Honda Civic Type S 1,4

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Kolikor vem nobena Honda nima VVT tehnologije-
Verjamem, da jo nesejo po nekoliko večji porabi, to se je že večkrat pokazalo.

Sicer pa če voziš za majhno porabo ne pritiskaš in takrat pričakuješ majhno porabo. Takrat mi je vseeno kakšen je motor.

Ko se pa pospešuje se pa pospešuje in za to so izumili menjalnik, če še ne veš. Če ne pa pusti v 6. prestavi in se vozi cel teden z njo. Ne vem kaj je narobe, če se uporablja menjalnik.

Lahko rečem obratno, zame je podatek o posspeševanju v določeni prestavi nepotreben, ker se pospešuje iz manj uporabnega območja karakteristike. Zato raje uporabim menjalnik.

Še nekaj, jaz se komot peljem v 6. prestavi 50 km/h z bencinarjem. Ker se je prej govorilo o dizlu te lepo prosim, najdi mi dizla, ki se bo v 6. prestavi lepo peljal s 50km/h ?? Kje obstaja ??
evil.gif

Enostavno ne gre pa pika.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
VVT = variable valve timing, splošen izraz za tehnologije variabilnega krmiljenja ventilov.

Problem pri vsakdanji vožnji je da imaš čimprej na voljo moč ki jo želiš oz. rabiš, tu je razlika da večina turbakov po 1500rmp spodobno vleče. Večina turbakov ima tudi pri teh obratih končno prestavo pri itrosti 50km/h (torej so lepo vozni)!

Večina sodobnih dizlov deluje ok pri 50km/h in končni prestavi, je pa res da imajo tako malo obratov da je nekatere včasih mučno vozit.

Sicer pa je govora o 1.4 motorju za katerega pravim da je ok, ker se od njegan ič ne pričakuje in tudi nič ne nudi!
grin1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Je pa to posledica VVT tehnologije.

Em ... 1.4 TSI ima tudi VVT.

Večina sodobnih motorjev ima tak in drugačen VVT ker je to osnova za doseganje emisijskih norm. Je pa razlika med Hondinim sistemom ki je primarni sistem upravljanja moči motorja z ostalimi ki so tako za zraven.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Mislim, da je VVT zaščiten s strani Toyote ( nisem preverjal ).

Dizel dela v 6 prestavi in 50 km/h z okoli 900 vrt. Upam,da veš kako to gre. Ker si že prej omenil dizla sem to dopisal.
Pri dizlu ti je ok, če je bencinar pa ni ali kako. Dvojna merila. Samo da je dizel oz. turbina. Čeprav je v tem primeru bencinar boljši, ti pa napišeš, da ne gre nikamor.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Sem samo napisal, da 8,9 s za veliko večino ni žalost, ampak zelo dobro. Verjetno vrh glave v 98 % primerov.

Koliko tvoja jajčka požrejo ?? Lagano in če je noga težka.

Od novega avta cca. 13k km imam porabo po bc 7.2l, relacija:mesto:avtocesta nekje v povprečju 40:40:20, to je nekje mešana dinamična vožnja, pogosto tudi kar težka noga, z več relacije in lažjo nogo se ga da spraviti tudi pod 6l. Bi rekel, da zna biti 1.6 THP, še malenkost varčnejši kot 1.2 TSI, verjetno predvsem na račun dolgega menjalnika.
confused-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Kdo pravi da so dvojna merila? Sicer dvomim da ima dizel 900rpm pri 50km/h ker je to skoraj štandgas.

Omenil sem in še par drugih kaj se pričakuje od sodobnega motorja in zakaj 1.8 to ni, če te ne moti taka "malenkost" je drugače OK motor. Sem tudi omenil da od vse ponudbe pri civicu (ki je ni veliko) najboljša izbira dizel ker najbolj ustreza prej omenjenim pričakovanjem.

Da zaključim, od motorja z 1.8 prostornine in 140KM se pričakuje več živahnosti (in to pred rdečim poljem), če ti je za to vseeno potem se kupi 1.4 motor s katerim se ravno tako da vozit!
zmaga.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Je pa to posledica VVT tehnologije.

Em ... 1.4 TSI ima tudi VVT.

Večina sodobnih motorjev ima tak in drugačen VVT ker je to osnova za doseganje emisijskih norm. Je pa razlika med Hondinim sistemom ki je primarni sistem upravljanja moči motorja z ostalimi ki so tako za zraven.

Govoriti, da je nekje VVT "tako za zraven" je zelo zgrešeno že za laike, sam se na tehnologijo spoznam kar dobro. Nekateri sistemi upravljajo le z ventili na sesalnem delu, medtem ko drugi upravljajo tako sesalne, kot izpušne ventile (recimo pri BMWju - VANOS vs Dual VANOS). Ravno tako je razlika ali zna sistem upravljati zgolj s časom (timing) ali zna poleg tega upravljati tudi samo dvigovanje ventilov (lift). To so bistvene razlike ki zelo vplivajo na delovanje motorja.

Pri Japoncih je VVT "standard" precej dlje kot pri evropskih vozilih, zato ravno vsi sodobni motorji nimajo VVTja (še).
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ja nek presežek 8.9s ravno ni, moja z turbino podprta jajčka ima pri borih 15hp več 7.3s do 100 km/h, teža je pa tu-tu.

Pospeski do 100 so odvisni tudi od prestavnih razmerij, gum in teze platisc.

Danes se gledajo pospeski od 0-100mph ali 0-200kmh.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Po 100.000 km ima avto izmerjenih 9,1s do 100 ter okoli 18s od 80-120 km/h v 6.prestavi.

Očitno se mora ulavfat ali pa pri AM prestavljajo kot stare mame z revmo v vseh okončinah.

Upam, da pri 100.000 km turbine še delajo.
priden.gif


To je merodajen podatek.
evil.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kdo pravi da so dvojna merila? Sicer dvomim da ima dizel 900rpm pri 50km/h ker je to skoraj štandgas.

Omenil sem in še par drugih kaj se pričakuje od sodobnega motorja in zakaj 1.8 to ni, če te ne moti taka "malenkost" je drugače OK motor. Sem tudi omenil da od vse ponudbe pri civicu (ki je ni veliko) najboljša izbira dizel ker najbolj ustreza prej omenjenim pričakovanjem.

Da zaključim, od motorja z 1.8 prostornine in 140KM se pričakuje več živahnosti (in to pred rdečim poljem), če ti je za to vseeno potem se kupi 1.4 motor s katerim se ravno tako da vozit!
zmaga.gif

Prej si napisal, da pri 50 km/h v 6. vleče dizel OK, torej pri 900 vrt. vleče dizel ok. Medtem si tudi napisal, da je 1,8 i-VTEC pri 3000 vrt slab.
Upam, da ti je jasno kakšna merila so to. Dizel se niti ne premakne takrat, pri 3000 pa 1,8 vleče veliko veliko boljše, v primerjavi z dizlom pri 900 vrt. je raketa
cheer.gif
.

Pravljice piši kje drugje in ne tukaj s takimi bedarijami.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.018
183
63
Izgleda, da tele honde S-type ne bom še tako kmalu videl. Ravnokar sem bil pri zastopniku v Radomljah, pa mi je rekel da ne1,4 ne 1,8 variante, sploh pa v črni barvi ne bo pred januarjem prihodnje leto.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Izgleda, da tele honde S-type ne bom še tako kmalu videl. Ravnokar sem bil pri zastopniku v Radomljah, pa mi je rekel da ne1,4 ne 1,8 variante, sploh pa v črni barvi ne bo pred januarjem prihodnje leto.

Malo pokliči še okoli(Lj, KP, MB). Sigurno imajo kje kakšno na zalogi...
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.018
183
63
No dve sem najdu v LJ, rdečo in rjavo... V KR pa še eno rdečo. Črne pa na žalost ni. Mi je pa v oči padel še en model... hibridna CR-Z
 

airj

Pripravnik
29. sep 2008
450
0
16
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kdo pravi da so dvojna merila? Sicer dvomim da ima dizel 900rpm pri 50km/h ker je to skoraj štandgas.

Omenil sem in še par drugih kaj se pričakuje od sodobnega motorja in zakaj 1.8 to ni, če te ne moti taka "malenkost" je drugače OK motor. Sem tudi omenil da od vse ponudbe pri civicu (ki je ni veliko) najboljša izbira dizel ker najbolj ustreza prej omenjenim pričakovanjem.

Da zaključim, od motorja z 1.8 prostornine in 140KM se pričakuje več živahnosti (in to pred rdečim poljem), če ti je za to vseeno potem se kupi 1.4 motor s katerim se ravno tako da vozit!
zmaga.gif

Prej si napisal, da pri 50 km/h v 6. vleče dizel OK, torej pri 900 vrt. vleče dizel ok. Medtem si tudi napisal, da je 1,8 i-VTEC pri 3000 vrt slab.
Upam, da ti je jasno kakšna merila so to. Dizel se niti ne premakne takrat, pri 3000 pa 1,8 vleče veliko veliko boljše, v primerjavi z dizlom pri 900 vrt. je raketa
cheer.gif
.

Pravljice piši kje drugje in ne tukaj s takimi bedarijami.

Kateri dizel pa je to, da ima pri 50kmh cca. 900obr/min?
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.018
183
63
Lucky me... v Britofu pri Kranju končno dobil črno varianto 1,8 Type-S... no čez dva tedna pride od poševnookcev. Cena 19990 + metalik barva gratis... kar znese nekaj čez 500 €. Že tako je ta cena akcijska, tako da kaj več popusta niso hoteli dati.