Mislim, da mi ne manjka ne enega ne drugega. Servise v veliki meri prepuščam mehanikom, sem ter tja se polotim kakšne zadeve. Je pa res, da se mi je delo v zadnjih nekaj letih spremenilo in poleg relacij (recimo 30km in več) delam tudi ogromno kratkih furic, kar dizlom načeloma ne "paše" preveč. Trenutna kantica upam da bo zdržala še kakšno leto ali dve (eno leto jo že imam), potem pa menjava.
Sicer ne vem, če sem omenil tukaj ali na kakšnem drugem forumu, pa vseeno: težave z avti so se pri meni začele, ko sem nabavil dizla. Fiatov 2.4 jtd v lancii je bil sicer super stvar. Ampak. Rebernice so bile smrt, vedno sem milo gledal prikazovalnik temperature vode in upal, da bo zdržalo do vrha. Sploh za kakšnim tovornjakom. Podobna zgodba iz Kopra proti Ljubljani (poleti). Končno mi je počil film, ko je BC enkrat ob speljevanju zajamral "Engine control system failure". Mehanik je rekel, da je en injektor imel kratek stik. In da naj se pač vozim, dokler se ne ponovi. Ja seveda, po možnosti v tujini ob kakšni nemogoči uri.
Podobna zgodba je bila tudi s trenutnim DTIjem. Natanko en mesec po nakupu šla Bosch črpalka. K sreči sem še lahko uveljavljal garancijo in sem plačal le premontažo. Pa vseeno, 200 eur je bilo treba zaslužit, če ne bi imel "sreče" z garancijo, bi dodal še 2k€. Pred parimi tedni avto pri vožnji v klanec čudežno izgubi moč, ko ga ugasnem in ponovno prižgem je kot da ni bilo nič. Servis pravi, da je A(E)GR ventil zapackan, so ga očistili, zdaj pač "bo dokler bo". Na uradnem servisu je za nov ventil porcija 700 €, ob pomoči forumašev sem izvedel, da se ga dobi za pol manj.
Fajn, ne?
Po drugi strani se včasih tolčem po glavi, kaj sem šel kupovat second-hand-crap, ki ima sigurno 100kkm več kot je na števcu. Ampak povej mi, v kateri NOV avto za okrog 9-10k€ lahko stlačim toliko materiala kot v zafiro? V Corso, Hyundaja i10, Twinga? Mogoče v Foxa? Zato sem trenutno stuck s tem, kar imam. Zato upam, da bo zdržalo še nekaj časa, da se spet nabere kaj šuškov, potem pa v lov za bencinarjem. In mi bo prav svetsko jedno za porabo, še vedno mi ostane opcija predelave na plin, če že.