Hehe, torej moraš doktorat narediti iz tega, da hibrida kao znaš vozit.
Škoda, da nisi ostal pri realnih komentarjih. Glede na zapisano te lahko sedaj označim le kot spranega eko fanatika, ki ni sposoben realno ocenit OBJEKTIVNIH dejstev.
So ti že zapisali: C-HR je drugače nastavljen in posledično prej gre v tuljenje.
Poleg tega, ti bom takoj odgovoril, glede tega, če se drugi avti derejo: moja skoraj 10 let stara dizelska gajba pri 2.000 vrtljajih ne rabi nobenega prestavljanja, da čisto konkretno pospeši. Tako da, to da se drugi avti tudi derejo v višjih prestavah je popolnoma nepomembno, saj jih za normalno premikanje NI POTREBNO vrteti v nebesa. In tudi samodejni menjalnik jih NE vrti, ker imajo dovolj navora, da zmorejo to pri vrtljajih, kjer te ušesa ne bolijo.
Hehe, torej moraš doktorat narediti iz tega, da hibrida kao znaš vozit.
Lepo te prosim, folk ne ve, kje je ročka za žmigavce, ti jih boš pa naučil, kako ''prav'' vozit hibrida. Rolam.se.press
in verjamem, da praktično noben kupec Toyota hibrida tega niti ne pričakuje.
Tukaj imaš problematični dve zadevi. Civic 1.4 ''zastarel'' klasičen bencinar, ki ga moraš seveda spravit na vrtljaje, da gre sploh kam. Jaz sem posebej zato poudaril SODOBNE TURBO bencince in dizle, kjer je zadeva popolnoma drugačna in lahko tudi bencinca praktično voziš med 2 in 3 tisoč vrtljaji.ampak, če bi želel objektivna dejstva - vozil sem dokaj veliko zazličnih avtov. izpostavil bi Hondo Civic, letnik 2012, 1.4 bencinar. vožnja po avtocesti je bila relativno glasna. MB 200d 4matic - vožnja na AC je bila še skoraj glasnejša od Civica, ker se točno spomnim, kako presenečen in skoraj razočaran sem bil takrat. oba sta definitivno glasnejša, kot Prius, ko ga imaš na tempomatu na AC pri potovalni hitrosti.
Jaz pa še nisem vozil avtomobila v Rebrnice gor, da bi ga MORAL dat v nižjo prestavo od najvišje. No, mojega dam v četrto, ker ima prestave tako svinjsko dolge, da se mi smili, da bi se mučil pri 1400 vrtljajih v tisti klanec. In takrat na omejitvi 80km/h lepo prede kar daleč pod 2.000 vrtljaji, brez kakršegakoli hrupa. Sem pa tam doživel hrup v Toyota hibridu ja .recimo, v Rebrnice gor, še nisem vozil avta, ki pač ne bi bil glasen, pa če si šaltal prestavo nižje ali ne. kar se tiče CH-Rja, res ne vem, ker sem ga premalo vozil, vem pa, da sem nov pogonski sklop dodobra stestiral v Priusu zadnje generacije in je bil v dobri meri še tišji in bolj kultiviran od Priusa tretje generacije.
TOČNO TAKO.kot moraš narediti doktorat iz vožnje dizla. paziti na adblue, pa paziti na regeneracije DPF filtra, pa verjetno bi še kakšno takšno našla ... tukaj bi se lahko jaz rolal ...
BTW.: tudi sam sem za hibrida in bi recimo sam mirno požrl tisto ''tuljenje'', vendar me pri Toyotah bolj motijo druge zadeve kot to. Se pa vsekakor trudim objektivno gledat na objektivne stvari.btw - trenutno sicer tudi sam cincam, ali bi menjal, ker imam eno fino opcijo, ampak ko pomislim na to, kaj vse lahko lastništvo modernega dizla potegne za sabo, me konkretno mine.
Se bojim, da se močno motiš in ne bo kruha iz te moke.Jaz pričakujem. Čeprav je hibrid z enakim številom konjev "počasnejši" od kakšnega turbo bencinarja ali dizla... si pa obetam, da bo pri corolli s 180hp drugače. Upam!
Enako velja za camryja, ki bo imel nekaj čez 200hp.
Se bojim, da se močno motiš in ne bo kruha iz te moke.
Toyote pač niso športno nastrojene, temveč bolj (oz. konkretno) na udobje in to mene najbolj odvrača. Tudi, če boš pogledal kakšen test novega Camry, noter novinarji sramežljivo napišejo, da je podvozje boljše kot pri Avensisu, ampak še vedno na strani udobja. Ko dodaš še e-CVT ''občutek'' zraven, si pač tam, kjer si: udoben avto za trajbanje okrog, da boš pa doživel kakšen dober občutek lege na cesti, nope. Bom pa tudi jaz šel testirat Camry-a, da vidim, kako so ga ''spedenali''.
Zmotila me je samo omejitev hitrosti na 170 kmh. To je to in več ne gre.
Živjo.
Moja boljša polovica je po novem lastnica CHR. Odločila sva se za hibridno verzijo. Avto ima vso možno dodatno opremo in se kar precej razlikuje od verzije, ki sva jo imela na testu. Trenutna povprečna poraba (prevoženih 1.400 km) je 4,8. Pri AC vožnji na tempomatu in hitrosti 130 kmh, pa tam nekje med 5,4 in 5,6. Mene so precej strašili s to glasnostjo pri pospeševanju, vendar v realnosti ni tako moteče. Je malo nenavadno, ni pa tudi ne vem kako hrupno. Vožnja je precej kompatktna. Za mestni avto sem pričakoval, da bo malenkost bolj mehak, vendar tudi ta kompaktnost ni moteča. So pa sedeži v tej opremi precej udobni, preverjeno na daljši relaciji. Super pohvalni so bi-led žarometi in pa aktivni tempomat. Ogromen plus. Aja, pa park asist dela tudi pri vzratnem parkiranju, ne samo bočnem. Mestna vožnja. Ko se navadiš na nežnost stopalke, si večji del samo na elektriki. Navadiš se pa v dnevu, dveh. Mene je avto navdušil, sploh ker zadnje desetletje vozim čisto drugi avtomobilski razred precej večjih dimenzij. In žal tudi preceeej večje porabe po mestu. Tudi pospeškov ne morem komentirati, vozim čisto drugi razred s precej več konji in valji. Verjetno je to pri chr nekaj srednjega. Na AC lahko normalno prehitiš tudi v višnjegorski klanec. Zmotila me je samo omejitev hitrosti na 170 kmh. To je to in več ne gre. Ampak vseeno over all ni tako zgrešena izbira. Všečnost je pa itak subjektivna. S pravo barvno kombinacijo, tudi ta avto ni napačen. Določene barvne izvedenke so pa res dejansko "kr neki".
Sorry, ampak meni so te debate o legi ne cesti smešne. V resnici so vsi, od Prius do octavie približno isti k... pri vožnji na 90 ali 95%, le nagibajo se različno. Skozi ovinek bi šlo pri 95% voznikov na koncu enako hitro (in 99% voznikov itak nikoli ne bo znalo tako hitro, da bi prišlo do meje). Kako gre skozi ovinek, pa je itak odvisno od voznika - vsak avto se da spravit počez, če se hoče.Se bojim, da se močno motiš in ne bo kruha iz te moke.
Toyote pač niso športno nastrojene, temveč bolj (oz. konkretno) na udobje in to mene najbolj odvrača. Tudi, če boš pogledal kakšen test novega Camry, noter novinarji sramežljivo napišejo, da je podvozje boljše kot pri Avensisu, ampak še vedno na strani udobja. Ko dodaš še e-CVT ''občutek'' zraven, si pač tam, kjer si: udoben avto za trajbanje okrog, da boš pa doživel kakšen dober občutek lege na cesti, nope. Bom pa tudi jaz šel testirat Camry-a, da vidim, kako so ga ''spedenali''.
Hm, tole meni poraja vprašanje ali si ti sploh vozil obe vozili ali imaš pa kakšen drugačne težave, ker to, da sta Prius in Octavia 3 isti k… pri legi na cesti je po mojih izkušnjah popolnoma napačna trditev. Pa da objasnim. In ne pišem o dogajanju na meji, ampak že konkretno prej, recimo temu dinamična vožnja čez ovinke.Sorry, ampak meni so te debate o legi ne cesti smešne. V resnici so vsi, od Prius do octavie približno isti k... pri vožnji na 90 ali 95%, le nagibajo se različno. Skozi ovinek bi šlo pri 95% voznikov na koncu enako hitro (in 99% voznikov itak nikoli ne bo znalo tako hitro, da bi prišlo do meje). Kako gre skozi ovinek, pa je itak odvisno od voznika - vsak avto se da spravit počez, če se hoče.
Sorry, ampak meni so te debate o legi ne cesti smešne. V resnici so vsi, od Prius do octavie približno isti k... pri vožnji na 90 ali 95%, le nagibajo se različno. Skozi ovinek bi šlo pri 95% voznikov na koncu enako hitro (in 99% voznikov itak nikoli ne bo znalo tako hitro, da bi prišlo do meje). Kako gre skozi ovinek, pa je itak odvisno od voznika - vsak avto se da spravit počez, če se hoče.
Tisto, kar jaz napišem v testu, večina voznikov ne bo nikoli doživela - razen v kritični situaciji (zaradi tega tudi napišemo, kakšna je lega na meji).
Razumem, da se ti in še kak % včasih pelje na meji, ampak realno gledano: tvoje mnanje je tule relevantno zate in morda še za enega človeka (v povprečju) na forumu. Za vse ostale je to šank debata. In zato je jasno (in razumljivo in na srečo je tako), da se proizvajalci vračajo k bolj udobnim podvozjem.
Hm, spet mi polagaš besede v usta, ki jih nisem izrekel.Če ne znaš razložit potem je to subjektivno, ne vem kako se Octavia 3 pelje, ampak glede na tvoje pisanje mora to bit nek res vrhunski avto.
Ne vem zakaj vsi hočejo multilink zadnje vzmetenje, potem se pa to rešuje s sway bari, ker sicer gre vsako kolo po svoje in je preveč nagibanja