Četrti par v pol leta.
Kakšno vezo imajo zavorne cevi? Resno sprašujem.
Pa BTW avto je "še nov" - 5 let star, 80.000 realnih prevoženih, do pomladi še garancija junge sterne.
Nekoč je obstajala teorija, da je na 15 let starih bemflih (ti avti bi bili danes stari 30 let, skratka to so bili časi kvalitete, kjer se še ni šparalo na vseh koncih... no, po drugi strani pa so gumijasti materiali vmes tudi zelo napredovali in morda danes tega problema ni več) treba zamenjati gumijaste cevke, ker da se je notranjost deformirala in postala ožja, cevka ima manjši notranji premer kot ko je bila nova.
In ko pohodiš bremzo je tlaka dovolj, da bremza še vedno prime normalno, cevka se znotraj malo raztegne... Težava pa nastane, ko bremzo spustiš, takrat naj bi cevka postala ozko grlo zavorni tekočini, ki naj bi minimalno ovirala batek v čeljusti in preprečevala, da bi bremza čisto spustila... Čez čas pa dobiš zvit disk od pregretja... Bi se pa to verjetno moralo poznati po koncu daljše vožnje - če z roko potipaš po feltni, bi ta morala biti dovolj vroča, da roke ne moreš držati gor...
Cena novih gumi cevi je minimalna (in nikakor ni treba, da so originalne)... Obenem pa dam disclaimer: mehanik sem samo takrat, ko šravfam lastne avte. :-D