Toyota C-HR bencin ali hibrid?

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Glede na zapisano in način uporabe (relacije, kjer se bo avtomobil uporabljal) je edina racionalna izbira hibrid.
Kot so že drugi zapisali, bo razlika v porabi pri takih relacijah zelo verjetno večja od 1,5 litra.
Seveda pa je to le ob pogoju, da žena preživi z načinom delovanja menjalnika v hibridu.

Moja ocena je sicer, da boš čez 10 let precej lažje prodal hibrida.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.863
33
48
Torej, kupujem nov avto za ženo in izbrala si je Toyoto C-HR.
To je absolutno emocionalen nakup, pa ga bom poizkusil sam vsaj malo racionalizirat.
Da bo volk sit in koza cela, naj bo to kar si je izbrala, v končni fazi tudi ona ni imela besede pri tem kaj smo kupili kot prvi avto pri hiši.

Dejstva:
  • avto se kupuje izključno nov in bo pri hiši ostal naslednjih 12 let (ali še kakšno leto dlje)
  • to bo drugi avto pri hiši, z njim se bo prevozilo le med 7 in 10.00 km letno, večina primestne in nekaj tudi mestne vožnje
  • pologa bo 10.000 €, ostalo pa leasing ali eko kredit na dobo 72 mesecev

Dilema:
vzeti 1.2 mlinček z ročnim menjalnikom ali 1.8 hibrida?
Med njima je z vsemi upoštevanimi popusti vred in z enakim nivojem opreme točno 4.000 € razlike, če bi kupoval avto v celoti z gotovino.
Moje mnenje o hibridih vam je znano iz ene druge teme, pa vseeno: prednost hibrida je avtomatski menjalnik ter (malo) nižja poraba goriva.
Minus 1.2 motorja je torej ročni menjalnik (žena itak nikoli ni vozila avtomatika, tega torej ne bo pretirano pogrešala), hibrid v C-HRju se pa res grdo dere – sva ga šla že peljat in vem kaj govorim, to so grajali tudi na precej testih.

Gremo torej nakup malo racionalizirat:
hibrid po spritmonitorju porabi v povprečju 5,25 litra, bencinar pa 6,76 litra, razlike v porabi je torej 1,51 litra.
V 12 letih se bo z avtom naredilo max. 120.000 km, razlike v gorivu bo pri trenutni ceni 1,347 € skupaj za 2.440 € v prid hibrida.

Razlike v registraciji med 1.2 in hibridom je za 12 let registracij skupaj za cca. 400 € v prid bencinarja.
Razlike obvezno + kasko zavarovanje je za 12 let sklenjenih pogodb za cca. 200 € v prid hibrida (izračun sem pobral on-line na Triglavu, 886 € hibrid, bencinar pa 903 €, pa vem da se da na te zneske dobit še precej popusta, ampak očitno ni bistvene razlike med enim in drugim).

Če vzamem hibrida, bo šel znesek na kredit Eko sklada 15.000 €, potem je preplačila skupaj s stroški vred 1.300 €.
Če vzamem 1.2 na leasing s 5% obrestno mero in znesek 10.000 €, potem je preplačila skupaj s stroški vred 1.745 €.

Vzdrževanje hibrida pride za dobo 10 let po podatkih Toyote 2.763 €.
Za bencinarja žal nimam tega podatka, ampak recimo, da naredim vsako leto redni servis na pooblaščencu (olje + filtri) za 200 €, pa velik servis po 10 letih pod kozolcem, ki tudi ne bi smel biti dražji od 700 € in smo skupaj na enakem znesku kot pri hibridu.
S tem, da je pri bencinarju riziko okvare turbine, pri hibridu pa po pretečenih 10 letih baterije (mislim, da ima 10 let garancije na baterijo).

Torej, če vržem vse skupaj na papir in naredim končni izračun, ostane pod zgornjimi pogoji nakupa in za življenjsko dobo avta 12 let teoretične razlike 1.400 €.
Pri tem ni upoštevana vrednost enega in drugega rabljenega vozila, tega zanalašč nisem napisal, ker ne zna nihče jamčit kaj bo čez 12 let prevladovalo na trgu rabljenih – ali bodo takrat hibridi in električarji res »must have« ali bo že kakšna tretja opcija.

1.400 € over-all razlike in za ta denar dobit še avtomatski menjalnik mi pravi, da naj vzamem hibrida.
Po drugi strani pa sem pristaš navadnih bencinarjev (in predvsem dizlov), tako da si bom v primeru nakupa hibrida roko odgriznil.

Če sem zgrešil kje pri izračunu stroškov, mi tudi napišite.

Kaj pravite vi, bencinar ali hibrid?[/
Torej, kupujem nov avto za ženo in izbrala si je Toyoto C-HR.
To je absolutno emocionalen nakup, pa ga bom poizkusil sam vsaj malo racionalizirat.
Da bo volk sit in koza cela, naj bo to kar si je izbrala, v končni fazi tudi ona ni imela besede pri tem kaj smo kupili kot prvi avto pri hiši.

Dejstva:
  • avto se kupuje izključno nov in bo pri hiši ostal naslednjih 12 let (ali še kakšno leto dlje)
  • to bo drugi avto pri hiši, z njim se bo prevozilo le med 7 in 10.00 km letno, večina primestne in nekaj tudi mestne vožnje
  • pologa bo 10.000 €, ostalo pa leasing ali eko kredit na dobo 72 mesecev

Dilema:
vzeti 1.2 mlinček z ročnim menjalnikom ali 1.8 hibrida?
Med njima je z vsemi upoštevanimi popusti vred in z enakim nivojem opreme točno 4.000 € razlike, če bi kupoval avto v celoti z gotovino.
Moje mnenje o hibridih vam je znano iz ene druge teme, pa vseeno: prednost hibrida je avtomatski menjalnik ter (malo) nižja poraba goriva.
Minus 1.2 motorja je torej ročni menjalnik (žena itak nikoli ni vozila avtomatika, tega torej ne bo pretirano pogrešala), hibrid v C-HRju se pa res grdo dere – sva ga šla že peljat in vem kaj govorim, to so grajali tudi na precej testih.

Gremo torej nakup malo racionalizirat:
hibrid po spritmonitorju porabi v povprečju 5,25 litra, bencinar pa 6,76 litra, razlike v porabi je torej 1,51 litra.
V 12 letih se bo z avtom naredilo max. 120.000 km, razlike v gorivu bo pri trenutni ceni 1,347 € skupaj za 2.440 € v prid hibrida.

Razlike v registraciji med 1.2 in hibridom je za 12 let registracij skupaj za cca. 400 € v prid bencinarja.
Razlike obvezno + kasko zavarovanje je za 12 let sklenjenih pogodb za cca. 200 € v prid hibrida (izračun sem pobral on-line na Triglavu, 886 € hibrid, bencinar pa 903 €, pa vem da se da na te zneske dobit še precej popusta, ampak očitno ni bistvene razlike med enim in drugim).

Če vzamem hibrida, bo šel znesek na kredit Eko sklada 15.000 €, potem je preplačila skupaj s stroški vred 1.300 €.
Če vzamem 1.2 na leasing s 5% obrestno mero in znesek 10.000 €, potem je preplačila skupaj s stroški vred 1.745 €.

Vzdrževanje hibrida pride za dobo 10 let po podatkih Toyote 2.763 €.
Za bencinarja žal nimam tega podatka, ampak recimo, da naredim vsako leto redni servis na pooblaščencu (olje + filtri) za 200 €, pa velik servis po 10 letih pod kozolcem, ki tudi ne bi smel biti dražji od 700 € in smo skupaj na enakem znesku kot pri hibridu.
S tem, da je pri bencinarju riziko okvare turbine, pri hibridu pa po pretečenih 10 letih baterije (mislim, da ima 10 let garancije na baterijo).

Torej, če vržem vse skupaj na papir in naredim končni izračun, ostane pod zgornjimi pogoji nakupa in za življenjsko dobo avta 12 let teoretične razlike 1.400 €.
Pri tem ni upoštevana vrednost enega in drugega rabljenega vozila, tega zanalašč nisem napisal, ker ne zna nihče jamčit kaj bo čez 12 let prevladovalo na trgu rabljenih – ali bodo takrat hibridi in električarji res »must have« ali bo že kakšna tretja opcija.

1.400 € over-all razlike in za ta denar dobit še avtomatski menjalnik mi pravi, da naj vzamem hibrida.
Po drugi strani pa sem pristaš navadnih bencinarjev (in predvsem dizlov), tako da si bom v primeru nakupa hibrida roko odgriznil.

Če sem zgrešil kje pri izračunu stroškov, mi tudi napišite.

Kaj pravite vi, bencinar ali hibrid?
Pa dobro a eni doktorsko dizertacijo pisete iz nakupa avta?po 12 letih bos izgubil skoraj celo vrednost enega ali drugega avta
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
[QUOTE="mtl, post: 2716236, member: 35"

Moja ocena je sicer, da boš čez 10 let precej lažje prodal hibrida.[/QUOTE]
Zopet budalaština slovenceljnev... pa kaj res kupujete avto z namenom kako boste zgonjeno kripo (10 let in več) ugodno prodali... pa ne no... to se obremenjuješ oz. upoštevaš če kupuješ nov avto in ga prodaš maksimalno po petih letih... ostalo je pa praviloma oddelal svoje in je vseno ali dobiš jurja ali juraj petdest zanj. Itak da ga boš prodal prvemu ki ga bo hotel po mesecu nezanimanja na prodajnem portalu...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.881
5.159
113
Če voziš renoja je jeba ja. Ga po 10 letih res težko prodaš.
Če bi golfa vozil bi v vrsti stali.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
vaginko: sem pozabil, da smo na Alterju, da eni izpljunete 25 k € mimogrede ob nabavi kruha.
Jaz pa sem v pol ure naredil zgornji izračun.
Pa itak sem napisal, da me ne zanima vrednost avta čez 12 let.

Čeprav: za sedanjega mi po 12 letih v avtohiši ponujajo 4 k €, pa je bila nabavna vrednost novega s popustom vred 19 k € o_O.
Ampak sej tud 4 k € je za pravega Alteraša sitnica.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.863
33
48
vaginko: sem pozabil, da smo na Alterju, da eni izpljunete 25 k € mimogrede ob nabavi kruha.
Jaz pa sem v pol ure naredil zgornji izračun.
Pa itak sem napisal, da me ne zanima vrednost avta čez 12 let.

Čeprav: za sedanjega mi po 12 letih v avtohiši ponujajo 4 k €, pa je bila nabavna vrednost novega s popustom vred 19 k € o_O.
Ampak sej tud 4 k € je za pravega Alteraša sitnica.
Ne gre se za sitnico tam vmes sem neke razlike za 1200 evrov videl stari izgubil jih bos pa en kup v vsakem primeru vzami ker bo zeni vsec cez 12 let bos prodal oba kateregakoli bos vzel.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Če voziš renoja je jeba ja. Ga po 10 letih res težko prodaš.
Če bi golfa vozil bi v vrsti stali.
He he, čez 10 let tudi Bosanci ne bodo več hoteli kupiti dandanašnjih fauve karjol. Fakt. Ne bodo pa niti kupovali rižarskih hibridov, ki so za povrh še ogabno grdi. Drugi fakt. In avti starosti 12+ let se bodo povečini reciklirali (to kar se dandanašnji kupuje kot novo).
Osebno se ne slepim s tem, zato tudi ne računam koliko drobižka bom dobil za avto ob prodaji. Si pa upam trditi da če sedajle dam oglas za malčka da sem v 8 letih procentualno izgubil manj (pa čeprav je reno) kot pa z enako starim avtom avtom, ki je razred višje (pa čeprav je vag skupina)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Moja ocena je sicer, da boš čez 10 let precej lažje prodal hibrida.
Zopet budalaština slovenceljnev... pa kaj res kupujete avto z namenom kako boste zgonjeno kripo (10 let in več) ugodno prodali... pa ne no... to se obremenjuješ oz. upoštevaš če kupuješ nov avto in ga prodaš maksimalno po petih letih... ostalo je pa praviloma oddelal svoje in je vseno ali dobiš jurja ali juraj petdest zanj. Itak da ga boš prodal prvemu ki ga bo hotel po mesecu nezanimanja na prodajnem portalu...
Vidiš, dragi Roberto, včasih je fajn najprej vdihnit, preden zbruhaš budalaštine ven.
Namreč nikjer nisem napisal, da ga bo prodal ZA VEČ, temveč, da ga bo LAŽJE prodal. Zbriši tisti bes izpred oči in poizkusi pravilno brat IN RAZUMET napisano.

Nekaterim sicer ni potrebno, da jim 10 let star avto visi na avto.net-u več mesecev, da se ga potem za drobiž, končno losajo. Morda je pa tako tudi zato, ker pri nakupu novega o tem vsaj malo razmišljajo. Verjamem pa, da tiste, ki o tem nič ne razmišljajo, zna potem to zelo bolet in morajo svoje frustracije ven nekako spravit, lahko tudi preko foruma, če ne drugače...

Sam osebno sem vse avtomobile hitro prodal, rekorder je šel v treh urah po oglasu, pa so bili tudi 12 let stari. Čudno, ha?
Res pa, da so moji avtomobili vsi redno vzdrževani, nezlorabljeni in pa predvsem se zavedam, da praktično zamortiziran avto ni vreden več 80% cene novega, hehe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Dragi MTL, SLO je čudno izkrivljen trg. Žal. Posledica nekih prejšnjih časov, ko je bilk avto statusni simbol... Sicer se počasi izboljšuje, ampak pri tem se mirno lahko primerjamo z Bosanci. Sam da je Golf...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.592
177
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
toliko enih neumnosti sem prebral v tej temi, takih, predsodkov, stereotipov ... ki so daleč daleč od resnice, žal.

1) zloglasno dretje. ja, ker ko prestaviš prestavo ali dve nižje, se ostali avti res ne derejo, a ne?! razlika je le, da se tu začne dreti takoj (ker je pač način menjalnika tak, da lahko praktično takoj dostavi, kar s stopalko za plin od avta zahtevaš), pri navadnem pa pač malo manj, pa potem naraste ... skratka - isto sranje, drugo pakovanje.
in to neko dretje na AC - res ne vem, kje ga slišite, za mano je cca. 5000 km po avtocestah v zadnjem mesecu, pa razen med pospeševanji (kar smo že ugotovili, da je enako pri ostalih "navadnih" avtomobilih) ni bilo prav nobenega dretja.

2) baterija. garancija je 10 let. sam bi sicer imel možnost servisirat avto na neuradnem servisu in enostavno na vsakih 15.000 km pripeljati avto na test hibridnega sklopa in bi bilo dovolj. a ker ima Toyotin servis eno lepo storitev - naročanje na uro - raje dam kak euro več in pač točno vem, kdaj avto oddam in kdaj prevzamem. meni storitev, ki mi je pač zelo pomembna. če se res kaj zaštrika, si poskusim izborit še nadomestni avto.

3) prodaja rabljenega. če bi se lotil zdajle prodajat moj avto, bi z malo iznajdljivosti lahko iztržil zelo podoben denar, kot sem zanj plačal cca. 2 leti in pol nazaj, ter cca. 80.000 km nazaj ... ker je Priusov malo, povpraševanje pa kar veliko. kar je težko verjeti, ampak ko enkrat voziš* hibridno vozilo, vidiš, kako brezskrbna in udobna je vožnja.

4) eco vozni režim. po mestu zelo pomaga. ker lažje doziraš oz. kontroliraš, kdaj se vklaplja bencinski motor in kdaj cruisaš zgolj na elektriko. ampak sam zadnje čase vozim bolj kot ne na "Normal" in mi to še najbolj ustreza.

5) edina slabost - vožnja v hrib. avto je težak, takrat se tudi res dere, ampak spet nekaj, kar ne bi bilo za preživeti, oz. spet nekaj, čemur ostali avti niso izvzeti. ker ga je pač treba gnati.

*voziš = ko se naučiš voziti hibridno vozilo, kar ti vzame nekje 14 dni, 3 tedne, da naštudiraš vse režime in vsa optimalna delovanja. pa tu ni govora o počasnih vožnjah - sam ga vozim normalno, kot vse avte pred tem. samo moraš vedeti, kdaj spustiti na elektriko, kje je stopalka, ko greš po klancu navzdol, da polniš in kje, da ga samo spustiš in ne kuri/polni baterije, pridobiva pa na hitrosti izredno hitro ...
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
toliko enih neumnosti sem prebral v tej temi, takih, predsodkov, stereotipov ... ki so daleč daleč od resnice, žal.

1) zloglasno dretje. ja, ker ko prestaviš prestavo ali dve nižje, se ostali avti res ne derejo, a ne?! razlika je le, da se tu začne dreti takoj (ker je pač način menjalnika tak, da lahko praktično takoj dostavi, kar s stopalko za plin od avta zahtevaš), pri navadnem pa pač malo manj, pa potem naraste ... skratka - isto sranje, drugo pakovanje.
in to neko dretje na AC - res ne vem, kje ga slišite, za mano je cca. 5000 km po avtocestah v zadnjem mesecu, pa razen med pospeševanji (kar smo že ugotovili, da je enako pri ostalih "navadnih" avtomobilih) ni bilo prav nobenega dretja.
Če je večina letela name, sem ravno zato odprl to temo, da uporabniki tega foruma (predvsem tisti z izkušnjami s hibridnimi vozili) pokomentirate izračune, bojazni in vprašanja glede nakupa hibrida, konkretno modela C-HR.
Kar se tiče pa dretja v kabini, je (po mojem subjektivnem opažanju!) to dretje bistveno bolj prisotno (in posledično moteče) pri modelu C-HR, kot pri ostalih Toyotinih vozilih - peljal sem tudi RAV4 in Priusa in je kar razlika.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
toliko enih neumnosti sem prebral v tej temi, takih, predsodkov, stereotipov ... ki so daleč daleč od resnice, žal.
Škoda, da nisi ostal pri realnih komentarjih. Glede na zapisano te lahko sedaj označim le kot spranega eko fanatika, ki ni sposoben realno ocenit OBJEKTIVNIH dejstev.
toliko enih neumnosti sem prebral v tej temi, takih, predsodkov, stereotipov ... ki so daleč daleč od resnice, žal.

1) zloglasno dretje. ja, ker ko prestaviš prestavo ali dve nižje, se ostali avti res ne derejo, a ne?! razlika je le, da se tu začne dreti takoj (ker je pač način menjalnika tak, da lahko praktično takoj dostavi, kar s stopalko za plin od avta zahtevaš), pri navadnem pa pač malo manj, pa potem naraste ... skratka - isto sranje, drugo pakovanje.
in to neko dretje na AC - res ne vem, kje ga slišite, za mano je cca. 5000 km po avtocestah v zadnjem mesecu, pa razen med pospeševanji (kar smo že ugotovili, da je enako pri ostalih "navadnih" avtomobilih) ni bilo prav nobenega dretja.
So ti že zapisali: C-HR je drugače nastavljen in posledično prej gre v tuljenje.
Poleg tega, ti bom takoj odgovoril, glede tega, če se drugi avti derejo: moja skoraj 10 let stara dizelska gajba pri 2.000 vrtljajih ne rabi nobenega prestavljanja, da čisto konkretno pospeši. Tako da, to da se drugi avti tudi derejo v višjih prestavah je popolnoma nepomembno, saj jih za normalno premikanje NI POTREBNO vrteti v nebesa. In tudi samodejni menjalnik jih NE vrti, ker imajo dovolj navora, da zmorejo to pri vrtljajih, kjer te ušesa ne bolijo.
3) prodaja rabljenega. če bi se lotil zdajle prodajat moj avto, bi z malo iznajdljivosti lahko iztržil zelo podoben denar, kot sem zanj plačal cca. 2 leti in pol nazaj, ter cca. 80.000 km nazaj ... ker je Priusov malo, povpraševanje pa kar veliko. kar je težko verjeti, ampak ko enkrat voziš* hibridno vozilo, vidiš, kako brezskrbna in udobna je vožnja.
To imaš pač srečo. Če si imel srečo in si dobil Kodiaqa, si ga lahko takoj prodal (torej rabljenega) za višjo ceno. Pa tega ne bom sedaj prodajal kot zlato resnico in da se pa Kodiaq ''splača''.
5) edina slabost - vožnja v hrib. avto je težak, takrat se tudi res dere, ampak spet nekaj, kar ne bi bilo za preživeti, oz. spet nekaj, čemur ostali avti niso izvzeti. ker ga je pač treba gnati.
Spet tvoji ostali avti. Rolam se od smeha. Moja gajba in velika večina sodobnih turbo bencinarjev in turbo dizlov (razen kakšnih podhranjenih gajbic) zmore klance brez težav v taki prestavi, da ne rabiš čepov za ušesa. Navor.press
*voziš = ko se naučiš voziti hibridno vozilo, kar ti vzame nekje 14 dni, 3 tedne, da naštudiraš vse režime in vsa optimalna delovanja. pa tu ni govora o počasnih vožnjah - sam ga vozim normalno, kot vse avte pred tem. samo moraš vedeti, kdaj spustiti na elektriko, kje je stopalka, ko greš po klancu navzdol, da polniš in kje, da ga samo spustiš in ne kuri/polni baterije, pridobiva pa na hitrosti izredno hitro ...
Hehe, torej moraš doktorat narediti iz tega, da hibrida kao znaš vozit.
Lepo te prosim, folk ne ve, kje je ročka za žmigavce, ti jih boš pa naučil, kako ''prav'' vozit hibrida. Rolam.se.press
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Hvala za komentar.
Če bi zraven še argumentiral (tako, kot sem jaz dizzyu po točkah odgovoril), kaj sem napačno napisal, bi ti še bolj verjel, tako se pač malo smejim zraven.
Pa še laik bi mene ''strokovnjaka'' podučil in seveda doživel highpoint dneva, ko bi me zabil.:cool: