Jao električarji.
Kljub poljnjenju doma in sofinancirani kapici na elektrikio, je vožnja v mestu na km ista kot na bencin hibrid.
Da ne omenimo 8k€ višjo nabavno.
Za daljše poti pa je itak polom
Jao električarji.
On je teoretičar (beri - še hujše kot darjan, ki je fanatik, ampak vsaj vozi EV), zato se je težko z njim pogovarjati. Med Springom in Twingotom pa sploh ni primerjave, edini + za Spring je baterija, ki pa za te jajčke itak ne igra vloge, ker ne hodiš na daljše razdalje. Čeprav s Twingotom bi še šel na AC, s Springom pa ne. Za 8k bi etwingota zamenjal za po mestu z Golfom 5 iz leta 2004, čeprav bi to pomenilo, da bi ga polnil pri Lidlu, ker pri bloku ni opcije. Tako te "mehko prisilijo", da greš zaradi subvencije na EV, ker drugače na to ne bi niti pomislil.Pač, hojnikb ima v glavi samo snobovstvo. Dejansko pa je med tema dvema avtomobiloma ogromna razlika. Ampak vsakemu svoje. Vidim tukaj, kako se en okrog podi s Springom in mu čisto štima. Ni snob. Jaz tudi ne. Pa se ne bi vozil s Springom okrog. Kar se mene tiče je ta avto za po centrih velemest, kjer je povprečna hitrost 15km/h ali še to ne.
On je teoretičar (beri - še hujše kot darjan, ki je fanatik, ampak vsaj vozi EV), zato se je težko z njim pogovarjati. Med Springom in Twingotom pa sploh ni primerjave, edini + za Spring je baterija, ki pa za te jajčke itak ne igra vloge, ker ne hodiš na daljše razdalje. Čeprav s Twingotom bi še šel na AC, s Springom pa ne. Za 8k bi etwingota zamenjal za po mestu z Golfom 5 iz leta 2004, čeprav bi to pomenilo, da bi ga polnil pri Lidlu, ker pri bloku ni opcije. Tako te "mehko prisilijo", da greš zaradi subvencije na EV, ker drugače na to ne bi niti pomislil.
PHEV je ubistveno najmanj smiselna opcija za 95% ljudi. Ker kupujes slab EV za ceno EVja in slab ICE za ceno... EVja...Ker je nekdo nekje omenil Cupro Born za 34.999€ in še -6.500€ subvencije na to ceno. Saj je ugodno, dokler ne pogledaš tega testa.
Za prvi avto pri hiši, to pač še vedno ni, ker ne mislim dvakrat polnit in se jajcat na poti v Dalmacijo. Za drugi avto pri hiši, pa je še vedno predrag.
Tako, da je trenutno phev, po moje še vedno najbolj smiselna izbira.
Kot pravim, teoretik.Kako ni primerjave? A bos reku da je twingo night and day difference? A si sploh kdaj sedel v tanovem twingutu? Điz, eni teh avtov se od bliz niste vidl...
Pa diskutiramo o avtu za po mestu in commutanje, ti pa (kot tipičen alterovec) prvlečes avtocesto v igro. Če se mas namen furat po avtocesti, ne vzames niti springa, niti twingota, ker sta _oba_ zanič za to namen. Tisti 10kmh večja hitrost pr twingotu (135 namest 125) je dejansko neuporabna, če avto kdajkoli misli vstopit na prehitevalni pas, glih tako kot spring. Resuje ga sam več moči, kar je pa za dano okolje (mesto) v resnic skoraj nebistveno.
Kot pravim, teoretik.
Bralno razumevanje pa ti očitno dela težave, če nisi razbral, da bi ga imel za po mestu (v bistvu žena, ker jaz grem vsepovsod peš ali z eskirojem) ne pa po AC. Ampak, če bi slučajno tako naneslo bi šel veliko rajši s twingom na AC, ker point ni v končni hitrosti temveč v 0-100 oziroma 50-100, ki je minimalna hitrost za normalno vključevanje, in 100km/h doseči z dacio je že pravi podvig. Med twingotom za 8k in razbito dacio za 6.5k mislim, da vemo kaj bi večina ljudi izbrala. Razen teoretikov, ki bi to sami popravili za 100€, a sami še vedno ne vozijo EVja.
Za po AC pa imam 4.9metre 200KM dizelico, kjer tempomat nastavim na 160+ in mi je za razliko od večine EV voznikov vseeno za porabo. Zakaj dizla? Ker bi enak avto z bencinskim motorjem čakal še pol leta dlje, kot sem čakal dizla in se mi ni dalo več čakati.
Po 1.11.2020kak zdaj? na koliko let stare se dobi še 3k€ subvencije?
Na mobile.de sta dva za 11k. Tegala sva s hanzijem gledala https://shorturl.at/rw237Se vedno nismo dobil tega famoznega twingota za 8 jurjov.. Najcenejsi na autoscout, k ni razbit je 12,5k, torej 9,5k€ z odbito subvencijo.
Dodas se mal pa mas resn EV, ne pa teh igrack...
Po drugi strani za majhen kes pa da ustreza letniku, kaj druga kot spring praktično ne pride v postev.
tale twingo je v 2,5 letih prevozil 83.000 km, kar znese dobrih 2700 km na mesec ali 90 km na dan, vsak dan. Za vozilo z baterijo kapacitete 21,3kWh in dosegom 90-205 km ni slabo, prvi lastnik ga je dobro izkoristil.Na mobile.de sta dva za 11k. Tegala sva s hanzijem gledala https://shorturl.at/rw237
ful ev samo ali tudi kaj na phev ravni?Po 1.11.2020
ampak... če tu dam filter starost nad 2021, kapaciteta baterije nad 40kwh, samo rabljeni, prevoženih do 30k km, dobiš prekleto veliko izbiro za dober denar in še na to -3k subvencije?EVIUM
www.evium.de
Ni slab deal, vprašanje je sicer kakšna je ta baterija po slabih 100kkm, glede na to da nima hlajenja (isto načeloma velja tut za springa z velik kilometri).Na mobile.de sta dva za 11k. Tegala sva s hanzijem gledala https://shorturl.at/rw237
Zato ga imam pa jaz namen tolk manj.tale twingo je v 2,5 letih prevozil 83.000 km, kar znese dobrih 2700 km na mesec ali 90 km na dan, vsak dan. Za vozilo z baterijo kapacitete 21,3kWh in dosegom 90-205 km ni slabo, prvi lastnik ga je dobro izkoristil.
Poglej priponko 74421
Pri nas niti blizu. Osnovna matematika.Jao električarji.
Kljub poljnjenju doma in sofinancirani kapici na elektrikio, je vožnja v mestu na km ista kot na bencin hibrid.
Potem si moraš pa še kljuko namontirat.Ni slab deal, vprašanje je sicer kakšna je ta baterija po slabih 100kkm, glede na to da nima hlajenja (isto načeloma velja tut za springa z velik kilometri).