Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Drži tako preprost, da si ne zaluži ime "Variable Valve Timing"...za mene On/off ne pomeni variabilno.
VTEC-ov je malo morje izvedb z določeno namembnostjo za vsak motor. Celo i-VTEC v K in R seriji so popolnoma drugačni.
http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_vvt.html
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
No daj povej malo več o vtecu... lahko tudi odpreš drugi topic
Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
Predzadnji Accord ima K20A6 motor, ki je podoben K20A3 in ima eno odmično, vendar več profilov delovanja.
Več na http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine (okvirno).
Pri Turbo motorjih pa ni na udaru samo turbina, amapk z njo povezane cevi, senzorji, itd, itd. Vsaka komponenta več (še posebno če je vroča in občutljiva) je pač točka več za zatajitev.
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Seveda, drugače bi iz 4 cilindrev 6 ognjev pelo! Jap, TRI odmične ima.
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Zelo slabo pomanjkljivo napisano. Če to bereš potem ni čudno da pišeš napol narobe. Tisti ki je to napisal ve o VTEC-u zelo malo.
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Seveda, drugače bi iz 4 cilindrev 6 ognjev pelo! Jap, TRI odmične ima.
Eno napol prežagano
Tudi za Valvematic bi lahko rekli, da ima 3 odmične, čeprav ena ni zares odmična gred.
Eni jih imajo celo 4