Bencinski motor 80-130kW

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Se popolnoma strinjam, mislim da imajo večinoma kar vsi renaulti s 5 prestavami kratke menjalnike.
Moj ima pri 130km/h slabih 4300 obratov in ko voziš s takimi ali višjimi obrati kakšnih 300km, misliš da se ti bo zmešalo
crazy1.gif


Če imaš veliko vožnje po avtocest, pride kar prav 6. prestava.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Meni je še pri vsakem vozilu uspelo imeti porabo pod deklarirano "kombinirano" tovarniško porabo. In tovarniška poraba je narejena po nekem standardu, ki je za vsa vozila in znamke isti .. tako da tisti ki tukaj primerjate svoje porabe in se na podlagi tega odločate da nek avto res "malo" spije in je dober nakup je smešno! Tovarniška poraba je najbolj objektivna, bolj objektivna od osebnih izkušenj ali pa "baba rekla" principa!

Pa ti kdai zaviješ dol iz tovarniške testne steze......al maš skos laptop na Wi-Fiju s sabo pa nas kontaktiraš medtem ko tam kroge nabiraš
grin1.gif

Tam kjer se jst vozim še satelitski telefon ne lovi; če bi živel kje kjer se da furat relacijsko vožnjo bi z avtom s 150KM BP vozil na okrog 6,5l/100km!
evil.gif
).

No in to je vse resnica; nekdo je ze omenil 1.8T .. priporočam!
zmaga.gif
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:

Podobno kot vw 1.8T...redno menjaj olje...raje malo prej kot kasneje
smile-1.gif
http://www.saabservices.com/saab_engine_failure.html

Ouch, grdo. IMO kar se tiče zanesljosti ni boljšega kot klasičen benz motor, brez turbin in ostale navlake.
Idealno motor ne bi imel odmičnih ampak ventile, ki bi jih računalink poljubno odpiral (tako bi naj imel bmw M3 ). Seveda pa je zanesljivost veliko nižja.
Hondin VTEC z dvema odmičnima je genijalen ravno zaradi tega, ker je tako preprost, da gre težko kaj narobe.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Drži tako preprost, da si ne zaluži ime "Variable Valve Timing"...za mene On/off ne pomeni variabilno.
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
Ouch, grdo. IMO kar se tiče zanesljosti ni boljšega kot klasičen benz motor, brez turbin in ostale navlake.

ne-ne-1.gif
Ni straha......če nisi lih nek levak...menjaš olje na 10-15kkm.....in ji daš zjutraj 10-15 sec ko jo zazeneš da se naolji se ne rabiš bat turbine!

Pa tud olje ne rab bit za 18eur/liter....je lah čist navaden za 7eur/liter sam da je svež vsake 10-15kkm
wink-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
kar se tiče zanesljosti ni boljšega kot klasičen benz motor, brez turbin in ostale navlake.

Po slabih izkušnjah z dizli bom tudi sam naslednjič posegel po takšnem motorju. Hebeš porabo, ko enkrat nimaš več zaupanja v avto.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Ehhhh......z malo posluha in tehnične žilice ( beri tehničnega razumevanja) odpadejo skoraj vse te težave ki si jih ti imel z dizli!
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Mislim, da mi ne manjka ne enega ne drugega. Servise v veliki meri prepuščam mehanikom, sem ter tja se polotim kakšne zadeve. Je pa res, da se mi je delo v zadnjih nekaj letih spremenilo in poleg relacij (recimo 30km in več) delam tudi ogromno kratkih furic, kar dizlom načeloma ne "paše" preveč. Trenutna kantica upam da bo zdržala še kakšno leto ali dve (eno leto jo že imam), potem pa menjava.
Sicer ne vem, če sem omenil tukaj ali na kakšnem drugem forumu, pa vseeno: težave z avti so se pri meni začele, ko sem nabavil dizla. Fiatov 2.4 jtd v lancii je bil sicer super stvar. Ampak. Rebernice so bile smrt, vedno sem milo gledal prikazovalnik temperature vode in upal, da bo zdržalo do vrha. Sploh za kakšnim tovornjakom. Podobna zgodba iz Kopra proti Ljubljani (poleti). Končno mi je počil film, ko je BC enkrat ob speljevanju zajamral "Engine control system failure". Mehanik je rekel, da je en injektor imel kratek stik. In da naj se pač vozim, dokler se ne ponovi. Ja seveda, po možnosti v tujini ob kakšni nemogoči uri.
Podobna zgodba je bila tudi s trenutnim DTIjem. Natanko en mesec po nakupu šla Bosch črpalka. K sreči sem še lahko uveljavljal garancijo in sem plačal le premontažo. Pa vseeno, 200 eur je bilo treba zaslužit, če ne bi imel "sreče" z garancijo, bi dodal še 2k€. Pred parimi tedni avto pri vožnji v klanec čudežno izgubi moč, ko ga ugasnem in ponovno prižgem je kot da ni bilo nič. Servis pravi, da je A(E)GR ventil zapackan, so ga očistili, zdaj pač "bo dokler bo". Na uradnem servisu je za nov ventil porcija 700 €, ob pomoči forumašev sem izvedel, da se ga dobi za pol manj.
Fajn, ne?

Po drugi strani se včasih tolčem po glavi, kaj sem šel kupovat second-hand-crap, ki ima sigurno 100kkm več kot je na števcu. Ampak povej mi, v kateri NOV avto za okrog 9-10k€ lahko stlačim toliko materiala kot v zafiro? V Corso, Hyundaja i10, Twinga? Mogoče v Foxa? Zato sem trenutno stuck s tem, kar imam. Zato upam, da bo zdržalo še nekaj časa, da se spet nabere kaj šuškov, potem pa v lov za bencinarjem. In mi bo prav svetsko jedno za porabo, še vedno mi ostane opcija predelave na plin, če že.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa tud olje ne rab bit za 18eur/liter....
Ali pa ga ne kupiš na bencinski, ampak v navadnem supermarketu, kjer je pol cenejši. Isti.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Pa zakai nov...sj ma izkušnje z rabljenimi
tongue-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citroen Partner, Renault Kangoo, Fiat Doblo... imajo vsi vec prostora.
smile-1.gif
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
saj sem napisal med 150 in 160 km/h, lahko pa mi vrjameš, sem izven teh let da bi nekaj nakladal. Drugače je pa tako da ti BC kaže tudi trenutno porabo in kaže pri 150km/h 5,1, pri 160 km/h 6,0. seveda na ravni cesti, Če potem vzameva relacijo ki sem jo napisal ti ta podatek drži ker se vmes tudi manj plješ pa pol tudi malo pospešuješ,...., so presenetljivo varčne te nove lagune 1.5 dCi samo iz mesta jo je teško premaknit
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Kot pri vseh stvareh se lahko kaj pokvari tudi pri avtu.
Kdaj bo šlo kaj narobe ne vemo.
Zanimivo je le to kako ljudje navalijo samo na dizle.
So dražji, lažje jih je peljat in so malce varčnejši.
Problemi kot si napisal so znani in kljub nizki porabi se ob komplikacijah lahko cena uporabe zelo dvigne.
Sploh je fino, ko me ljudje prepričujejo o smoternosti nakupa kljub letni kilometraži 15000km/leto. Ob tem vsi vedo povedat, da avto zelo vleče in gre zelo hitro ob tem pa popije 3.9-5.5 max...Vsi prijetno molčijo o novih turbinah...int.
Skratka lepo je lagat samemu sebi.
Sam vozim bencinarja ker sem izračuinal, da je uporaba vozila dejansko cenejša.