Suzuki Vitara 2019 1.4 allgrip
- plastike v kabini bi lahko bile boljše
- rezervar 47 litrov, kar nanese za 700km, prejšnji golf dizel (55l) je zdržal čez 1000km z enim tankom
- USB polni ravno toliko, da se telefon ne prazni med uporabo Android auto
- zadnje pozicijske ledice ne svetijo pri prižganih prednjih ledicah
- S/S je treba vsakič izklapljati
- prometni znaki ostanejo predolgo na zaslonu, tudi ko ugasneš in naslednji dan zavrglaš avto
- zvočniki so za silo, zvočnike v zadnjih vratih dobiš šele pri najvišji opremi
- terenec, kjer nimaš rezervnega kolesa
(...)
Bi kupil še enkrat? Da. Kot celota je dobro zastavljen avto. Tudi za šraufati ne izgleda pretirano komplicirano, žarnice lahko menjaš brez da bi moral odstranjevati akumulator ali lomiti roko. Celo vrednosti za moment ključ pišejo v navodilih za uporabo.
Ker gre za isto znamko: tudi zame velja skoraj vse, kar si napisal. Posebej sitne niso toliko zadeve, ki bi bi bile dobrodošle, a bi dvignile ceno (kot je boljša zvočna izolacija vrat, kolotekov in prtljažnika (vidi se, da zadnjo polico dobimo le razvitejši trgi); poleg tega se udarci lukenj v kolesa prekomerno prenašajo na šasijo), ampak tiste, ki so jih rižojedi dizajnerji zajebali, ker so preprosto glupi ali pa tako zelo zaverovani v svoj prav, da nočejo šmerglati navad evropskih voznikov... Nekaj k debilnostim pripomorejo tudi novodobni časi, kjer se avte prilagaja vedno bolj glupi populaciji.
-avto brez potrebe zapiska ob zaklepu ključavnic, brez konca piska ob odprtju vrat pri prižganem motorju/kontaktu, ko posveti rezerva (in to počne po vsakem vklopu motorja)
-funkcija sledenja prometnemu pasu nima opaznega učinka in deluje tako, da servo naredi volan bolj mehak, kar je nepotrebno, ko malo hitreje voziš čez črte, in še posebej, ko ob tem zavijaš - se jo pa vsaj da trajno izključiti
-AEB opozorilo se da izključiti le do naslednjega zagona motorja (bo pa ob tem ta kljub temu piskal ob nevarnosti prečnega prometa in "napumpal" bremze ob nevarnosti trka - kar je sicer pohvalno). Aja, ob izklopu je treba gumb držati kakšen trenutek predolgo in ob tem seveda avto glasno zapiska...
-tempomat nima RESUME knofa, kar je prava katastrofa; radarskega tempotama se ne da izklapljati, avto si ne zapomni željene razdalje do avta spredaj pri radrskem tempomatu
-full LED lampe (kljub temu, da ja, svetijo belo, in res naredijo pred avtom "monoliten" pas svetlobe po vsej širini havbe) vseeno po količini svetlobe, ki jo spravijo na cesto niso nek poseben čudež
-vratna tapeta je narejena s fancy krivuljami, namesto, da bi bila ravna in imela v vratih plac za odlaganje reči (pogledajo si naj vrata 25 let starega polota, ki je imel poleg tega celo še na sprednja sedeža prišravfani odlagalni mesti za avtokarto/ploščico AR)
-ročaj na vratni tapeti je vodoraven namesto, da bi bil skoraj navpičen... to pa ne, tako bi lahko bil celo kdaj uporaben...
-ni mogoče nastaviti samodejnega zaklepanja avta po tem, ko spelješ
-16 colske gume za mali jajček so navadna neumnost tako z vidka cene solidnih gumb kot z vidika udobja... Nekoliko bolj nizkopresečne gume potegnejo za sabo tudi previsok predpisan tlak v gumah (manjša prostornina "lepe" gume -> potreben višji tlak, da jo ne raz****?), zaradi katerega je vožnja čez grbine smešno neudobna... Morda pa na Japanu nimajo grbin? (zdi se, da naših Balkanskih lukenj po cesti zagotovo ne poznajo!)
-TPMS senzorji so neumnost za amerikanizirano populacijo, ki se zaleti, ko jim neha delati radio; upam, da bodo čez leta, ko bo baterije vzel hudič, vsaj kaj cenejše kopije kot danes original...
-ko smo že pri radiu: sprejem analognega signala je bolj tako-tako, sprejem DAB signala je tudi ena srednja žalost... Je že kdo kdaj imel avto, kjer mu je radio iz ljubega miru vsake toliko za eno korak višal glasnost sam od sebe?
-tricilindrski motor se pozimi odločno predolgo ogreva, avto niti slučajno nima kakšnih "dizelskih" žaluzij v maski... Aja, dokler je mrzel je glasen in trese, kar se, smešno, najbolj čuti na riti sprednjih sedežev
-ko smo že pri segrevanju motorja: števček za temp. vode je odločno premajhen in še vedno ne znam na pamet povedati, kdaj je motor ogret... No, vsi števci so za en klinc pregledni... Bi res koga ubilo, če bi še na digitalnem displeju z velikimi fonti namesto povprečne porabe naprogramirali prikaz trenutne hitrosti? Včasih me prime, da bi se tega lotil sam in se šel važit na YT
-to, da je stikalo za vklop luči na levi obvolanski ročici, bi morali prepovedati. Poleg tega ob ročnem vklopu žarometov zavit gumb štrli ven iz oblike ročice, vklop dolgih žarometov pa postane neudoben. Halo?
-tovarna nima pojma, kako opozoriti voznika na prižgane žaromete po izklopu motorja. Okej, lampe gorijo, in ko odpreš vrata, avto piska. Števec pa je že davno mrtvo neosvetljen. Če se vsedem v 25 let starega VWja, ob izklopu motorja števci ostanejo osvetljeni in takoj je jasno: nekaj še gori čeprav si motor ugasnil. Halo?
-logika osvetlitve števcev je tako napredna, da je v dveh letih še vedno ne štekam. Poleg tega se osvetljenosti ob lampah nastavljenih na AUTO ne da ročno štelati. Pustimo to, da je knof za ročno nastavitev svetilnosti izjemno debilen. Poleg tega je osvetlitev slabo narejena, na evropskih avtih jo imam lahko vse leto na minimumu in me brez vsake dinamične logike ne moti nikoli. Halo?
-v sončnem vremenu sonce sije na števce, rižojedi bi se razpočili, če bi jim kdo pokazal avto, kjer se to ne zgodi v nobenih pogojih (pa so šli z njimi skupaj v vojno, ampak učili se pa ne bodo od njih! )
-za enkratno brisanje šipe je treba stikalo potegniti navzgor (ne, rižojedi, bolj logično ja navzdol, ker ima roka tako več moči in ni hudič, da tudi gravitacija ne vleče dol), poleg tega se brez dovolj odločnega pritiska ne bo zgodilo nič...
-gumice brisalcev so nekoliko glasne od novega, morda bo z menjavo z novimi gumicami kaj bolje?
-na prvi stopnji so brisalci prepočasni, kar je pri mestni vožnji moteče za popizdit (že zdaj vidim, da bo uradni servis ob tej težavi presenečen ko zmaj...)
-navodila za uporabo konsistentno poleg metričnih enot navajajo neke kiloponde in cole, mene pa so v osnovni poli učili, da je uporaba zadnjih v civiliziranem svetu od leta 1980 prepovedana
-navodila za uporabo so tudi sicer ena srednja žalost, prevajalec še ni slišal, da je ACC po slovensko "kontakt". Če bi se zgledovali po navodilih avtov iz dežele, s katero so šli v drugi vojni zavzeti svet, bi bilo precej bolje. Škoda. (He, he.) Tudi več deset strani prilog s kupom EULE bi lahko elegantno zamenjali z enim URLjem.
-ob nakupu dobiš euti za navodila za uporabo, teh knjižic je pa več, kot jih vanj spraviš...
-sovoznikov predal je smešno majhen, če vanj zložiš vsa ta navodila, kaj dosti več ne gre vanj
-ohišje mikrofiltra je slabo zasnovano in v kabino spušča svinjski zrak (vidi se, da za polovico sveta avto delajo brez mikrofiltra)
-knof za zagon motorja ima le eno stopnjo, opravlja pa dve funkciji: vklopi kontakt (pardon, ACC, ja) in naredi zagon motorja, kar je nerešljiv ergonomski problem. Švabi so to ozavestili in (vsaj včasih?) voznika prisilili, da je kljub zagonu motorja z gumbom ključ od avta prej vtaknil v temu namenjeno mesto v armaturni plošči. Skratka: vklop kontakta je Misija nemogoče, v povezavi z avt. menjalnikom Misija nemogoče 2.
-po izklopu motorja BT z aktivnim klicem dela še kakšnih 5 sekund, nato se ugasne in klic prekine, češ, nema više, jebi se
-za vklop notranje lučke je treba stikalo na stropu pomakniti v desno (dediščina RHD avtov)
-tovarna nikakor ne zna skupaj zmešati privlačne rdeče barve... Če bi dizajnerji šli kdaj pogledati kakšnega rdečega mercedesa, bi se takoj javili v državne obrambne sile in šli s Švabi še drugič v svetovno vojno
-tudi sam pogrešam ogrevan volan, konkurenca ga ima tudi v tem razredu...
-vsaj na EU trgu ni mogoče naročiti šibedaha
-vklop športnega načina avtomatika je v isti ravnini kot ostale funkcije ročice, kar je narobe. Slabih 100 let že vemo, da tam ni prostora za kaj več kot PRND. Nekateri Švabi so to ozavestili in tam za S način potegneš ročko iz D v levo. Ta patent je 100% že potekel, bi komu poravnalo možganske krivulje, če bi to skopiral? (Avtomatik je sicer odličen, še nikoli me ni razpizdil, in ni nič slabši od 20 let starega steptronica, kar je ogromna pohvala. Poleg tega je izjemno zanesljiv, in bo delal še dolgo po tistem, ko bo VAG koncern obupal nad nategom kupcev z dvosklopčniki...)
-avtomatik nima šipke za preverjanje višine olja (ampak okej, cela avtoindustrija je šla po tej poti Pogube)
-avtomatik ima ročico na zajlo, hahahaha, kakšnega novodobnega bemvejaša bi ob tem še vrglo božje in bi še doživel razsvetljenje, kakšen bicikl, da vozi )
-zakaj v EU sport model ne pozna avtomatika? Ročni menjalnik je že tako precej nenavdušujoč, 6-stopenjski avtomatik pa odličen. V Aziji dobiš sporta z avtomatikom b.p. ...
Sicer pa se zdi avto odlično sestavljen skupaj, turbo motor(ček) da od sebe presenetljivo veliko in zelo promptno dostavi konje tudi pri vsakdanji, upokojenski vožnji v koloni, kljub tarnanju nad zvočno izolacijo šasije je zvok motorja (pri ogretem avtu) dobro zadušen, protivetrna zvočna izolacija za vožnjo po AC pa je prav tako presenetljivo dobra, motor serijsko nima SS sistema , dostop do vseh komponent avta je enostaven, vzdrževanje je zelo poceni, in zdi se, da je avto narejen za večno.
Nazadnje urejeno: