VAG 2.0 bencinski motor (240PS naprej)

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.470
4.579
113
Jest gledam 2.0L, stock 300KM motor in DSG kombinacijo.
Kolega ima Golfa R napiljenega na okoli 400KM in pije noro, tam okoli 18l. Ni vredno.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.974
1.234
113
Ah kje, to (šestak) se vrti stalno med 1000 in 1500 obrati, najvecji navor ima pri 1800. Ni sans da pozre vec kot 13 po mestu. Folk to navija do 1000 konjev, pa ni noben kakih ekscesnih cifer omenjal. Bomo videli. 300konkskega golfista pa vprasam ko ga srecam kolk je pil nenavit
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.808
6.149
113
pri taščici
Obcudujem voznike AMG, GTI, M, RS, ki ne znajo pol stoletja starega traktorja prehitet.
Vem za passata, ki lahko samo sanja o porabi pod 15.
Je pa res, da sanja pol leta na leto, ostalo polovica leta pa rudi precej počiva
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.470
4.579
113
Pri teh zadevah je ogromna razlika med serijskim motorjem iz tovarne in kakorkoli predelanim kasneje. Večina naredi to neumnost, da jim je kao tovarniški premalo in ga peljejo čipirat oz. celo na stage 1/2/3 predelave, da bi dobili čim več konjev. Prva stvar, ki gre tu čez okno je poraba, saj je tu največje ozko grlo, ker se proizvajalci morajo/skušajo držat nekih zakonov in pravil, da so motorji do neke mere zmogljivi, hkrati pa "eko", varčni, itd. In potem po predelavi dobijo domov sicer več konjev in "powaaa", poraba pa gre gor enormno. In potem je kriv proizvajalec in jajc od motorja.

Kupi največ kar zmoreš, ampak serijsko in bo ok.

Omenjeni motor v različnih avtih povprečno pije okoli 9L/100km. Mirna noga 8. Gonjenje 10+. Nič posebnega za take konje.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.974
1.234
113
No da zakljucim moj oftopik glede bavarije, to se danes vecinoma cipa doma z eno od treh apkikacij, katere gonis na mobitelu. Uporabnikov je gotovo vec kot 100.000, in to zadovoljnih. Mape menjas on-the-fly, tako da v par sekundah povrneš stock nastavitev, prilagajas oktanom, kolicini etanola itd...
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.167
3.524
113
Masa in quattro dodata svoje. Če bi bil se malo bolj nežen na plinu, bi verjetno šlo se kake pol litra nižje, morda liter.

Edino, kar sem se spomnil. Ca 2000 tisoc km nazaj mi je javilo prenizek nivo olja. Po klicu na servis so mi rekli, da to ni nič nenavadnega za nova vozila in naj dolijem. Dolil pol litra in je ok. Tako ali tako bo kmalu prvi servis pa naj zamenjajo.
Pri 25.000 km še ni bil opravljen prvi servis?
.
Jaz v te "podaljšane" intervale kaj preveč ne verjamem.
Menjava olja na 15 kkm pri pooblaščencu, dokler je v garanciji, naprej pa raje na 10 kkm v kakšni lokalni "splošni" delavnici.

Edit:
Seveda odvisno od tega, koliko časa imaš namen voziti avto.
Če menjaš nove avtomobile po prevoženih150 kkm, tudi menjava olja na 30 kkm zadošča, da bo avto teh 150 kkm naredil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sass in Kamele0N

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.925
1.374
113
Pri 25.000 km še ni bil opravljen prvi servis?
.
Jaz v te "podaljšane" intervale kaj preveč ne verjamem.
Menjava olja na 15 kkm pri pooblaščencu, dokler je v garanciji, naprej pa raje na 10 kkm v kakšni lokalni "splošni" delavnici.

Edit:
Seveda odvisno od tega, koliko časa imaš namen voziti avto.
Če menjaš nove avtomobile po prevoženih150 kkm, tudi menjava olja na 30 kkm zadošča, da bo avto teh 150 kkm naredil.
Prvi servis predvidoma na 30.000 oz dve lei, kar je prej po programu vzdrževanja. Verjetno bo avto vozen max do 4 leta starosti. Kilometrov verjetno tam nekje kot si napisal. Tudi manj.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.211
297
83
Pri meni je zaenkrat ta motor bp. Slabih 40kkm, kodiaq rs, 245kkm z dsg, slabo leto in pol, zivahen je cisto ok, povprecje je tam 9,5.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zoom in jezek

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.300
134
63
Prvi servis predvidoma na 30.000 oz dve lei, kar je prej po programu vzdrževanja. Verjetno bo avto vozen max do 4 leta starosti. Kilometrov verjetno tam nekje kot si napisal. Tudi manj.
Kaj pa vem, moj pasat ima predpisano 30000, jaz ga vozim na 15000. Ampak da bi pa menjal olje na 10, je pa že malo za na luno. Takšen avto potem tudi zasluži prostor na dekci poleg zakonske postelje!

Jernej
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.925
1.374
113
Upam da zdrži obdobje garancije in jamstva pol načeloma ni več moj problem :)

Mislim pa da ni nič narobe, ce se pelje na 15.000. Po drugi strani pa poznam kolega, ki ima prav tako podaljšan interval in je za ze blizu 300.000 km.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.387
326
83
Pri teh zadevah je ogromna razlika med serijskim motorjem iz tovarne in kakorkoli predelanim kasneje. Večina naredi to neumnost, da jim je kao tovarniški premalo in ga peljejo čipirat oz. celo na stage 1/2/3 predelave, da bi dobili čim več konjev. Prva stvar, ki gre tu čez okno je poraba, saj je tu največje ozko grlo, ker se proizvajalci morajo/skušajo držat nekih zakonov in pravil, da so motorji do neke mere zmogljivi, hkrati pa "eko", varčni, itd. In potem po predelavi dobijo domov sicer več konjev in "powaaa", poraba pa gre gor enormno. In potem je kriv proizvajalec in jajc od motorja.

Kupi največ kar zmoreš, ampak serijsko in bo ok.

Omenjeni motor v različnih avtih povprečno pije okoli 9L/100km. Mirna noga 8. Gonjenje 10+. Nič posebnega za take konje.
v življenju sem mel 25+ VAG avtov, od VP tdi do CR tdi, 1.8T ene par komadov, skoraj vsi so bili čipani (čipira se psa pri veterinarju).
Noben od teh avtov mi ni pil več, vedno manj.
Je pa res, da nikoli ni bila mapa za 130eur, naložena pri lokalnem mehaniku, ki poleg gum, jermenov in avtomobilskih zavarovanj ponuja tudi ugodno "čipiranje".
No, ko sem mel prvega, je bil itak samo en v celi SLO, ki je to delal.
Da se ne spuščamo v mape, ki so narejene, da same brišejo napake na DPF, ne upoštevajo LMM itd itd. in potem je en kup jokanja, ker se vse maši, DPF je pa uparjen na izhodu izpuha v 2mm debeline
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.808
6.149
113
pri taščici
Pri teh zadevah je ogromna razlika med serijskim motorjem iz tovarne in kakorkoli predelanim kasneje. Večina naredi to neumnost, da jim je kao tovarniški premalo in ga peljejo čipirat oz. celo na stage 1/2/3 predelave, da bi dobili čim več konjev. Prva stvar, ki gre tu čez okno je poraba, saj je tu največje ozko grlo, ker se proizvajalci morajo/skušajo držat nekih zakonov in pravil, da so motorji do neke mere zmogljivi, hkrati pa "eko", varčni, itd. In potem po predelavi dobijo domov sicer več konjev in "powaaa", poraba pa gre gor enormno. In potem je kriv proizvajalec in jajc od motorja.

Kupi največ kar zmoreš, ampak serijsko in bo ok.

Omenjeni motor v različnih avtih povprečno pije okoli 9L/100km. Mirna noga 8. Gonjenje 10+. Nič posebnega za take konje.
Z 10l ti futras 100 konjev, 300 konjev nikol..
Verjamem pa da 2.0 tsi lahko pije skoraj pol manj kot 3.6 NA
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.167
3.524
113
Kaj pa vem, moj pasat ima predpisano 30000, jaz ga vozim na 15000. Ampak da bi pa menjal olje na 10, je pa že malo za na luno. Takšen avto potem tudi zasluži prostor na dekci poleg zakonske postelje!

Jernej
Ja glej, 3x menjava olja pri nepoblaščencu me pride manj kot 2x pri pooblaščencu.
P. S.
Sem in tja naletiš na kakšen YT video iz ZDA kjer, za dolgoživost motorja npr. do 200+ k milj, še vedno prisegajo na menjave olja na 6 k milj, kar ca. 10 kkm.
(Ne verjamem, da bi bili npr. Japonski, konkertno Toyota, za ZDA tiloko drugačni, da bi potrebovali menjavo olja na 6 k milj, medtem ko za EU pa zadošča na 15 kkm.)
Za nekoga, ki nove avtomobile menja na 4 leta in ca. 150 kkm, je to seveda nesmiselno.
Če pa imaš avto namen voziti kakšnih 8-9 let tja do 300+ kkm je pa zadeva verjetno drugačna.

Disclaimer - malo OFF TOPIC:
Furam službenega Pasatta 2018, ki ima trenutno 210 kkm.
Na srečo me firma ne sili v menjavo, dokler ni "večjih okvar" - vodna pumpa pri 150 kkm in DSG mehatronika pri 180 kkm sta pa že zamenjani.
Karkoli novega, približno ekvivalentnega, bi zdaj vzel, bi bilo vsaj 45 k€ - oz. prvo leto mesečni strošek bonitete ca. 850 € bruto.
Trenutno pa za obstoječega plačujem mesečno bonitete 160 € bruto - 2018 je bil ca. 33 k€.
Za slabih 400 € neto na mesec me pa "star" avto ne žuli .
Pač nimam 15 k€ bruto plače da se mi to nebi poznalo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.808
6.149
113
pri taščici
Odvisno koliko se ti mudi. Ce zjutraj startas za beograd in si rad zvecer doma, potem EV res ni zate.
Razen ce si polnjenje lahko "uredis" med delom/sestankom/kosilom v Beogradu..potem si pa skoraj na konju da prides zvecer domov.
Pred enim mescem sem sel do črnega morja. Je pa res da dopustnisko in se mi ni mudilo.
Pa mi niti ni pozrl živcev, sem pricakoval vec tezav sploh ob vracanju nazaj cez juzno srbijo in Bosno. Tja je slo preko madzarske gladko. Jurja km prvi dan bi lahko naredil bp.
Severno in zahodno pa itak ni panike. Sploh ce imas avto ki ima doseg vsaj nekih 400km in polnjenje vsaj s 100kw
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.405
398
83
Ne verjamem, da bi bili npr. Japonski, konkertno Toyota, za ZDA tiloko drugačni, da bi potrebovali menjavo olja na 6 k milj, medtem ko za EU pa zadošča na 15 kkm
Kaj je zadaj samo bog ve. V navodilih za novega, nevarno naspicenega suzukija na dveh kolesih, imas enostavno kar dve razpredelnici za program vzdrzevanja.

Ena za USA (in se kaksna drzava zraven), druga za Evropo in Azijo / pacifik. Prvi naj bi menjali olje na 6k, drugi na 10k. Kilometrov v obeh primerih, seveda.