Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Morda Cruze ne "smrdi" tako kot ostali, to pa ne vem, vem pa da Chevy-ji smrdijo,.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
In pa še tole, tu vsi govorite o varnosti in nihče ne omenja pasivne ter aktivne varnosti.
Slučjano sem včeraj ob kavicu zjutraj prebral Chevijev spam ki je prišel v nabiralnik in tam piše da je Cruz opremjen z ESPjem. Ja?
Verjetno noben 10+ let star avto, razen mogoče tistih navišje klase nima ESPja. Pa tu ni samo ESP, v 10 letih so se standardi precej povišali tako na stopnji ekologije (poraba), varnosti pešcev (10+ let nazaj to ni nikogar brigalo), in raznih ostalih varnostnih "dodatkov". Nekdo je omenjal varnost družine ... osnova za varnost otrok so ISOFIX pritrdišča. Kateri 10+ star avto ima tole? Noben.
No ne bom trdil da je Cruze biser, je dejansko minimum kar ponuja avto industrija in ima solidno opremo. O varnosti sem pa že omenil, ko se v avtomobilizmu zamenjata dve generaciji (to je nekako med 5-10 leti) je avto iz varnostnea vidika (tehnološko) zastarel, pa četudi je to volvo ali pa MB. Po 10 letih pa je tudi verjetnost da bodo vsi varnostni elementi delovali optimalno precej manjša (od tega da so avti švasani iz dveh, do tega da je zalilo pirotehnične zategovalnike, da airbag ne bo deloval oz. na koncu ostaja še čisto običajna utrujenost materiala [nosilna konstrukcija nima več enake trdnosti, plastika na armaturki se lomi po nepredvidenem scenariju, ...]).
motor je, če sem prav videl (majhen štirivaljnik se v tako velikem avtu hitro zgubi) zabit v levi del avta, proti vozniku.Citat:
Uporabnik sad pravi:
Dobro opazovanje. A je bil ta test ''namješten'', da bi prodali več novejših jajčk?Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ena zadevca me bega pri tem testu....kje je volvov mortor....zunaj ga ni, v kabini ga ni...:?
Citat:
Uporabnik Firing_Nukez pravi:
Jaz avta, ki ma tako butasto konstrukcijo vodil zadaj (primerno za obdobje hladne vojne) ne bi kupil ne glede na ostale faktorje.
Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Morda Cruze ne "smrdi" tako kot ostali, to pa ne vem, vem pa da Chevy-ji smrdijo,.
Baba ima ševija AVEO. Me kar glava zaboli, ko slišim, da kdo razmišlja o nakupu. Prekleta jajca - polizdelek. UNO je bil bolj kompakten.
Tist sekret Laceti (nekaj takega) je pa isto sranje na drugi školjki.
Glede na to, da sta tedva in Cruz približno ista letnica modela grem rajš na bus kot po ta jajca v salon.
Citat:
Uporabnik shift pravi:
jaz bi prvo babo menjal ki vozi tak skret
A z ESP-jem je OK, al se tudi z ESP-jem vozi bolj tako tako? Kako bi voznjo brez ESP-ja primerjali z vožno megana grandtoru 08, tudi brez esp-ja? Je tam tam, ali je Cruze slabši?Citat:
Uporabnik MobiSuxGuru pravi:
moj diši čist normalno oz. ni nobenga vsiljivega, smotanga in cenenega vonja
aja, ESP ma pa serijsko zato, ker bi drgač prec iz ceste zletu, ker v ovinkih ni ravno biser
da o snegu in ovinkih sploh ne govorim
Citat:
Uporabnik shift pravi:
cruz z avoteom in lačetijem razen skupne znamke nima nič enakega.
Citat:
Uporabnik shift pravi:
aveo je jajc in jaz bi prvo babo menjal ki vozi tak skret
Citat:
Uporabnik shift pravi:
z avoteom
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Ah, trapas neumnosti. Kupis MB 280 '77 pa si bolj varen, kot v vsakem golfu.. Merci se pac materiali ne starajo in z leti pridobiva na varnosti.
Citat:
Uporabnik shift pravi:
in danes bi ti avti ki so dobili leta 1998 4 zvezdice recimo ala megane danes zelo težko dobili sploh kakšno.
Citat:
ratings explained
As of 2009, Euro NCAP only releases one overall star rating for each car tested with a maximum of five stars.
This overall safety rating is composed of scores in four areas: adult protection, child protection, pedestrian protection and safety assist. The overall score is calculated by weighing the four scores with respect to each other, while making sure that not one area is underachieving. The underlying dynamic tests are identical to those before 2009, except for the addition of a test for Whiplash neck injury protection in rear impact. Also, Euro NCAP now rewards not only Seatbelt reminders, but also Speed Limiters and the standard fitment of Electronic Stability Control.
For cars tested before 2009, Euro NCAP has released three ratings: adult protection, child occupant and pedestrian protection. The ratings for adult protection and child protection are achieved as a result of three impact tests that Euro NCAP carries out: frontal, side and pole test. Euro NCAP carries out a separate range of pedestrian tests to reach the score of the Pedestrian Rating. Euro NCAP chooses these types of tests to cover the range of accidents form some of the dominant causes of serious and fatal injuries. In addition, Euro NCAP rewards cars for having an intelligent seatbelt reminder as part of the adult protection rating. When buying a car tested before 2009, Euro NCAP advises you to take all three ratings into consideration.