VAG 2.0 bencinski motor (240PS naprej)

Generik

Guru
14. maj 2011
3.875
1.265
113
- v ZDA veliko teh vozil praktično večinoma stoji v zastojih. Recimo tudi pri nas je morda res osnovna menjava na 15.000km ali 1 leto, vsi pa spregledajo otežene pogoje delovanja, kjer moraš ustrezno skrajšati interval. In ja, med njimi je tudi uporaba samo v mestih in krajše vožnje.
...Kar pa najbrž ne velja za (toyotine) hibride, kjer 5000km od 15000km električnih, motor dela samo 10.000km ob menjavi olja. V mestih še manj.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.413
261
83
Kras
www.mtl.si
Ja pasat in superb sta prava avta za rebernice....
Če boš res prebral, kar sem napisal, boš videl, da sem za Rebrnice pisal za Golf-a R.
Sicer pa jaz ne vidim nobenih težav tudi za Superba. Zgoraj imaš video Superba na Racelandu, ki je izredno zaprta proga in užitek je bil zagotovljen. Zame.
Moja Octavia se je pa tudi zelo pogosto podila po Rebrnicah in drugih podobnih cestah in to popolnoma brez težav in z veliko užitka. Res pa je, da ima nekoliko poštimano podvozje :evil:. Sem pač čudak in namesto v čipIRanje:valjamse: vložim denar v podvozje.:cool:
Sedaj je tega malo manj, ker si raje s Twingom dam duška. Ampak še vedno, ko pride prava cesta, se zapelje kot se zagre.
...Kar pa najbrž ne velja za (toyotine) hibride, kjer 5000km od 15000km električnih, motor dela samo 10.000km ob menjavi olja. V mestih še manj.
Niti ne. Recimo sam imam izkušnjo s Toyotinimi hibridnim pogonom tretje generacije in če delaš le kratke razdalje, se motor niti ne utegne ogreti. Recimo pozimi dela cca. 1 km, da se ogreje, preden sploh začne ugašati motor. Torej najslabše možno za motor, ker se do takrat še ne ogreje prav do delovne temperature. Če kuriš gretje, spet motor laufa. Recimo tudi poleti, ko sem prišel v zastoj, je bilo super tisti km ali dva. Potem pa se baterija sprazni in spet zalaufa motor, da se nafila.
Je pa čisto odvisno od okoliščin. Recimo, če prideš s podeželja v mesto in imaš tam samo 1 ali 2 km gužve, potem ni težava. Bo baterija zdržala, sicer pa spet zalaufa. Seveda pa bistveno manj kot klasičen ICE. Ampak pozimi je pa po moje kar smrt za Toyotinega hibrida, če delaš le 2 ali 3 km razdalje. Ker se praktično sploh ne ogreje na delovno temperaturo. ICE bo po treh km že ogret.

V glavnem: ti TSI motorji so cukri, res pa so tam letniki do nekje 2016 imeli težave z verigo in je posledično precej motorjev šlo v večna lovišča. Če gledaš v Nemčiji jih ima precejšen delež nove motorje. Je tudi težava nastala, da je VW rezervnih motorjev zmanjkalo. Za naprej nimam nekih informacij o tej težavi. Prodaja pa APR tudi za starejše kit za menjavo verige in zobnika (če se prav spomnim, cena cca. 600-700 EUR), ki naj bi odpravil napako. Kolikor pa vem, sta bili dve izvedenki in pri eni zadeva ni rešljiva, ker bi bilo treba praktično cel motor razstavit. Pišem po bežnem spominu, tako da je možno, da je kakšna informacija netočna. Če kdo to bolj ve, naj me dopolni.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.161
5.431
113
Ampak pozimi je pa po moje kar smrt za Toyotinega hibrida, če delaš le 2 ali 3 km razdalje. Ker se praktično sploh ne ogreje na delovno temperaturo. ICE bo po treh km že ogret.
Prej se ogreje kot klasični benciner, ker ima različne cikle delovanja, ki so na začetku tako sprogramirani, da se čimprej zagrejejo vsi sistemi ki morajo bit topli za optimalno delovanje.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.413
261
83
Kras
www.mtl.si
Lahko da prej doseže neko temperaturo, ampak pri GEN3 se začne motor ugašati pri prvi ali drugi črtici od štirih, če se prav spomnim. Torej še ni čisto ogret in se že ugaša, ker uporablja baterijo. Predvidevam, da to ni ravno optimalno za obrabo motorja, če ga stalno v takem režimu uporabljaš. Res pa tudi baterija ne bo napolnjena, tako da, bo motor več delal.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.974
1.234
113
Glede cukrastih tsijev..... Tole je poraba od novega (37kkm) 2tonski sav, 400kljuset, 4sec do 100, 80 posto mesta (vsak dan 10km v eno in 10km v drugo stran, vcasih to traja tudi 1 uro zaradi zastojev) ostalo samo AC gas do daske. Regionalk ni.
 

Priponke

  • IMG_20240803_110121_edit_344693550900006.jpg
    IMG_20240803_110121_edit_344693550900006.jpg
    1,3 MB · Ogledi: 27

Generik

Guru
14. maj 2011
3.875
1.265
113
Nova realnost slovenskega srednjega razreda. Sej bos sestel 3+2. Ja, toyota superiorna v vseh dimenzijah. Dovoli, da se plebejci pogovorimo o navadnem bencinarju s porabo nad 10l.
Sem slučajno vprašal o hibridih, ti vlečeš not corollo. Čestitke. Se umikam iz debate, ker zgleda nimam za več kot za corollo in nimam kaj praskat tukaj. :D

Še replika mtl: Thx za info, je pa sodeč po aplikaciji skoraj 40% voženj od vseh komulativnih izključno EV v mojem primeru.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.211
297
83
So kar km. Imam sorodnike v ZDA, pa je enkrat nanesla debata na to temo. So mi pojasnili da je 6000 milj (cca 10kkm) pri njih nekako standard za menjavo olja, da to praktično vsi delajo tam. Sem vprašal čemu razlika (pri nas je 15-25kkm interval) pa mi niso znali pojasnit, razen tega da je to "dobro za motor". Tako da bi znale vse prej naštete teorije zakaj držati, ali pa imajo enostavno "mit" ki se je pač zakoreninil in potem vsi menjajo, ker se pač to dela na 10 jurjev. Ampak če dobro pomislim recimo pred dobrimi 30 leti ko sem dobil svoj prvi avto je bil interval 10.000km tudi pri nas standard.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.462
5.556
113
Racunaj da je pri njih kanta 0w30.....0w40 olja cenovno isto kot da pri nas kupiš 15w40.....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.161
5.431
113
Predvidevam, da to ni ravno optimalno za obrabo motorja, če ga stalno v takem režimu uporabljaš. Res pa tudi baterija ne bo napolnjena, tako da, bo motor več delal.
Se ti ne zdi, da po 25 letih uporabe in dejstvu da so med majn problematičnimi pogonskimi sklopi bi to spremenili če ne bi laufalo?
In zakaj ne bi bilo optimalno? Niso več olja iz leta 1825 v uporabi. Dandanes imajo tudi hladna ( to mislim normalne temperature in ne -25°C) olja več kot dovolj dobro mazanje. Oziroma z modernimi olji hladn zagon avta ni več takšna obremenitev, kot je bila pred par 10 leti.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.470
4.579
113
Enkrat sem poslušal enega dobrega mehanika v USA, ki je prav to razlagal, zakaj razlika med njimi in Evropo v intervalih servisov.

Razlog naj bi bil v tem, da so evropski kupci veliko bolj dosledni pri servisih in od njih lahko pričakuješ, da bo servis narejen med 15.000 in 25.000 km. V USA so glede tega veliko slabši in jih zato z nizkimi intervali skušajo silit v bolj pogoste servise.