Bencinski motor 80-130kW

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
trigga:

sam sem pred leti kupil rabljeno vectro karavan 2.0 dti. prvič zato, ker se mi je od nekdaj dopadla, drugič zato, ker sem rabil dizla, saj sem se preselil na vas, tretjič zato, ker sem rabil prostor. po letu in nekaj mesecih sem jo zamenjal (vmes pa sem zaradi podobnih težav, kot jih imaš ti, v avto zmetal kakih 1000 evrov). pregreval se je pa še vedno. in je šla od hiše. potem sva z ženo kupila novega berlinga 16. hdi in se nama samo smeje. okej, za avtocesto ni neki biser, a še vedno se čisto lepo pelješ 130 km/h, noter gre pa čudo od čuda ...
tako da sam rabljenega dizla ne kupim nikoli več (razen pač od sorodnika). če že, raje navadnega bencinca, pa k.... gleda porabo. prihraniš pa vsaj na servisih.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Jaz tudi nisem pretirano navdušen nad dizli, čeprav se lepo vozijo, sploh po ac, kjer sem večinoma in je bencinar kar tečno glasen. Zdaj sem začel malo gledat za kakšnim do par let starim karavanom, ki bi zamenjal ibizo kot drugi avto in je kar se bencinarjev tiče čista groza. Ponudba je vsaj 10x če ne 20x manjša in cene bencinarjev so itak do neba. Očitno je uvoz poceni zgonjenih dizlov naredil svoje. Ljudje hočejo same dizle in ponudba je povpraševanje celo prehitela.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa zakai nov...sj ma izkušnje z rabljenimi
tongue-1.gif

Te je že klošar opozoril na ključno besedico, ki sem jo namenoma pisal z velikimi črkami. Izkušnje z rabljenimi so, to definitivno. Tako dobre kot slabe.

Citat:
Uporabnik testni_voznik pravi:
Kot pri vseh stvareh se lahko kaj pokvari tudi pri avtu.
Kdaj bo šlo kaj narobe ne vemo.
Zanimivo je le to kako ljudje navalijo samo na dizle.
So dražji, lažje jih je peljat in so malce varčnejši.
Problemi kot si napisal so znani in kljub nizki porabi se ob komplikacijah lahko cena uporabe zelo dvigne.
Sploh je fino, ko me ljudje prepričujejo o smoternosti nakupa kljub letni kilometraži 15000km/leto. Ob tem vsi vedo povedat, da avto zelo vleče in gre zelo hitro ob tem pa popije 3.9-5.5 max...Vsi prijetno molčijo o novih turbinah...int.
Skratka lepo je lagat samemu sebi.
Sam vozim bencinarja ker sem izračuinal, da je uporaba vozila dejansko cenejša.

Res je, nikoli ne veš kdaj bo šlo kaj narobe. Tudi pri novem avtu, lahko pač enostavno nimaš sreče. Ali pa imaš srečo v nesreči in lahko uveljavljaš kakšno garancijo ali whatever. Kakorkoli že, for me dizel no more. Kar se kilometraže tiče naj bi prihranil, vendar sem ob dodatnih stroških praktično v minusu.

Citat:
Uporabnik markoman pravi:
sam sem pred leti kupil rabljeno vectro karavan 2.0 dti. prvič zato, ker se mi je od nekdaj dopadla, drugič zato, ker sem rabil dizla, saj sem se preselil na vas, tretjič zato, ker sem rabil prostor. po letu in nekaj mesecih sem jo zamenjal (vmes pa sem zaradi podobnih težav, kot jih imaš ti, v avto zmetal kakih 1000 evrov). pregreval se je pa še vedno. in je šla od hiše. potem sva z ženo kupila novega berlinga 16. hdi in se nama samo smeje. okej, za avtocesto ni neki biser, a še vedno se čisto lepo pelješ 130 km/h, noter gre pa čudo od čuda ...
tako da sam rabljenega dizla ne kupim nikoli več (razen pač od sorodnika). če že, raje navadnega bencinca, pa k.... gleda porabo. prihraniš pa vsaj na servisih.

zmaga.gif


Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Jaz tudi nisem pretirano navdušen nad dizli, čeprav se lepo vozijo, sploh po ac, kjer sem večinoma in je bencinar kar tečno glasen.

Meni je recimo Zafira preglasna za AC. 3k obratov za okrog 120 km/h ob relativno slabi zvočni zaščiti ni ravno poezija za ušesa. Drugačna zgodba je bila z Lancio, 3k obratov je šlo okrog 150 km/h, pa ti ni bilo treba dvignit glasu za normalen pogovor.

Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Zdaj sem začel malo gledat za kakšnim do par let starim karavanom, ki bi zamenjal ibizo kot drugi avto in je kar se bencinarjev tiče čista groza. Ponudba je vsaj 10x če ne 20x manjša in cene bencinarjev so itak do neba. Očitno je uvoz poceni zgonjenih dizlov naredil svoje. Ljudje hočejo same dizle in ponudba je povpraševanje celo prehitela.

Razen če kupuješ od fizične osebe, bencinca že težko dobiš.


Zdi se mi, da nas je vedno več nezadovoljnih lastnikov dizelic. Pozicija bencin:dizel na področju cen se je vsaj na trgu rabljenih avtov očitno obrnila. Dizli so cenejši (ker se praktično ob vsakem koraku spotikaš ob njih), bencinci postajajo rariteta in pridobivajo na ceni. In mislim, da bo vsak nezadovoljen lastnik dizla ob nakupu bencinca raje izkašljal 1k€ več, samo da se reši smradu, težav z (očitno nedodelano) elektroniko dizlov in tako naprej.
Mogoče bom sam ob prodaji precej na izgubi, vendar če bo šlo z izrednimi stroški še naprej tako, kot gre zdaj, bom avto verjetno prodal prej, kot ga bom v celoti izplačal. Možnosti so na voljo (predčasen odkup, prevzem leasinga...), tako da tu ni ovir.
Sem ravno zadnjič razlagal ženi... sem sanjal, da sem s trenutnim avtom totalno ponorel, ga prodal in kupil tri Lancie, na koncu pa pribil, da bom ja eno dobro skup spravil
hysterical-1.gif


Eh, bo že.
roza.gif
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Tudi jaz sem kupil novega bencinarja v prepričanju, da se ne bo kvaril, apak sem se močno zmotil. Sicer sem vse uveljavljal v garanciji ampak vseeno. Sem ga zamenjal za dizla, ki zaenkrat laufa brez problema in lepše se ga pelje, ker v vsaki prestavi "vleče". Če pa bi kupoval bencinarja bi to bil BMW-jev šestak + predelava na plin.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kupil bi šestko in jo predelal na plin.
confused-1.gif


Samo da se špara.
hysterical-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Tudi jaz sem kupil novega bencinarja v prepričanju, da se ne bo kvaril, apak sem se močno zmotil. Sicer sem vse uveljavljal v garanciji ampak vseeno. Sem ga zamenjal za dizla, ki zaenkrat laufa brez problema in lepše se ga pelje, ker v vsaki prestavi "vleče". Če pa bi kupoval bencinarja bi to bil BMW-jev šestak + predelava na plin.

Vleče ja... naj uganem, vleče nekje od slabih 2k pa do 3,5k obratov, tako kot vsi ostali dizelski mlinčki? Saj je kul, ne rečem. Včasih pa ga vseeno "zmanjka" - sploh pri kakšnih prehitevanjih. Tukaj se enakomerneje razporejen navor bencinarjev fajn pozna.

Predelava na plin zna bit interesantna, ampak imaš spet začetni vložek. In extra tehnologijo, ki te lahko pusti na cedilu. Zase ne vem, enkrat ga bi, enkrat ga ne bi predelal na plin. Ampak čisto realno pogledano, tudi če bom nabavil bencinarja z več cilindri ali večjo kubikažo (kar mi je nekako cilj), plina najverjetneje ne bom stavil.
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
hja, še 5 let nazaj je bil dizel edina prava izbira. Vse ostalo je bila neracionalna odločitev. Sedaj je folk že nabral dovolj izkušenj z njimi in marsikdo lahko pove zanimive zgodbe. Nekateri celo prizanjo, da so naredili veliki minus s skupnimi stroški (gorivo + vdrževanje) glede na bencinski motor. Saj novi so še super, ko pa enkrat pride v leta in km pa zna biti vzdrževanje precej drago napram n/a bencinarju. Sploh, če naletiš na zjahanega in ga želiš spraviti v dobro stanje. Treba je vedeti tudi, da večina sodobnih bencinskih motorjev ne pije 10+ kot včasih, ampak tudi pod 7l/100km. Sploh v raznih malčkih ni smiselno riniti z nekimi dizli.
Je pa res, da daje turbina občutek, da avto močno potegne. Se je kar nekaj folka skregalo okrog pospeškov v primerjavi z bencinarjem, dokler nismo vrgli skup papirje s tovarniškimi tehničnimi podatki. Skratka, sam sem mnenja, da je za tiste, ki kupujejo velike in močne avte in delajo 25k+ letno, dizelski motor prava izbira. Pa da ga čez 5 let prodaš. Vse ostalo pa je boljše dvakrat premisliti. Premisliti velja tudi pri nakupu raznih avtov iz uvoza, ki so brez zgodovine, saj si tako povečaš možnosti za težave za 10x. Še večji problem bo verjetno pri sodobnih dizlih, ki so polni elektronike in fine tehnologije, saj bodo na stara leta rabili več posegov (predvidevam). Skeptičen sem predvsem pri nakupu rabljena dizla, medtem ko pri novih ne vidim nekih zadržkov..
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ksz...

ko že govorimo o dizlih.dizel če je vožen in servisiran tako kot more biti kakih večjih stroškov z njim ne bo.dobro pustimo par motorjev na trgu ki so pravi biseri in crkuje vse po spisku pa če ga že samo gledaš v garaži.ne gre mi pa v glavo kaj folk dela z avti da menjajo turbine prej kot sklopke.konec koncev turbina ni zahtevna stvar ki bi potrebovala posebno pozornost razen že znanih postopkov.je pa res da je 90% avtov pri prepodajalcih iz tujine zgonjenih in to folk dobro ve ampak jih vseeno kupuje ker je pač 1k€ cenejši od tistega ki je kupljen pri nas in redno servisiran
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.699
6.719
113
pri taščici
damek: ne primerjat pospeška od 0-100.
primerjaj še pospešek od 70-120 v peti prestavi(ali 50 -90 v 4.) ki je vsaj za moje pojme in mojo vsakodnevno vožnjo bolj pomemben kot pa od 0-100.
Tisti ki pa samo dregate pa verjamem da samo 0-100.

Sicer pa včeraj naredil test (končno imel nek avto z BC).
astra, 1.4 mlinček, LJ-KP "na polno" (to ne pomeni da so vsi umikali , smo šli tudi samo 100, ampak večino časa je šlo pa 140-190 (po ČK pa 200+
wink-1.gif
) je bila poraba nekaj čez 9.
ko sem obrnil sem resetiral in nazaj peljal bolj ali manj po omejitvah(100-130) (pa še za nekim kombijem na solidni varnostni razdalji sem se precej dolgo šlepal) je bila pa 5.7.
Sicer pa imam občutek po BC2 da je poraba okoli 7.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
KSZ
Zanimivo mi je brati slabe izkušnje, katere ste imeli z dizli. Pa je vse relativno enostavno.
1.) Kupi dizla prave znamke.
2.) Kupi dizla s preverjeno zgodovino. To sicer pomeni, da se ne boš mogel bahati pred kolegi, kako si kupil ultra super duper poceni (ker boš plačal vsaj jurja, če ne dva več kot so avti iz uvoza) ultra super duper vagn, ampak je.biga. Boš pa zato prišparal orenk na živcih in denarjih. Sam imam že drugega dizlača, tudi tale je že čez 200000 km. Samo redni servisi in to je to. Aja, pa ne kupujem olja na parkiriščih in filtrov pri ciganih. Temveč mu stavim noter tako robo kot je treba. Ja, je 50-100 EUR na servis morda dražje, ampak a sem omenil, da pri čez 200000 še nisem imel izrednega servisa? Isto pri prvem, kateri je preden je prišel v moje roke imel preverjeno težko življenje.
3.) Ravnaj s turbinco kot je treba. Tiši jo kot moreš ko je topla, ampak počakaj, da se ohladi preden ugasneš in ko je avto mrzel le božaj plin.
4.) Kupi dizla, če ga rabiš. Ne kupovati dizla za jajcanje po 2 km v eno smer. Ker potem si PO MOJEM MNENJU (da se ne bo kdo spotikal) bed.ak.

Aja, poudarek sicer dajem na prvo točko.
nahrung002.gif


Še on topic: če bi šel na željenega bencinarja, bi sam šel na plin. Investicija se ti povrne ob normalni kilometrini nekje v dveh letih, če ne še prej. Pa še bistveno si razširiš možnost izbire.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:

Podobno kot vw 1.8T...redno menjaj olje...raje malo prej kot kasneje
smile-1.gif
http://www.saabservices.com/saab_engine_failure.html

Ouch, grdo. IMO kar se tiče zanesljosti ni boljšega kot klasičen benz motor, brez turbin in ostale navlake.
Idealno motor ne bi imel odmičnih ampak ventile, ki bi jih računalink poljubno odpiral (tako bi naj imel bmw M3 ). Seveda pa je zanesljivost veliko nižja.
Hondin VTEC z dvema odmičnima je genijalen ravno zaradi tega, ker je tako preprost, da gre težko kaj narobe.

I-VTEC v R seriji ima ENO odmočno gred.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Drži tako preprost, da si ne zaluži ime "Variable Valve Timing"...za mene On/off ne pomeni variabilno.
grin1.gif

VTEC-ov je malo morje izvedb z določeno namembnostjo za vsak motor. Celo i-VTEC v K in R seriji so popolnoma drugačni.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.897
113
Citat:
Uporabnik bluub pravi:
in kaže pri 150km/h 5,1, pri 160 km/h 6,0. seveda na ravni cesti,

hm, to bi pa rad videl.

Torej je pri 90 km/h poraba okrog 3 litre? Pri (penzionerskih) 70 km/h pa dejansko 2 ali manj?

Si mogoče naredil kaj testa koliko kaže BC (recimo na tank) ter koliko si dejansko natočil?

------------------------------------

Glede same teme...je.ba je ravno to da pri avtih iz druge roke ne veš kaj si v resnici kupil...eno je kar kaže cagar, drugo pa dejansko stanje. In če že prevrtavajo potem vsak obrne vsaj za 100 jurjev Verjetno tudi tja do 300)..nič ni čudnega, če je potem toliko nejevolje, ker stvari crkujejo eno za drugo.
Tako, da na koncu ugotoviš, da je res najboljše kupit nov avto...pa imaš par let mir.

Pa za moje pojme bi se v rangu 15 jurjev že našlo kaj primernega v izboru novih vozil s polžem in dizlom - magari odhajajoči model. Pa je avto nov, nekaj šteje tudi garancija, pri veliki kilometrini pa logično, da se prihranjeni litri kmalu povrnejo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
KSZ
. Aja, pa ne kupujem olja na parkiriščih in filtrov pri ciganih. Temveč mu stavim noter tako robo kot je treba.

Glede filtrov se strinjam......raje kupujem original na servisu.....kot pa kak aftermarket pri lokalnih prodajalcih delov....kjer so lahko tudi filtri priznanih proizvajalcev ponarejeni....koneckoncev daš za filter ponavad do 5eur več ker je original tko da se ne splača!

Elf, Total; Shell iz ELeclerka po polovični ceni glede na ostale prodajalce, ker za francoze nimajo marže.....to zame ni parkirišče
smile-1.gif


Nisem še dal več kot 45eur/4litre za olje...tako da maš drag servis če te pride 150++ pod kozolcem
bonk.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Cca 90 eur me pride, vsa roba original, menjam sam, cca. urca dela.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Olje, svečke, zračni filter, oljni filter......60-70eur