Ja pasat in superb sta prava avta za rebernice....
Saj piše o R-ju...
Ja pasat in superb sta prava avta za rebernice....
...Kar pa najbrž ne velja za (toyotine) hibride, kjer 5000km od 15000km električnih, motor dela samo 10.000km ob menjavi olja. V mestih še manj.- v ZDA veliko teh vozil praktično večinoma stoji v zastojih. Recimo tudi pri nas je morda res osnovna menjava na 15.000km ali 1 leto, vsi pa spregledajo otežene pogoje delovanja, kjer moraš ustrezno skrajšati interval. In ja, med njimi je tudi uporaba samo v mestih in krajše vožnje.
Nova realnost slovenskega srednjega razreda. Sej bos sestel 3+2. Ja, toyota superiorna v vseh dimenzijah. Dovoli, da se plebejci pogovorimo o navadnem bencinarju s porabo nad 10l.Kakšna corolla?
Če boš res prebral, kar sem napisal, boš videl, da sem za Rebrnice pisal za Golf-a R.Ja pasat in superb sta prava avta za rebernice....
Niti ne. Recimo sam imam izkušnjo s Toyotinimi hibridnim pogonom tretje generacije in če delaš le kratke razdalje, se motor niti ne utegne ogreti. Recimo pozimi dela cca. 1 km, da se ogreje, preden sploh začne ugašati motor. Torej najslabše možno za motor, ker se do takrat še ne ogreje prav do delovne temperature. Če kuriš gretje, spet motor laufa. Recimo tudi poleti, ko sem prišel v zastoj, je bilo super tisti km ali dva. Potem pa se baterija sprazni in spet zalaufa motor, da se nafila....Kar pa najbrž ne velja za (toyotine) hibride, kjer 5000km od 15000km električnih, motor dela samo 10.000km ob menjavi olja. V mestih še manj.
Prej se ogreje kot klasični benciner, ker ima različne cikle delovanja, ki so na začetku tako sprogramirani, da se čimprej zagrejejo vsi sistemi ki morajo bit topli za optimalno delovanje.Ampak pozimi je pa po moje kar smrt za Toyotinega hibrida, če delaš le 2 ali 3 km razdalje. Ker se praktično sploh ne ogreje na delovno temperaturo. ICE bo po treh km že ogret.
TakaKakšna corolla?
Sem slučajno vprašal o hibridih, ti vlečeš not corollo. Čestitke. Se umikam iz debate, ker zgleda nimam za več kot za corollo in nimam kaj praskat tukaj.Nova realnost slovenskega srednjega razreda. Sej bos sestel 3+2. Ja, toyota superiorna v vseh dimenzijah. Dovoli, da se plebejci pogovorimo o navadnem bencinarju s porabo nad 10l.
napačen izbor avtomobilaGlede cukrastih tsijev..... Tole je poraba od novega (37kkm) 2tonski sav, 400kljuset, 4sec do 100, 80 posto mesta (vsak dan 10km v eno in 10km v drugo stran, vcasih to traja tudi 1 uro zaradi zastojev) ostalo samo AC gas do daske. Regionalk ni.
Ali imaš obakrat enoto km ali tudi milje?Ena za USA (in se kaksna drzava zraven), druga za Evropo in Azijo / pacifik. Prvi naj bi menjali olje na 6k, drugi na 10k. Kilometrov v obeh primerih, seveda.
Se ti ne zdi, da po 25 letih uporabe in dejstvu da so med majn problematičnimi pogonskimi sklopi bi to spremenili če ne bi laufalo?Predvidevam, da to ni ravno optimalno za obrabo motorja, če ga stalno v takem režimu uporabljaš. Res pa tudi baterija ne bo napolnjena, tako da, bo motor več delal.