Sam bi dejansko bil zadovoljen tudi že z dobrim 1.6 motorjem, samo najbrž bi se ta v hibridni verziji preveč "matral", ker je avto dokaj težek?
Pri tej Corolli TS imaš pa moraš zgleda spet sprejeti tako salomonsko odločitev; cenejšo s starejšim pogonskim sklopom (1.8), ali dražjo z novim pogonskim sklopom (2.0). Ob tem pa še trenutno Auris TS v odhajanju, ki je praktično na razprodaji in je v bistvu najbolj smotrn nakup ... odločitve, odločitve, odločitve
Pri ICE motorju pazi. Ne moreš primerjati ICE motorja v Toyotinem hibridu in bencinarju današnje dobe. Praktično vsi bencinarji so turbo, mislim da je izjema Mazda. Toyotini ICE motorji v hibridih nimajo turbine že zaradi tega rabijo malo več prostornine. Potem je pa tukaj še atkinsonov cikel. Motorji z atkinsonovim ciklom se dobro obnesejo v hibridih s Toyotinim sistemom, v neki klasiki bi bili pa polomoja. Tukaj ni neke prave primerjave med hibridi in "klasiko" vse je v občutku tistega, ki avto vozi.