Chevrolet Cruz

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Tudi, ce imas jebenga Maybacha, se ti bo pri trku z enim novejsim (2005+) sekretom ala Cruz razlezu, ko putr na soncu..

SJTV1 ima point in se strinjam z njem.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Seveda se bo...v primeru, da je bil že prej karamboliran in pod kozolcem skup švasan....
bonk.gif

Kake imate eni...:)
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.514
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik MobiSuxGuru pravi:
Mam 1.8 ls+wqs in je povprečna za zadnjih 37K km 8.3. Če se voziš 100 pije 7,5, če pa 160 pa 10.

Kar me moti = vodila haube, res idioti
mehko podvozje oz. nagibanje v ovinkih, pač ni bmw da bi ga okrog ovinkov teral
pa zdej bi vzel 125km dizlco namest bencina

aja, pa motor se mi zdi mal glasn, pa zvočna izoliranost je tut bl tko, pač, spet, ni bmw da bi luknje dobro pobiral
ampak bmw košta ene 2.5x več, se mi zdi

A BMW je merilo pri primerjanju avtomobilov?
hysterical-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
ksz...
recimo avti pri katerih se definitivno ni šparalo na materijalu

http://www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_c_class_1997/18.aspx
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
http://www.euroncap.com/tests/audi_a6_1998/48.aspx
http://www.euroncap.com/tests/audi_a4_1997/14.aspx
http://www.euroncap.com/tests/vw_passat_1997/4.aspx


in danes bi ti avti ki so dobili leta 1998 4 zvezdice recimo ala megane danes zelo težko dobili sploh kakšno.
potem pa zastopi recesijo in šparanje na materialih in avto vseeno dobi odlično oceno na ncapu.leta 96 pa ne duha ne sluha o recesiji pa so nekateri cele 2 skupaj spraskali
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Ok spet se vračam na ta nesrečna vodila...mislim,da je podobno zasnovo imela moja Kia Sephia. A to je bilo leta 1995! To so malenkosti, ki so nekaterim pomembni faktor pri skupni oceni avtomobila.

Priznam, oblikovno mi je kar všečen avto, petvratni Cruze, mi je celo (po slikah) bolj dopadljiv od Astre recimo...

Res, ga pa (še) nisem vozil.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik eCoyote pravi:
Ne veš o katerem avtu je govora. Povem ti, da ima vse, kar imajo današnji. Tiste čase je koštal okoli 80.000 mark, kar ti lahko pove, da niso šparali pri materialu in posredno pri varnosti. Res pa je, da nima 12 airbagov, ampak malo manj.
zmaga.gif

Je čisto vseeno. 20 let star avto, pa tudi če je BMW7 ali MB S ali ... ni tako varen kot nov avto. Razlika je, pa če hočeš verjet ali ne (konec koncev se bo to v primeru nesreče pozanlo tebi, ne meni), zelo zelo velika.

Tole si poglej: http://www.streetfire.net/video/5th-gear-crash-test-between-a-old-car-and-a-new_134903.htm

Volvo je bil prvič registriran med avgustom 1991 in juljiejm 1992, torej je lepo slabih 20 let star. In takrat (1991) je bil to nov model, v tistih časih praktično špica varnosti. Kam MB S je ne bi nič dosti bolje odnesel ...

In to je bilo vs modus, predstavljaj si vs nov avto nižjega ali višjega srednjega razreda.
 
Nazadnje urejeno:

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
verjetno veš da avto ki je takrat dosegel 3 zvezdice danesne bi niti eno.in stari lanos se ponekod še vedno prodaja pravzaprav dobiš lahko čisto novo nexio.sem jo imel priložnost vozit kot renta car
grin1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ena zadevca me bega pri tem testu....kje je volvov mortor....zunaj ga ni, v kabini ga ni...:?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.157
4.143
113
In pa še tole, tu vsi govorite o varnosti in nihče ne omenja pasivne ter aktivne varnosti.

Slučjano sem včeraj ob kavicu zjutraj prebral Chevijev spam ki je prišel v nabiralnik in tam piše da je Cruz opremjen z ESPjem. Ja?

Verjetno noben 10+ let star avto, razen mogoče tistih navišje klase nima ESPja. Pa tu ni samo ESP, v 10 letih so se standardi precej povišali tako na stopnji ekologije (poraba), varnosti pešcev (10+ let nazaj to ni nikogar brigalo), in raznih ostalih varnostnih "dodatkov". Nekdo je omenjal varnost družine ... osnova za varnost otrok so ISOFIX pritrdišča. Kateri 10+ star avto ima tole? Noben.

No ne bom trdil da je Cruze biser, je dejansko minimum kar ponuja avto industrija in ima solidno opremo. O varnosti sem pa že omenil, ko se v avtomobilizmu zamenjata dve generaciji (to je nekako med 5-10 leti) je avto iz varnostnea vidika (tehnološko) zastarel, pa četudi je to volvo ali pa MB. Po 10 letih pa je tudi verjetnost da bodo vsi varnostni elementi delovali optimalno precej manjša (od tega da so avti švasani iz dveh, do tega da je zalilo pirotehnične zategovalnike, da airbag ne bo deloval oz. na koncu ostaja še čisto običajna utrujenost materiala [nosilna konstrukcija nima več enake trdnosti, plastika na armaturki se lomi po nepredvidenem scenariju, ...]).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ena zadevca me bega pri tem testu....kje je volvov mortor....zunaj ga ni, v kabini ga ni...:?
Dobro opazovanje. A je bil ta test ''namješten'', da bi prodali več novejših jajčk?
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
a si opazil 'hecen' vonj plastike, ko je avto dolgo časa na soncu?

V Chevy-ju ima plastika res čuden vonj oz. vonj novega Chevy-ja je vsiljiv, smotan in cenen, včasih dobiš zraven še hordo pajkov
cheer.gif
 

MobiSuxGuru

Pripravnik
6. nov 2008
119
0
16
moj diši čist normalno oz. ni nobenga vsiljivega, smotanga in cenenega vonja

aja, ESP ma pa serijsko zato, ker bi drgač prec iz ceste zletu, ker v ovinkih ni ravno biser
smile-1.gif

da o snegu in ovinkih sploh ne govorim

imho so na astrino podvozje samo nataknil cruze karoserijo in se niso ukvarjal kak dosti z nastavitvami oz. prilagajanji
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Morda Cruze ne "smrdi" tako kot ostali, to pa ne vem, vem pa da Chevy-ji smrdijo,.