Toyota C-HR bencin ali hibrid?

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Meni je jasno kaj želi mtl povedat, ampak po drugi strani pa visoki vrtljaji motorja (zardi prenizkega navora) ni nujno, da so glasni, pač malo več zvočne izolacije in lepo zbalansiran motor. To pri prejšnji generaciji Priusa močno pogrešam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
To kar drži, dodatno bi pa bilo super, da se motor takoj ne zažene v visoke vrtljaje, razen recimo v Sport voznem načinu, kjer to pričakuješ oz. zahtevaš.
Ni pa nobene potrebe, da se pri relativno normalnem pospeševanju motor takoj zvrti navzgor, kao da je bolj ''športen''.
Ker roko na srce, športnost pri Toyoti hibridu, pač ni ravno močna točka in verjamem, da praktično noben kupec Toyota hibrida tega niti ne pričakuje.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.593
178
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Škoda, da nisi ostal pri realnih komentarjih. Glede na zapisano te lahko sedaj označim le kot spranega eko fanatika, ki ni sposoben realno ocenit OBJEKTIVNIH dejstev.
So ti že zapisali: C-HR je drugače nastavljen in posledično prej gre v tuljenje.
Poleg tega, ti bom takoj odgovoril, glede tega, če se drugi avti derejo: moja skoraj 10 let stara dizelska gajba pri 2.000 vrtljajih ne rabi nobenega prestavljanja, da čisto konkretno pospeši. Tako da, to da se drugi avti tudi derejo v višjih prestavah je popolnoma nepomembno, saj jih za normalno premikanje NI POTREBNO vrteti v nebesa. In tudi samodejni menjalnik jih NE vrti, ker imajo dovolj navora, da zmorejo to pri vrtljajih, kjer te ušesa ne bolijo.

daleč od tega, da bi bil spran eko fanatik. imam preveč rad avtomobile. :)

ampak, če bi želel objektivna dejstva - vozil sem dokaj veliko zazličnih avtov. izpostavil bi Hondo Civic, letnik 2012, 1.4 bencinar. vožnja po avtocesti je bila relativno glasna. MB 200d 4matic - vožnja na AC je bila še skoraj glasnejša od Civica, ker se točno spomnim, kako presenečen in skoraj razočaran sem bil takrat. oba sta definitivno glasnejša, kot Prius, ko ga imaš na tempomatu na AC pri potovalni hitrosti.

recimo, v Rebrnice gor, še nisem vozil avta, ki pač ne bi bil glasen, pa če si šaltal prestavo nižje ali ne. kar se tiče CH-Rja, res ne vem, ker sem ga premalo vozil, vem pa, da sem nov pogonski sklop dodobra stestiral v Priusu zadnje generacije in je bil v dobri meri še tišji in bolj kultiviran od Priusa tretje generacije.

seveda obstajajo situacije, kjer je Prius daleč od idealnega, ampak roko na srce - to so, ali konkretni ekstremi (močna pospeševanja, klanci, ipd), v povprečju pa je zelo tih in kultiviran. ampak, kot rečeno - dopuščam možnost, da ima CH-R večja odstopanja.

Hehe, torej moraš doktorat narediti iz tega, da hibrida kao znaš vozit.
Lepo te prosim, folk ne ve, kje je ročka za žmigavce, ti jih boš pa naučil, kako ''prav'' vozit hibrida. Rolam.se.press

kot moraš narediti doktorat iz vožnje dizla. paziti na adblue, pa paziti na regeneracije DPF filtra, pa verjetno bi še kakšno takšno našla ... ;) tukaj bi se lahko jaz rolal ... ;)

btw - trenutno sicer tudi sam cincam, ali bi menjal, ker imam eno fino opcijo, ampak ko pomislim na to, kaj vse lahko lastništvo modernega dizla potegne za sabo, me konkretno mine. :)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
V zadnji moto reviji od AMZS sem prebral, da nekateri adblue zlivajo tudi k motornemu olju... toliko o kompliciranosti hibridov..
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
in verjamem, da praktično noben kupec Toyota hibrida tega niti ne pričakuje.

Jaz pričakujem. Čeprav je hibrid z enakim številom konjev "počasnejši" od kakšnega turbo bencinarja ali dizla... si pa obetam, da bo pri corolli s 180hp drugače. Upam!
Enako velja za camryja, ki bo imel nekaj čez 200hp.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
ampak, če bi želel objektivna dejstva - vozil sem dokaj veliko zazličnih avtov. izpostavil bi Hondo Civic, letnik 2012, 1.4 bencinar. vožnja po avtocesti je bila relativno glasna. MB 200d 4matic - vožnja na AC je bila še skoraj glasnejša od Civica, ker se točno spomnim, kako presenečen in skoraj razočaran sem bil takrat. oba sta definitivno glasnejša, kot Prius, ko ga imaš na tempomatu na AC pri potovalni hitrosti.
Tukaj imaš problematični dve zadevi. Civic 1.4 ''zastarel'' klasičen bencinar, ki ga moraš seveda spravit na vrtljaje, da gre sploh kam. Jaz sem posebej zato poudaril SODOBNE TURBO bencince in dizle, kjer je zadeva popolnoma drugačna in lahko tudi bencinca praktično voziš med 2 in 3 tisoč vrtljaji.
MB se strinjam, da je glasen, ampak tukaj nismo pisali o glasnosti celotnega avtomobila, ampak o nadležnem zaganjanju v vrtljaje popolnoma po nepotrebnem pri čisto običajnem pospeševanju. Nobenega kick down-a.
recimo, v Rebrnice gor, še nisem vozil avta, ki pač ne bi bil glasen, pa če si šaltal prestavo nižje ali ne. kar se tiče CH-Rja, res ne vem, ker sem ga premalo vozil, vem pa, da sem nov pogonski sklop dodobra stestiral v Priusu zadnje generacije in je bil v dobri meri še tišji in bolj kultiviran od Priusa tretje generacije.
Jaz pa še nisem vozil avtomobila v Rebrnice gor, da bi ga MORAL dat v nižjo prestavo od najvišje. No, mojega dam v četrto, ker ima prestave tako svinjsko dolge, da se mi smili, da bi se mučil pri 1400 vrtljajih v tisti klanec. In takrat na omejitvi 80km/h lepo prede kar daleč pod 2.000 vrtljaji, brez kakršegakoli hrupa. Sem pa tam doživel hrup v Toyota hibridu ja ;).
kot moraš narediti doktorat iz vožnje dizla. paziti na adblue, pa paziti na regeneracije DPF filtra, pa verjetno bi še kakšno takšno našla ... ;) tukaj bi se lahko jaz rolal ... ;)
TOČNO TAKO.
A se ti zdi, da folk dela doktorate iz vožnje dizla? Zato je pa toliko sranja z vsem živim, ker si recimo kupijo ''varčnega'' dizla za jajcanje po mestu. Potem pa EGR, DPF ven, in tako naprej. Folk se usede v avto in nima časa niti počakat, da se motor ogreje, preden ga že tiščijo, kaj šele, da se bodo ''učili'' vožnje hibrida ali dizla ali sodobnega turbobencinca. Sploh starejši, ki obvladajo: ti boš meni govoril, kako naj vozim, ko še v jajcih od očeta nisi bil, ko sem jaz že vozil :).
btw - trenutno sicer tudi sam cincam, ali bi menjal, ker imam eno fino opcijo, ampak ko pomislim na to, kaj vse lahko lastništvo modernega dizla potegne za sabo, me konkretno mine.
BTW.: tudi sam sem za hibrida in bi recimo sam mirno požrl tisto ''tuljenje'', vendar me pri Toyotah bolj motijo druge zadeve kot to. Se pa vsekakor trudim objektivno gledat na objektivne stvari. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Jaz pričakujem. Čeprav je hibrid z enakim številom konjev "počasnejši" od kakšnega turbo bencinarja ali dizla... si pa obetam, da bo pri corolli s 180hp drugače. Upam!
Enako velja za camryja, ki bo imel nekaj čez 200hp.
Se bojim, da se močno motiš in ne bo kruha iz te moke.
Toyote pač niso športno nastrojene, temveč bolj (oz. konkretno) na udobje in to mene najbolj odvrača. Tudi, če boš pogledal kakšen test novega Camry, noter novinarji sramežljivo napišejo, da je podvozje boljše kot pri Avensisu, ampak še vedno na strani udobja. Ko dodaš še e-CVT ''občutek'' zraven, si pač tam, kjer si: udoben avto za trajbanje okrog, da boš pa doživel kakšen dober občutek lege na cesti, nope. Bom pa tudi jaz šel testirat Camry-a, da vidim, kako so ga ''spedenali''.
 

kaligula

Pripravnik
9. avg 2007
192
4
18
Živjo.
Moja boljša polovica je po novem lastnica CHR. Odločila sva se za hibridno verzijo. Avto ima vso možno dodatno opremo in se kar precej razlikuje od verzije, ki sva jo imela na testu. Trenutna povprečna poraba (prevoženih 1.400 km) je 4,8. Pri AC vožnji na tempomatu in hitrosti 130 kmh, pa tam nekje med 5,4 in 5,6. Mene so precej strašili s to glasnostjo pri pospeševanju, vendar v realnosti ni tako moteče. Je malo nenavadno, ni pa tudi ne vem kako hrupno. Vožnja je precej kompatktna. Za mestni avto sem pričakoval, da bo malenkost bolj mehak, vendar tudi ta kompaktnost ni moteča. So pa sedeži v tej opremi precej udobni, preverjeno na daljši relaciji. Super pohvalni so bi-led žarometi in pa aktivni tempomat. Ogromen plus. Aja, pa park asist dela tudi pri vzratnem parkiranju, ne samo bočnem. Mestna vožnja. Ko se navadiš na nežnost stopalke, si večji del samo na elektriki. Navadiš se pa v dnevu, dveh. Mene je avto navdušil, sploh ker zadnje desetletje vozim čisto drugi avtomobilski razred precej večjih dimenzij. In žal tudi preceeej večje porabe po mestu. Tudi pospeškov ne morem komentirati, vozim čisto drugi razred s precej več konji in valji. Verjetno je to pri chr nekaj srednjega. Na AC lahko normalno prehitiš tudi v višnjegorski klanec. Zmotila me je samo omejitev hitrosti na 170 kmh. To je to in več ne gre. Ampak vseeno over all ni tako zgrešena izbira. Všečnost je pa itak subjektivna. S pravo barvno kombinacijo, tudi ta avto ni napačen. Določene barvne izvedenke so pa res dejansko "kr neki".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Se bojim, da se močno motiš in ne bo kruha iz te moke.
Toyote pač niso športno nastrojene, temveč bolj (oz. konkretno) na udobje in to mene najbolj odvrača. Tudi, če boš pogledal kakšen test novega Camry, noter novinarji sramežljivo napišejo, da je podvozje boljše kot pri Avensisu, ampak še vedno na strani udobja. Ko dodaš še e-CVT ''občutek'' zraven, si pač tam, kjer si: udoben avto za trajbanje okrog, da boš pa doživel kakšen dober občutek lege na cesti, nope. Bom pa tudi jaz šel testirat Camry-a, da vidim, kako so ga ''spedenali''.

Saj ne rabim neke hude lege na cesti.. tudi avensis je nima pa sem s temi dizelskimi 150hp hitrejši od marsikoga na cesti... če bi imel kakšno sekundo boljši pospešek pa se ne bi branil..
Sicer pa se ljudje pri hibridih vedno vpičijo v pospešek 0-100kmh. Kar je res bolj bogo, vendar je slika drugačna, če gledaš tja do 160kmh. Je skoraj enakomeren pospešek.. vsaj pri IS300h.
Pa še to da dodam - če ne drugega bo pa treba dobrega starega GS450h pripelat. :p Tisto pa potegne bolj ko jennifer lopez..
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Tudi pri pospešku je omejitev pogon, ki enostavno pri nižjih hitrostih ni tako nastavljen, da bi asfalt trgal ven in lomil tilnike. Zato pa lahko tistih 0-100 kmh narediš vedno brez truda z mamo na zadnjem sedežu, ki te ne bo gnjavila, da si agresivnež.

kako se bo obnesel 2.0 hibrid, ki naj bi prišel tudi v C-HR, si pa lahko pogledate v Lexusu UX 250h, katerega so novinarji že vozili na okrog, če prav vem ima 0-100 8,5s, torej tam nekje kot 150 KM dizelska konkurenca, 1/4 milje pa stavim, da je že hitrejši in primerljiv 180 konjem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.096
113
www.adriamedia.si
Živjo.
Moja boljša polovica je po novem lastnica CHR. Odločila sva se za hibridno verzijo. Avto ima vso možno dodatno opremo in se kar precej razlikuje od verzije, ki sva jo imela na testu. Trenutna povprečna poraba (prevoženih 1.400 km) je 4,8. Pri AC vožnji na tempomatu in hitrosti 130 kmh, pa tam nekje med 5,4 in 5,6. Mene so precej strašili s to glasnostjo pri pospeševanju, vendar v realnosti ni tako moteče. Je malo nenavadno, ni pa tudi ne vem kako hrupno. Vožnja je precej kompatktna. Za mestni avto sem pričakoval, da bo malenkost bolj mehak, vendar tudi ta kompaktnost ni moteča. So pa sedeži v tej opremi precej udobni, preverjeno na daljši relaciji. Super pohvalni so bi-led žarometi in pa aktivni tempomat. Ogromen plus. Aja, pa park asist dela tudi pri vzratnem parkiranju, ne samo bočnem. Mestna vožnja. Ko se navadiš na nežnost stopalke, si večji del samo na elektriki. Navadiš se pa v dnevu, dveh. Mene je avto navdušil, sploh ker zadnje desetletje vozim čisto drugi avtomobilski razred precej večjih dimenzij. In žal tudi preceeej večje porabe po mestu. Tudi pospeškov ne morem komentirati, vozim čisto drugi razred s precej več konji in valji. Verjetno je to pri chr nekaj srednjega. Na AC lahko normalno prehitiš tudi v višnjegorski klanec. Zmotila me je samo omejitev hitrosti na 170 kmh. To je to in več ne gre. Ampak vseeno over all ni tako zgrešena izbira. Všečnost je pa itak subjektivna. S pravo barvno kombinacijo, tudi ta avto ni napačen. Določene barvne izvedenke so pa res dejansko "kr neki".

Malo bolj trd je, ker ima 18-ke gor (minus obeh boljših oprem). Jaz imam srečo, pa sem dobil osnovno različico s parkatično enako opremo kot imajo taboljše, nima le LED žarometov (so mi pa pri C-HR boljši navadni, ker so mi LED od c_HR v megli preveč moreči).
Tudi če se bo po tempovatu vozilo 150, poraba ne bo šla kaj dosti čez 6.
Kobinacija aktivnega tempomata in lane assista je pa na AC odlična.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.096
113
www.adriamedia.si
Se bojim, da se močno motiš in ne bo kruha iz te moke.
Toyote pač niso športno nastrojene, temveč bolj (oz. konkretno) na udobje in to mene najbolj odvrača. Tudi, če boš pogledal kakšen test novega Camry, noter novinarji sramežljivo napišejo, da je podvozje boljše kot pri Avensisu, ampak še vedno na strani udobja. Ko dodaš še e-CVT ''občutek'' zraven, si pač tam, kjer si: udoben avto za trajbanje okrog, da boš pa doživel kakšen dober občutek lege na cesti, nope. Bom pa tudi jaz šel testirat Camry-a, da vidim, kako so ga ''spedenali''.
Sorry, ampak meni so te debate o legi ne cesti smešne. V resnici so vsi, od Prius do octavie približno isti k... pri vožnji na 90 ali 95%, le nagibajo se različno. Skozi ovinek bi šlo pri 95% voznikov na koncu enako hitro (in 99% voznikov itak nikoli ne bo znalo tako hitro, da bi prišlo do meje). Kako gre skozi ovinek, pa je itak odvisno od voznika - vsak avto se da spravit počez, če se hoče.
Tisto, kar jaz napišem v testu, večina voznikov ne bo nikoli doživela - razen v kritični situaciji (zaradi tega tudi napišemo, kakšna je lega na meji).
Razumem, da se ti in še kak % včasih pelje na meji, ampak realno gledano: tvoje mnanje je tule relevantno zate in morda še za enega človeka (v povprečju) na forumu. Za vse ostale je to šank debata. In zato je jasno (in razumljivo in na srečo je tako), da se proizvajalci vračajo k bolj udobnim podvozjem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa in map

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Sorry, ampak meni so te debate o legi ne cesti smešne. V resnici so vsi, od Prius do octavie približno isti k... pri vožnji na 90 ali 95%, le nagibajo se različno. Skozi ovinek bi šlo pri 95% voznikov na koncu enako hitro (in 99% voznikov itak nikoli ne bo znalo tako hitro, da bi prišlo do meje). Kako gre skozi ovinek, pa je itak odvisno od voznika - vsak avto se da spravit počez, če se hoče.
Hm, tole meni poraja vprašanje ali si ti sploh vozil obe vozili ali imaš pa kakšen drugačne težave, ker to, da sta Prius in Octavia 3 isti k… pri legi na cesti je po mojih izkušnjah popolnoma napačna trditev. Pa da objasnim. In ne pišem o dogajanju na meji, ampak že konkretno prej, recimo temu dinamična vožnja čez ovinke.

Pišem za Octavio 3 brez športnega podvozja. Avto daleč od tega, da je športen, se tudi nagiba v ovinkih, vendar gre v ovinke predvidljivo, avtomobil je KOMPAKTEN (deluje kot celota), stalno ti daje točno vedet kje proti meji je in na volanu dobiš relativno dovolj povratnih informacij, kaj se z vozilom dogaja. Pač klasična Škoda, ki tudi meri bolj na udobje, kot pa športnost. Še RS-ka recimo ni tako športna kot Golf GTI, je takoj vidna razlika med njima.

Sedaj pa gremo k Priusu zadnje generacije, boljša oprema, torej večja platišča. Avtomobil enostavno ni kompakten, ko greš čez grbine/luknje čutiš, kakor bi vsaka pnevmatika/amortizer delovala po svoje (če se spomniš sem imel isti občutek na Twingu zadnje generacije z motorjem), da ne govorim o volanu, ki ti ne da dobesedno nobene povratne informacije. Sam sem se po popolnoma znani cesti po ovinkih vozil kot po jajcih, ker nisem vedel ali sem na 50% ali na 90% zmogljivosti vozila. In to je bilo edino vozilo, ki sem ga v zadnjih letih z veseljem vrnil in se oddahnil, ko sem se usedel v svojo garo. Avto je imel 30.000 prevoženih kilometrov, tako da dopuščam manjšo možnost, da je bil zje… do amena, ampak menim, da ni bilo to to.

Sorry, ampak meni so te debate o legi ne cesti smešne. V resnici so vsi, od Prius do octavie približno isti k... pri vožnji na 90 ali 95%, le nagibajo se različno. Skozi ovinek bi šlo pri 95% voznikov na koncu enako hitro (in 99% voznikov itak nikoli ne bo znalo tako hitro, da bi prišlo do meje). Kako gre skozi ovinek, pa je itak odvisno od voznika - vsak avto se da spravit počez, če se hoče.
Tisto, kar jaz napišem v testu, večina voznikov ne bo nikoli doživela - razen v kritični situaciji (zaradi tega tudi napišemo, kakšna je lega na meji).
Razumem, da se ti in še kak % včasih pelje na meji, ampak realno gledano: tvoje mnanje je tule relevantno zate in morda še za enega človeka (v povprečju) na forumu. Za vse ostale je to šank debata. In zato je jasno (in razumljivo in na srečo je tako), da se proizvajalci vračajo k bolj udobnim podvozjem.

Tukaj se popolnoma strinjam, zato sem pa zgoraj napisal, da MENE to odvrača (bom drugič še poboldal), ravno tako sem pa že na začetku napisal, da noben kupec Toyota hibrida ne pričakuje športnosti in se strinjam tudi, da se proizvajalci vračajo k bolj udobnim podvozjem. Edino pravilno po mojem, ni pa potrebe, da je to podvozje totalno sranje z vidika lege na cesti.

PS: Na cesti nikoli ne vozim na meji, za to grem sam na dirkališče.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Tole pa po mojem pišeš dosti subjektivno, če bi bilo to res da se Toyota krivi v ovinkih in daje slab občutek že pri normalni hitrosti, potem bi pri hitrostih na meji se to samo še potenciralo in niti približno nebi bilo primerljivo.

Toyote na TNGA platformi (C-HR, Prius, Camry, novi Auris) imajo bistveno bolj togo karoserijo kot njihovi predhodniki in tudi nižje težišče, tu je za moje pojem (sem vozil) razlika do evropske konkurence že močno zabrisana, toliko da je na koncu razlike samo še za tisto česa si bolj vajen. To je tako kot nekateri kritizirajo mehak/trd volan med vožnjo, kar nima nujno veze s tem kaj čutiš na volanu.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Huh, se ne strinjam, ker repliciraš na zadeve, ki jih nisem pisal.
Ne gre toliko za zvijanje karoserije, to bi zagotovo občutil in bi posebej napisal. Gre za nekompaktnost podvozja, kjer celotno podvozje ne reagira kot celota, temveč vsaka guma/amortizer posebej. Ne znam drugače zapisat. Ta zadeva se precej prikrije pri normalni vožnji (spet, kaj je za nekoga normalna vožnja), ampak je še vedno (sicer v bistveno manjši meri) občutna. Ravno tako volan, ki ne da niti najmanjše povratne informacije. To za povprečnega voznika sicer res ni pomembno, ampak oboje skupaj definitivno vpliva tudi na varnost v vožnji, saj te dobro nastavljeno podvozje in volan opozorita, da se bližaš meji.
Lahko, da sem jaz čuden, ampak če najdeš test nekoga, ki mu ni treba ravno zelo skrbeti, da bo napisal le dobre stvari (taki potem napišejo, da je podvozje bolj udobno, mnjah), potem boš presenečen. Pač novinarske teste je potrebno brati z drugačne perspektive.
Sicer pa, evo točno tole (sicer nearugmentirano) pove to, kar sem jaz na dolgo in široko razlagal:
In če mi nekdo napiše, da se Octavia 3 pelje enako, mnjah...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Če ne znaš razložit potem je to subjektivno, ne vem kako se Octavia 3 pelje, ampak glede na tvoje pisanje mora to bit nek res vrhunski avto.

Ne vem zakaj vsi hočejo multilink zadnje vzmetenje, potem se pa to rešuje s sway bari, ker sicer gre vsako kolo po svoje in je preveč nagibanja :D
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
No da ne bomo preveč zašli, moose in slalom test C-HR:

STABILITY- (ESP) + SUSPENSION TEST:

Ne vem kdo bi lahko kaj oporekal glede voznih lastnosti C-HR, pa preden se bo kdo obregnil v vsak kmh tega losovega testa, fora je tudi v tem koliko ESP posreduje in zmanjša hitrost celotnega vozila, recimo Golf GTI je verjetno en tak primer, ki se verjetno zaradi tega ni prav dobro odrezal na tem testu:
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Če ne znaš razložit potem je to subjektivno, ne vem kako se Octavia 3 pelje, ampak glede na tvoje pisanje mora to bit nek res vrhunski avto.

Ne vem zakaj vsi hočejo multilink zadnje vzmetenje, potem se pa to rešuje s sway bari, ker sicer gre vsako kolo po svoje in je preveč nagibanja :D
Hm, spet mi polagaš besede v usta, ki jih nisem izrekel.
Namreč ne znam DRUGAČE zapisati, ne da ne znam zapisati. Če ti ne razumeš kar sem zapisal, tudi v redu.
Ravno tako nikjer nisem trdil, da ima Octavia ODLIČNO lego na cesti. Še celo direktno sem napisal, da je bolj na udobni strani. Recimo zame ima odlično lego BMW 1-ka.

Še glede losovega testa. Moj zapis se je nanašal točno na Priusa (Dizzy je pisal o svojem Priusu), ne na CH-R, ki ima po zapisih novinarjev konkretno bolj na ''trdo'' nastavljeno podvozje v primerjavi s Priusom. Žal sem premalo časa sedel v vozniškem sedežu CH-R-ja, da bi si dovolil komentirat njegovo podvozje, lahko pa zapišem, da je podvozje pri trenutnem Aurisu z vidika lege konkretno bolj kompaktno, kot pa pri Priusu. Pa zdaleč, da bi bilo dobro, je pa vsaj relativno za preživet. PO MOJIH KRITERIJIH. Za povprečnega kupca verjamem, da je čisto ok.