Chevrolet Cruz

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
sm vedu da bošš ti vedla
smile-1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.718
10.982
113
Zaj boš rekla, da novi kruze smrdi bolj kot 25 let star bmw....
grin1.gif
 
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Morda Cruze ne "smrdi" tako kot ostali, to pa ne vem, vem pa da Chevy-ji smrdijo,.

Baba ima ševija AVEO. Me kar glava zaboli, ko slišim, da kdo razmišlja o nakupu. Prekleta jajca - polizdelek. UNO je bil bolj kompakten.
Tist sekret Laceti (nekaj takega) je pa isto sranje na drugi školjki.

Glede na to, da sta tedva in Cruz približno ista letnica modela grem rajš na bus kot po ta jajca v salon.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
In pa še tole, tu vsi govorite o varnosti in nihče ne omenja pasivne ter aktivne varnosti.

Slučjano sem včeraj ob kavicu zjutraj prebral Chevijev spam ki je prišel v nabiralnik in tam piše da je Cruz opremjen z ESPjem. Ja?

Verjetno noben 10+ let star avto, razen mogoče tistih navišje klase nima ESPja. Pa tu ni samo ESP, v 10 letih so se standardi precej povišali tako na stopnji ekologije (poraba), varnosti pešcev (10+ let nazaj to ni nikogar brigalo), in raznih ostalih varnostnih "dodatkov". Nekdo je omenjal varnost družine ... osnova za varnost otrok so ISOFIX pritrdišča. Kateri 10+ star avto ima tole? Noben.

No ne bom trdil da je Cruze biser, je dejansko minimum kar ponuja avto industrija in ima solidno opremo. O varnosti sem pa že omenil, ko se v avtomobilizmu zamenjata dve generaciji (to je nekako med 5-10 leti) je avto iz varnostnea vidika (tehnološko) zastarel, pa četudi je to volvo ali pa MB. Po 10 letih pa je tudi verjetnost da bodo vsi varnostni elementi delovali optimalno precej manjša (od tega da so avti švasani iz dveh, do tega da je zalilo pirotehnične zategovalnike, da airbag ne bo deloval oz. na koncu ostaja še čisto običajna utrujenost materiala [nosilna konstrukcija nima več enake trdnosti, plastika na armaturki se lomi po nepredvidenem scenariju, ...]).

Aktivne varnosti tule raje nisem omenjal, ker večina alter-dirkačev ne le tega ne rabi, temveč zna celo trdit, da ovirata in sta (z ABS skupaj) nevarna ...
Ampak ker si že privblekel vse to na plan: točno tako je, kot si napisal - razen tistega za isofix, ker pravilno pripet navaden ali isofix sedež zagotavljata enako varnost - finta isofoxa je v tem, ga je moč bolj zanesljivo (ne pa tudi lažje, pri odsti avtih) pravilno namestiti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ena zadevca me bega pri tem testu....kje je volvov mortor....zunaj ga ni, v kabini ga ni...:?
Dobro opazovanje. A je bil ta test ''namješten'', da bi prodali več novejših jajčk?
motor je, če sem prav videl (majhen štirivaljnik se v tako velikem avtu hitro zgubi) zabit v levi del avta, proti vozniku.
Ne, ni bilo "namješteno", ko je ta video prišel ven, so bila vprašanja na to temo, pa je obstajal set high-res fotk, tam posnetih. Je bilo z njih vse še bolj jasno.
Sicer pa to ni edini tak test ... Sem kakega tudi v živo videl (nazadnje star S vs takrat čisto nov A, recimo).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Firing_Nukez pravi:
Jaz avta, ki ma tako butasto konstrukcijo vodil zadaj (primerno za obdobje hladne vojne) ne bi kupil ne glede na ostale faktorje.

Ker se že vsi obregujete ob vodila prtljažnika: novi BMW5 limuzina ima enaka.
grims-1.gif

Le da so jih bavarci lepo skrili za oblogo (zato je tam pač prtljažnik malo ožji), chevyjevci pa ne (in če bi jih, nihče ne bi opazil in te debate ne bi bilo) ...
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Ah, trapas neumnosti. Kupis MB 280 '77 pa si bolj varen, kot v vsakem golfu.. Merci se pac materiali ne starajo in z leti pridobiva na varnosti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Ravno toliko, kolikor ga požrejo vodila. Mogoče je slab primer, ker ima petka tudi sicer ozek prtljažnik (nadpovprečno ozek), pa vseeno. Vodila so enaka, enako nameščena, le da so tu skrita. Če bi pri Cruzu notranje obloge namestili na enak način, kot pri BMW, bi bil prtljažnik mnogo ožji (kot pri BMW), ampak vdil se pa ne bi videlo.
Razlika je le v tem, da pri BMW recimo kufra že zaradi notranjih oblog ne spraviš not, pri Cruzu ga pa, ampak se ne da zapret ...
 

Runnagain

Zelenc'
17. mar 2008
19
0
1
Sam si tudi ogledujem Cruza, pa se mi avtek ne zdi napačen, posebej za to ceno. Seveda bi si pa želel kakšnega passata ali pa insignio, sam kaj, ko je cena dvojna, ce ne kar trojna.
Kar se pa tiče starih avtomobilov, se pa strinjam, da niso tako varni, kot novi, kajti vsak material se stara, pravtako se stara tudi plin za airbage. Trenutno si še lastim Mitsubishi carismo, ampak glede airbagov sem skepticen, da so se ucinkoviti, kajti na šasiji avtomobila je napisan tudi rok trajanja "airbagov", ki je dobrih 10 let, avto pa je star 13, tako da....
Si sploh ne predstavljam 20 let starih airbagov.

Lp, runnagain!!
 
Nazadnje urejeno:

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Morda Cruze ne "smrdi" tako kot ostali, to pa ne vem, vem pa da Chevy-ji smrdijo,.

Baba ima ševija AVEO. Me kar glava zaboli, ko slišim, da kdo razmišlja o nakupu. Prekleta jajca - polizdelek. UNO je bil bolj kompakten.
Tist sekret Laceti (nekaj takega) je pa isto sranje na drugi školjki.

Glede na to, da sta tedva in Cruz približno ista letnica modela grem rajš na bus kot po ta jajca v salon.

cruz z avoteom in lačetijem razen skupne znamke nima nič enakega.aveo je jajc in jaz bi prvo babo menjal ki vozi tak skret
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik shift pravi:
jaz bi prvo babo menjal ki vozi tak skret

Lej za babo se avtomobili ločijo na črne, plave, rdeče... Če je zarad njenega barvenga okusa ne maraš si pa preprosto plitek.
evil.gif
 

Runnagain

Zelenc'
17. mar 2008
19
0
1
Citat:
Uporabnik MobiSuxGuru pravi:
moj diši čist normalno oz. ni nobenga vsiljivega, smotanga in cenenega vonja

aja, ESP ma pa serijsko zato, ker bi drgač prec iz ceste zletu, ker v ovinkih ni ravno biser
smile-1.gif

da o snegu in ovinkih sploh ne govorim
A z ESP-jem je OK, al se tudi z ESP-jem vozi bolj tako tako? Kako bi voznjo brez ESP-ja primerjali z vožno megana grandtoru 08, tudi brez esp-ja? Je tam tam, ali je Cruze slabši?

Lp, Runnagain!!
 
Citat:
Uporabnik shift pravi:
cruz z avoteom in lačetijem razen skupne znamke nima nič enakega.

Če nebi rahlo bruhnil v usta vsakič, ko zaslišim ševrole, bi ga šel za joke sprobat. Ampak me res ne mika. Sej zgleda ne slabo, ampak skoraj ne verjamem, da je A od avta. Skupnega pa nima nič samo če ga je delala povsem druga fabrka, kar ni.

Citat:
Uporabnik shift pravi:
aveo je jajc in jaz bi prvo babo menjal ki vozi tak skret

Seveda bi
priden.gif


Citat:
Uporabnik shift pravi:
z avoteom

Kaj pa Ronaldotom?
evil.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.750
1.535
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
in danes bi ti avti ki so dobili leta 1998 4 zvezdice recimo ala megane danes zelo težko dobili sploh kakšno.

Kje to piše? In ne vleči se ven s crash testi prijaznosti do pešcev?
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
ratings explained

As of 2009, Euro NCAP only releases one overall star rating for each car tested with a maximum of five stars.

This overall safety rating is composed of scores in four areas: adult protection, child protection, pedestrian protection and safety assist. The overall score is calculated by weighing the four scores with respect to each other, while making sure that not one area is underachieving. The underlying dynamic tests are identical to those before 2009, except for the addition of a test for Whiplash neck injury protection in rear impact. Also, Euro NCAP now rewards not only Seatbelt reminders, but also Speed Limiters and the standard fitment of Electronic Stability Control.


For cars tested before 2009, Euro NCAP has released three ratings: adult protection, child occupant and pedestrian protection. The ratings for adult protection and child protection are achieved as a result of three impact tests that Euro NCAP carries out: frontal, side and pole test. Euro NCAP carries out a separate range of pedestrian tests to reach the score of the Pedestrian Rating. Euro NCAP chooses these types of tests to cover the range of accidents form some of the dominant causes of serious and fatal injuries. In addition, Euro NCAP rewards cars for having an intelligent seatbelt reminder as part of the adult protection rating. When buying a car tested before 2009, Euro NCAP advises you to take all three ratings into consideration.
 

MobiSuxGuru

Pripravnik
6. nov 2008
119
0
16
@runnagain
ne vem kako se primerja z meganom

cruzu hitro nos odnese iz ovinka, potem ga popravljaš in ti še rit odnese nekam, nekak se mi zdi, da je bolj za cruzanje, ne pa za dirkanje
smile-1.gif


aja, pa servo volan je enako močan pri 10 al pa 200, kar zna bit mal zajeban, če pr 200 mal preveč volan obrneš

drgač pa pejt na tesno vožnjo pa ga mal zgon
smile-1.gif