veliki odlitki iz aluminija in še malo pa bo ko avto od Matela v enem kosu.

Če boš ga pa vsipal pa boš ga vrgel v smeti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.279
1.256
113
Ko bo gigacasting počil, je avto itak totalka. En ulitek je nekajkrat močnejši od običajnega pleheraja.
Imate video na Youtube, ko model proba ferdirbat gigacasting z macolo. Nima šanse. Navaden pleheraj z zvari je pa brez problema udesil z macolo.
Ukvarjate se z nepomembnim problemom - popravili v situaciji, kjer je na zahodu avto itak varnostno za odpis. V Bangladešu se pa itak popravlja vse. Tudi če si potem s popravljenim že pri trku pri 20 km/h potem mrtev. Na Zahodu je potem to samo za na TV za šov Chop Shop, oz. Bangla Bangers.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Imaš prav.
Zavarovalne premije “točno potrjujejo” to tvojo izjavo. Ob tem, da po mojem mnenju zavarovalnice še niso v celoti dojele razsežnosti tega.
In seveda je tak način dela fuLL eko in avto fuLL manj co2 spusti v življenjski dobi kot ICE.