Wtf? Na vseh delal velik servis?Trije megani zadnjih let, noben starejsi od 6 let ali 120.000km, vsak servis med 450 in 600. Pooblasceni v Lj
Wtf? Na vseh delal velik servis?Trije megani zadnjih let, noben starejsi od 6 let ali 120.000km, vsak servis med 450 in 600. Pooblasceni v Lj
To se reče, da je avto zanič. Glava, ventilil, accu, alternator, vztrajnik, sklopka... sam imam na 10 let starem avtu s S/S prvi akumulator, wtf.Pa saj imas zgoraj racun tce brez olja. Pristej olje pa si tam. Novi avti se pac vozijo na pooblascenca. Med drugim tudi zato, ker potem ni problemov z garancijami in jamstvi. Na teh treh konkretno so priznali vse kar je slo (akumulator po 2 letih, vztrajnik sklopka in vse povezano s tem pri cca 80000, glava motorja in ventili par dni pred iztekom jamstva, podobno alternator,
sistem multisense itd...
To ni servis .Čeprav, kaj pa bi naredil, če prpeljem enega GLEja in te vprašam za ceno servisne ure manj zahtevnega dela in kdaj imate 2 uri časa? Verjetno bi mi rekel recimo 85€/h, petek ob 10:30. In potem bi nadaljevala v stilu "olje imam za zamenjati. Je na zicu kantica".
Za corolo (no hibrid in podobne novotarije) 400+Ne vem kakšne avte imate toda za Tourana sem za prvi servis dal 130 nato160 in letos 190€.Da človek za cliota da 210€ prvi servis ne more biti glih diht Kolk da šele za Toyoto
Upam da neZaenkrat ni rezervnih delov. Te je treba dodajati pri Toyoti?
Kakšnih 400eur za servis corolle? Kam ti to voziš avto, v švico?Za corolo (no hibrid in podobne novotarije) 400+
Micka asx, pet let, 60kkm, 1.6 psa dizelcek 300+ evrov. Všteta menjava prednjih ploščic.
Ford transit custom, vsak servis 300+. Je pa res da je skoraj 10l.olja v njem baje.
Cene kozolcarjev in autodoc materiala pa ne muslim pisat. Gre pa velikokrat pod polovico uradne cene.
Pa tudi kozolcar okol ne hodi strgan, pa celo neko tablo imam ob vratih na kateri piše mehanik doo ali servis sp...
Seveda pa se tudi kozolcarji najdejo ki mislijo da diamante brusijo, ko znajo olje in filter zamenjat na več kot treh različnih proizvajalcih.
Jah, z nečim je treba naplahtat VAGovce, da sploh vozijo tiste 50% dražje polizdelke.A nimajo že od pamtiveka Kia, Hyundai, Reno....vsaj 100% drazji servis od Vag grupe? Prvi so vedno cca 400e ali vec za menjavo olja in filtrov, med tem ko je npr na Vagih (ajde, minus audi) enaka storitev 180-250e?
Angleca Likovič ma tud še vse dele original, sam ne vem no.To se reče, da je avto zanič. Glava, ventilil, accu, alternator, vztrajnik, sklopka... sam imam na 10 let starem avtu s S/S prvi akumulator, wtf.
Tukaj je toliko podjetnih ljudi, da bi morali biti najmanj druga Švica.
Po drugi strani v Švici iz povprečnega avto servisa pod 500 EUR manjka v denarnici ne boš odšel. Menjava žarnice po mojem ni pod 100 EUR, razen če ti delajo uslugo, torej so nekje drugje dobro zaslužili na tebi.
S tem, da je olje v Hofru 10€.Ja sej to vse razumem. Ampak direktnega stroška pri nekem "malem" servisu (olje, filtri) je 60€ + 1 ura dela.