Kateri hibridni avto kupiti (2018/19)? (do € 40.000,-)

Za kateri hibridni avto bi se odločili?

  • Toyota C-HR hibrid

    Glasovi: 7 10,8%
  • Toyota Auris Touring Sports hibrid

    Glasovi: 12 18,5%
  • Mitsubishi Outlander PHEV

    Glasovi: 10 15,4%
  • Toyota Prius hibrid

    Glasovi: 5 7,7%
  • Toyota Prius + hibrid

    Glasovi: 2 3,1%
  • Toyota Prius Plug-in hibrid

    Glasovi: 4 6,2%
  • KIA OPTIMA plug-in hibrid

    Glasovi: 3 4,6%
  • Hyundai IONIQ

    Glasovi: 3 4,6%
  • Hyundai IONIQ plug-in hibrid

    Glasovi: 18 27,7%
  • Kia Niro hibrid

    Glasovi: 1 1,5%

  • Skupaj glasov
    65

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Hvala za predlog. Žal ne morem več dodajati vozil, ker je to (tehnični) maksimum ankete. Lahko pa morda v prihodnje (npr. 1x mesečno) vržem s seznama najmanj priljubljena vozila in jih nadomestim z ostalimi predlogi :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Jaz bi počakal na novo Corollo TS z novim 2.0 hibridnim pogonskim sklopom. Ima daljšo medosno (2,7m) od Aurisa, tako da bo nekaj več prostora za otroke, ima 180 konj, porabil bo enako kot zdajšnji Auris s 136 KM... Ima tudi full speed ACC, lane trace assist, pa še kaj. Cena verjetno ne bo preko 30k €.

Če pa nisi zahteven je pa trenutni Auris za dobrih 20k € res bargain, in ti praktično pol budgeta ostane za kaj pametnejšega kot za avto.

Je pa zanimivo, da daješ anketo drugim, da se odločijo namesto tebe kaj kupiti :D

Si že šel na testne vožnje?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Nisem se šel na testne vožnje. To še pride. Ampak ne morem iti pa seveda na 10 različnih voženj, zato so vaše izkušnje tu zelo dragocene.

Anketo pa sem dal praktično vsem nam v korist, saj bo informacija upam, da dobrodošla za vse (mislim da dejansko nisem edini na svetu, ki se poslužuje anket v ta namen:cool:). Ni in tudi ne more biti vsak strokovnjak za vse :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Imaš v naboru kar nekaj redkih vozil, kjer boš zelo težko dobil testno vožnjo, tako da imaš v resnici za testira možnost samo nekih 5 modelov.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz bi 530E, samo za tak budget ga moram dobiti kot ti. :)

Na delovnem mestu se pravkar postavlja "polnilnica".
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Tudi meni je Aurisova notranjost zelo nevšečna. Sploh pa nepraktična (recimo radio, ventilacija ...). Sicer čisto simpatičen komplet avtomobila.
 

amaterB

Zelenc'
6. jan 2018
29
2
3
Za začetek se moraš vsest v vsak avto v salonu. Predvsem ne smeš kupovati glede na zunanjo velikost, ampak moraš videt od znotraj in ugotovit, kaj tebi paše.
Meni se recimo auris zdi ful majhen znotraj, sem se utesnjeno počutil tako spredaj (glava praktično v A stebričku) kot zadaj. Pa nisem velik. Ioniq ima zadaj prenizek strop, prius je pa v redu - čeprav je od zunaj nekje aurisove dolžine in ioniqove višine.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Morda pa res počakam še na Corollo, samo je pa videti, da je oz. bo za razred dražja od Aurisa; vsaj glede na tiste cene na Irskem zgoraj. Vprašanje, ali je tudi toliko boljša? Dizajn je sicer lep.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Ne primerji irskih cen. Sm zivel 5 let gor, in so cene novih avtomobilov neprimerljivo visje. Recimo primer. Novi polo, ista oprema, cena v slo 15k na irskem 23.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
V Australiji je nova Corolla od 400 do 1.500 € dražja kot stara (1.8 hibrid), tako da ne bo hude razlike, lahko pa večjo razliko naredijo popusti.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Same pozitivne informacije :D

Kako dobra pa je Corollina hibridna rešitev? V primerjavi z ostalimi Toyotami? So šli kakšen velik korak naprej, ali so uporabili dobro staro, že obstoječo hibridno tehnologijo? Ali gre bolj za prenovljeno obliko (+ kakšen sodoben dodatke), ali tudi boljšo tehnologijo?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
V 1.8 je pogonski sklop kot v Prius gen 4 (2016+), glede na starega Aurisa so izboljšali učinkovitost motorja (iz 38% na 40%), izboljšali so izgube na električnem delu, transaxle je na novo narejen, da manj zasede in je lahko 12V baterija spredaj, realno ima ta pogonski sklop 13% nižjo porabo kot prejšnji. Ima pa malenkost nižjo moč kot prejšnji, ampak v Priusu deluje motor bolj umirjeno in se ne zaganja za vsak drek v višje vrtljaje.

2.0 hibridni pogonski sklop je pa čisto nov, najprej bo na voljo v Lexusu UX250h, imaš že poročila iz prvih voženj. Ima motor z D-4S, kar pomeni, da ima direktni in indirektni vbrizg, kar mu izboljša moč in učinkovitost (41%), tako da je realno moči skoraj 50% več kot pri 1.8, poraba pa ne bo dosti višja.

Se pa bojim da ta opcija ne bo takoj na voljo v novi Corolli in bo potrebno počakati še kakšne pol leta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Jaz bi počakal na novo Corollo TS z novim 2.0 hibridnim pogonskim sklopom. Ima daljšo medosno (2,7m) od Aurisa, tako da bo nekaj več prostora za otroke, ima 180 konj, porabil bo enako kot zdajšnji Auris s 136 KM... Ima tudi full speed ACC, lane trace assist, pa še kaj. Cena verjetno ne bo preko 30k €.

Če pa nisi zahteven je pa trenutni Auris za dobrih 20k € res bargain, in ti praktično pol budgeta ostane za kaj pametnejšega kot za avto.

Je pa zanimivo, da daješ anketo drugim, da se odločijo namesto tebe kaj kupiti :D

Si že šel na testne vožnje?
Ali pa z 1.8 hibridom, itak bosta oba na voljo. Tudi s tamalim se lepo pelje. Je pa pazno tišja od C-HR, Aurisa ... Tudi od priusa.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Sam bi dejansko bil zadovoljen tudi že z dobrim 1.6 motorjem, samo najbrž bi se ta v hibridni verziji preveč "matral", ker je avto dokaj težek?

Pri tej Corolli TS imaš pa moraš zgleda spet sprejeti tako salomonsko odločitev; cenejšo s starejšim pogonskim sklopom (1.8), ali dražjo z novim pogonskim sklopom (2.0). Ob tem pa še trenutno Auris TS v odhajanju, ki je praktično na razprodaji in je v bistvu najbolj smotrn nakup ... odločitve, odločitve, odločitve :p
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
A širše misliš v smeri traktorja ali v smeri EV?

Prostornina motorja je zavajajoča stvar, ki ne pove kaj dosti o zmogljivostih, niti o porabi. Motorji v Toyotinih hibridih delujejo po Atkinsonovem ciklu, to pomeni da je cikel kompresije krajši kot cikel ekspanzije, pomeni da je zajem zraka in goriva manjši kot bi veljalo za klasičen motor iste prostornine. Kompresijsko razmerje 14:1 ni dejansko kompresijsko razmerje temveč prej razmerje ekspanzije.