Bencinski motor 80-130kW

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.066
5.650
113
moja klima še nima filtra.......hm za gorivo.....bo treba zamenjat počas ja
smile-1.gif


Filter za gorivo menjaš na 15.000km???
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Vsako drugo menjavo, kot je zahtevano v servisni. Ta je se najdrazji.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Drži tako preprost, da si ne zaluži ime "Variable Valve Timing"...za mene On/off ne pomeni variabilno.
grin1.gif

VTEC-ov je malo morje izvedb z določeno namembnostjo za vsak motor. Celo i-VTEC v K in R seriji so popolnoma drugačni.

http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_vvt.html

Zelo slabo pomanjkljivo napisano. Če to bereš potem ni čudno da pišeš napol narobe. Tisti ki je to napisal ve o VTEC-u zelo malo.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
No daj povej malo več o vtecu... lahko tudi odpreš drugi topic

Potem si moram vzeti zelo veliko časa, pa zagotovo bi še kaj pozabil. Pa še časa nima. Vendar v osnovu sta dva popolnoma različna i-VTEC-a ( no obstaja še celo tretja izvedenka in celo četrta če hočemo ). Zdaj govorim samo o i-VTEC-u in ne o nobeni drugi verziji, ki jih je bilo veliko do zdaj.

Morda si bom pa res vzel čas, samo ne vem kdaj. Če se hoče več napisati je kar nekaj dela.
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Predzadnji Accord ima K20A6 motor, ki je podoben K20A3 in ima eno odmično, vendar več profilov delovanja.

Več na http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine (okvirno).

Pri Turbo motorjih pa ni na udaru samo turbina, amapk z njo povezane cevi, senzorji, itd, itd. Vsaka komponenta več (še posebno če je vroča in občutljiva) je pač točka več za zatajitev.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
Predzadnji Accord ima K20A6 motor, ki je podoben K20A3 in ima eno odmično, vendar več profilov delovanja.

Več na http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine (okvirno).

Pri Turbo motorjih pa ni na udaru samo turbina, amapk z njo povezane cevi, senzorji, itd, itd. Vsaka komponenta več (še posebno če je vroča in občutljiva) je pač točka več za zatajitev.

K -serija ima DVE odmični gredi ! Kako naj dela VTC na eni odmični
17758-icon_confused.gif


R-serija ima eno odmično gre in je zasnovan popolnima drugače-od A do Ž je drugačen.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ja in?...Roverjev K serija VVC motor ima TRI odmične. malo mladostniške zajebancije v smislu, ko je jaæi
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Seveda, drugače bi iz 4 cilindrev 6 ognjev pelo! Jap, TRI odmične ima.

Eno napol prežagano
shocked-1.gif


Tudi za Valvematic bi lahko rekli, da ima 3 odmične, čeprav ena ni zares odmična gred.
Eni jih imajo celo 4
zmaga.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.066
5.650
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Zelo slabo pomanjkljivo napisano. Če to bereš potem ni čudno da pišeš napol narobe. Tisti ki je to napisal ve o VTEC-u zelo malo.


i now bring you an explanation of some of the range of variable valve timing methodologies and how they work. I'm not going to go into all the different variations, combinations and permutations because there are so many now.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Seveda, drugače bi iz 4 cilindrev 6 ognjev pelo! Jap, TRI odmične ima.

Eno napol prežagano
shocked-1.gif


Tudi za Valvematic bi lahko rekli, da ima 3 odmične, čeprav ena ni zares odmična gred.
Eni jih imajo celo 4
zmaga.gif


Seveda ima 3 odmične, dve sesalne in eno izpušno. Drugače pa dost O.T in preberi moj prvi post o TREH odmičnih....hit: Jubisol
grin1.gif


Nazaj na temo, najboljši motorji, kar se tiče vzdržljivosti so old school izvedbe, kjer samo tankaš in delaš redne servise. Japonci seveda.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.066
5.650
113
Pa tastari Hyundai....derivati Mitsubišija
grin1.gif


Za nove še nevem......jih preizkušam-o
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Tam nekje od motorjev beta okrog leta '91 hyundaiji niso več derivati mitsubishijev. Najbrž si komot povsem prepričan v njihovo kvaliteto.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.066
5.650
113
No ja ne bom lagal.....kake težave z prebijanjem in cukanjem so tud ble.....ampak takrat še nisem tolk plezal po netu......sedaj si vzameš 2 dni časa....poplezaš po forumu...al pa kar po hmaservice strani pa 10-13 ključek pa križni šravfenciger pa si sam zamenjaš za male pare
grin1.gif