Toyota C-HR bencin ali hibrid?

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
No... pol se pa strinjava? Kaj potem drkaš? Ti me maš zgleda stalno v čislih nekje v betici. :* Natrosil sem polno laži pa še si dodal sam en konkreten problem, ki ga nisem navedel. Kaj so potem laži? To je tisto, kot je včeraj NY zgubila Serena in rekla, da je ženska in še črnka lol. :D

Se pravi je mel VAG konkretno več težav z vsem, o tej BMW verigi se pa piše stalno kot nek bavbav pa čisto pri vsaki kripi lahko gre 10x več narobe. Vpoklici so pa super in se samo Slovencem ali pa alterju to zdi negativna stvar. BMW je imel takata airbage, si dobil nove pri 15 let starem avtu... fino ane? i3 so vpoklicali, ker bi se lahko midget nepripet kot sopotnik bolj poškodval kot po "standardu".
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
No to ne piše, preberi še enkrat.

Je pa res, da sem pri tistem bolj imel v mislih Cizyja, njemu je pa res VW sveta krava in nikoli ne crkne pa še najhitrejši je vsak SDI. Hondaš pa mtl v eni osebi smeh. :)

Pa še en mi je to navrgel za fotrovega Tiguana, da je iz uvoza (kar ni res) in da je bil kupljen rabljen in tako nič ne velja... za VW zgleda. :S
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.822
113
pri taščici
Pa se splaca gledat losove in podobne teste.
Koliko alterasev zna narediti tak (in podobne )manever ko bi ga bilo treba v RL.
Ali enostavno pohodi bremzo in zamizi?

Kako se taki testi obnesejo na agti ko imajo enkrat xyz kkm na xyz kkm podlage iz tujine? Pa da ne vzdrzujes podvozja po "pricakovanjih"
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.822
113
pri taščici
Z glede novinarskih testov.
Z veseljem bi spremljal teste, kjer je novinarji pljuval po novih avtih. Seveda z razlogom!
Ajd tezko pljuvajo glede vzdrzljivosti ker tega pac pri novih se ni na voljo, lahko pa bi kaksno zadevo vec pokritiziral. Tako pa samo "prepisijejo" PR tekst iz kataloga pa mogoce se kak lasten "slinast" vtis dodajo, da drugic dobijo od istega prodajalca se za kak dan vec avto.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
Pa se splaca gledat losove in podobne teste.
Koliko alterasev zna narediti tak (in podobne )manever ko bi ga bilo treba v RL.
Ali enostavno pohodi bremzo in zamizi?

Kako se taki testi obnesejo na agti ko imajo enkrat xyz kkm na xyz kkm podlage iz tujine? Pa da ne vzdrzujes podvozja po "pricakovanjih"

Običajno se pred nesrečo dogajajo čudne stvari in takrat so pomembni detajli.
Primer: marsikateri SUV bi šel na streho.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.652
1.576
113
Jaz ko berem alter pravzaprav ugotavljam da so vw zelo kvalitetna vozila, ker ko se hejterji čutijo poklicane, da pokažejo kakšen šrot je pravzaprav VW, je to že za crknit dolgočano, ker je vedno eno in isto: TSI - ketna - vedno pa pozabijo omenit, da je to že kar nekaj časa nazaj. Kaj res nimate kaj svežega na lagerju, da se malo rutina razbije? :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: crnobog

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Pri vpoklicih so si več ali manj vsi proizvajalci enaki, upam trditi da je 99% vpoklicev varnostne narave, ker tu se res ni za igrat, ker zadeva lahko eskalira v nekaj takega kot je bil GM ignition switch. Popolnoma druga stvar so pa okvare na pogonu, ki niso direktno povezani z varnostjo. Tu se pa skoraj vedno čaka na odpoved in se potem ugotavlja ali se kaj krije tudi izven garancije in ali gre za pogosto napako ali ne. Če gre za dovolj osamljen primer, potem lastnik takega avta nima kaj piskat.

Toyota ima v ta namen posebna navodila za znane napake in tudi točno predpisane načine kako kaj odpravit in izboljšat (TSB). Problem je lahko sam servis, ki želi nekaj na hitro rešit sam in se jim preprosto ne, da brskati po teh dokumentih, ali pa problem še ni tako izrazit, da bi bil lahko deležen zastonj popravila (npr. kot je pisal Herman, da poraba olja mora biti res enormna da priznajo popravilo).
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Safety Recall J0T (Interim J1T) - Interim Notice Certain 2016 - 2018 Model Year Prius Engine Wire Harness

The subject vehicles have an engine wire harness which is connected to the hybrid vehicle Power Control Unit. A portion of the wire harness could contact the cover at this connection and wear over time, causing an electrical short circuit, which can generate heat. If sufficient heat is generated, there is an increased risk of a vehicle fire.

Remedy
Toyota is currently preparing the remedy for this issue. When the remedy becomes available, Toyota dealers will check the engine wire harness assembly. If a wire core is exposed, the engine wire harness assembly will be replaced with a new one that includes a protective sleeve. If a wire core is not exposed, protective tape will be installed on the engine wire harness assembly. The repair will be performed FREE OF CHARGE to customers.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Pa ne vem no, ko se jaz (in večina ostalih, vključno z novinarji v testih) pogovarja o legi, še ne pogovarja o meji. Saj ni zapis, ja lega je udobna, ko driftaš ali pa lega je trda, ko letiš čez ovinke.
In sem že napisal, da pri volanu nisem pisal o TRDOTI volana, temveč o tem, da pri Priusu ni niti najmanjše povratne informacije, medtem ko pri Škodi pa je. In če mi nekdo napiše, da je podvozje enako kot pri Škodi, jah pač ni. Tudi pri normalni vožnji ne.
Res sem pa spregledal, da si napisal pri 95%. Tega pa res ne morem komentirati, ker se nikakor ne bi rad s Priusom znašel tam. Posledično sem tako tudi vozil.
Pa da še enkrat poudarim: daleč od tega, da ima Octavia 3 top lego. Ampak razlika v primerjavi s Priusom je taka: Prius ti ubije vsako željo po hitrejši vožnji skozi ovinke, Octavia pa kar sledi tvojim željam, čeprav da vedet, da to ni njeno naravno stanje. Za razliko recimo od BMWja enke, kjer te cel avto vabi k temu.

Losovih testov pa nimam za komentirati: če to gledaš ima očitno Prius boljšo lego kot Golf GTI. WTF?

Sicer pa: vsak naj sam sproba, tale diskusija pa naj mu bo le za vodilo.

Lega na cesti NI udobje podvozja. Dokler gume držijo, nimaš kaj o legi govorit, ker se pač še pelje "po tirnicah". Šele, ko spusti, se lahko pogovarjamo o tem, kje spusti, kako spusti, kako reagira na korekcije ...
Zato imamo pri AM recimo ločeno oceno za lego na cesti in ločeno za podvozje (v smislu udobja, usklajenosti ipd) in ločeno za krmiljenje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Z glede novinarskih testov.
Z veseljem bi spremljal teste, kjer je novinarji pljuval po novih avtih. Seveda z razlogom!
Ajd tezko pljuvajo glede vzdrzljivosti ker tega pac pri novih se ni na voljo, lahko pa bi kaksno zadevo vec pokritiziral. Tako pa samo "prepisijejo" PR tekst iz kataloga pa mogoce se kak lasten "slinast" vtis dodajo, da drugic dobijo od istega prodajalca se za kak dan vec avto.
Hudiča, pa sem misli, da kdaj kak test v AM prebereš ... Na, tule spodaj smo iz mojih, različnih, samo par stavkov. Ni pljuvanje 8ker se mi to ne zdi potrebno,), je pa kritika, kjer je potrebna. Pa alineje spodaj so iz različnih testov, od premium švabov do korejcev. Vsi od letos, iz vsakega samo po ena, tudi kjer jih je (precej) več.

- Izjema je zvočna izolacija, ki ni dorasla dizlu v nosu, še posebej pri mestnih hitrostih.
- Ja, pridevnikov, kot je tih, uglajen ali miren za njegov dvolitrski dizel, ne bi mogli uporabiti. Je (na žalost) traktorsko glasen, drugače pač ne gre zapisati.
- Kako majhno pripombo bi lahko zapisali tudi na kvaliteto izdelave (tu in tam se najde kak kos plastike, ki ob pritisku nanj zaškripa),
- Takrat ima voznik čas, da opazi nekatere kose iz plastike, ki v takšen avto ne sodi (ja, tudi sredina volana),
- Njeni merilniki so analogni in imajo le na pogled precej starikav digitalni del, ki pa nudi premalo informacij na preveč nepregleden način.
- nekaj pa takšnih, ki bi znale koga tudi odvrniti od nakupa (na primer zvočna izolacija v povezavi z dizelskim motorjem)
- drugi pa zna biti malce nezanesljiv, na trenutke zamujati ali reagirati presunkovito.
- ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.250
113
SJTV1 mene pa zanima na podlagi česa ocenjujete kakovost pri novih avtomobilih. Zame je kakovostno nekaj, kar drži in drži ter je podvrženo čim manj sitnostim (okvaram ipd.). Tega pri novih avtomobilih ne moreš oceniti, razen če delaš "dauertest" kot včasih nemci, ko se vozijo po 100+k km in popišejo vsak detajl.
Na primer plastika na otip v avtu - lahko rečeš, da je dobra ali slaba. Na otip. Kako bo pa to cvililo pa "čričkalo" čez 2 leti pa ne moreš trditi. Ali pač?

Kateri so torej tisti elementi po katerih sodite kakovost vozila, če sploh? Kaj pomeni izraz "kakovostna izdelava" v testih? To, da je "na otip" dobro sestavljeno, po nekih standardih ne odstopa?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če boste kdaj rabili za Hanzije spisek se javim imam za vsak avto hitro kako stran alinej. :D Npr. BMW E9x serija, se čuti brisalce na višji stopnji na pedalkah, Mazde nekaj stopinj pozneje izklopijo smernike kot skoraj vsi drugi proizvajalci, potem ima vsak nek fail pri ventilaciji/klimatizaciji... take komične, ko noben drug ne opazi.

Problem pri tem se meni zdi, da tudi rabiš vsaj dva avtomobila ne pa samo testnega, ki je po mojem mnenju vedno "izbran" in marsikaj štima ko v serijskih ne ali pa samo prvih nekaj kkm. Pač napake, ki jih ima eden od 1000 niso napake za v test pisat. Pol so pa še osebne preference npr. v Mazdah je jakost pihanja v noge...direktno v noge prekomerna in bi sam definitivno modificiral odprtino..mogoče bi bilo to komu všeč, čeprav dvomim.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Lega na cesti NI udobje podvozja. Dokler gume držijo, nimaš kaj o legi govorit, ker se pač še pelje "po tirnicah". Šele, ko spusti, se lahko pogovarjamo o tem, kje spusti, kako spusti, kako reagira na korekcije ...
Zato imamo pri AM recimo ločeno oceno za lego na cesti in ločeno za podvozje (v smislu udobja, usklajenosti ipd) in ločeno za krmiljenje.
Hm, imaš zanimivo mnenje o tem, da se avto pelje ''po tirnicah'' dokler gume držijo. Tudi lege po cesti po moje ni možno ločiti od podvozja.
Lahko napišem le, da se strinjam, da se ne strinjava.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Sedaj sem se spomnil kaj pomeni nekomunikativen volan, ko sem daljnega leta vozil Renault Thalio (ne vem če je bil Clio kaj drugačen), tam če si volan premaknil v smer se sploh ni takoj poglihal nazaj :D. Potem se spomnim komentarjev, da te volan v "City" mode pri Fiatu lahko hitro spravi v graben ker je tako lahek, pa sam nisem opazil kaj takega. Potem se je veliko govorilo čez električni servo volan, češ da je hidravlika zakon, takim komentarejm se lahko samo na glas smejem, :D

Ja kaj človek vse doživi skozi leta, za nekatere je stara navada res železna srajca.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Nihče ne more vedeti kaj bo čez 150k km. Kako boš vedel ali bo crknil alternator pri 93k km? Ali pa da se bo metlica brisalca obrabila po 7k km?
Ali pa ... whatever. you name it.
Ne, tega pač ne moremo. Pogledamo pa, kako je narejno: špranje, ali že takoj kaj škripa, kako je sestavljeno, ulito, ipd. Materiale same pa posebej ocenimo (kakšna plastika je ipd)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Hm, imaš zanimivo mnenje o tem, da se avto pelje ''po tirnicah'' dokler gume držijo. Tudi lege po cesti po moje ni možno ločiti od podvozja.
Lahko napišem le, da se strinjam, da se ne strinjava.
Lej, dokler gume držijo, držijo. Ne drsijo, torej gre kot po trinicah. Lego na cesti je seveda moč ločit od podvozja, mi gremo pri teh stvareh v detalje.