Citat:
Uporabnik GFors pravi:
Zanimiva ocena.
2 leti sem imel v lasti civic 1.8 Type-S sport (pred FL) in ta različica opreme nima dvopodročne klime. Me pa čudi, da naj bi bil to tak velik minus zate. Koliko se to sploh uporablja? Sedaj imam accorda in v 10t km nisem niti enkrat uporabljal dual klime, pa se redko vozim sam.
Dula klima je pri meni osebno nekaj obveznega, moja draga je zmrzljive sorte, jaz furam 22-23 v vročini, ima ona gladko naštimano 24-26 stopnij, kjer jaz začnem švicat in zna biti tečno, ko meni paše hladneje in topleje, njej pa ravno obratno. Seveda, ko sem sam, je dual način izklopljen.
Avtor teme se je verjetno tudi že odločil za ta avto, torej je že videl armaturo in si je o njej ustvaril svoje mnenje. Prestavna ročka je super postavljena, lepo sede v roko, mene je motilo občasno zatikanje pri pretikanju v prvo na križišču pri speljevanju recimo.
Zaslonček: na njem so samo podatki od radia in prezračevanja. Kaj je tu motečega? Bi moral biti za vsak podatek (temperatura, jakost pihanja,...) drug ekranček?
Armatura je pregledna, ne preveč nametana, posledično logična. Podatki so dobro berljivi. Tudi pogleda nazaj se hitro privadiš. Sam sem imel podoben občutek, ko sem avto kupil kot ti. Zato sem kupil park senzorje in ji dal barvat v barvo avta. Nato jih nisem nikoli montiral, ker sem se na avto hitro navadil (enako punca) in ni bilo potrebe. Mislim pa, da imajo novi modeli itak vsi že serijsko PDC.
Ne, ni potreben drug ekranček, bolje bi bilo, če bi zadeva bila večja in na sredini armature, pri števcih je PDC, potovalni računalnik, morda še pa kaj pa se ne spomnim. Je pa to stvar osebne preference, nemaram imeti več ekranov v isti liniji. Pe posebej tisti "veliki" mi deluje premajhen in premalo pregleden.
Motor ni razburljiv za tiste, ki pričakujejo razburljivost starih hond ali za tiste, ki so navajeni dizlov in tistih sunkov v območju 500 obratov. Avto povsem solidno vleče tako na papirju kot v praksi. Za vsakdanjo vožnjo povsem dovolj, brez da bi ga gnal preko 5000 obratov. Treba je računat, da je avto sodoben, dobro izoliran in ne prav lahek, zaradi česar ni tistega občutka kot v konzervah izpred 15 let s podobno konjažo. Poraba je tam nekje, kot si omenil, v mestu višja, relacija tudi pod 7.
Nisem navajen toliko dizla, kot turbo motorja. V test me je prepričalo kolega, ki je pel ne vem kakšne hvale, na koncu sem ostal hladen in razočaran, motor se zbudi na višjih vrtljajih, kar je meni osebno zgrešeno.
Podvozje je res trdo, sem bil tudi sam presenečen. Ampak odtehta na ovinkih, avto se drži kot klop. Izdelava bi lahko bila boljša, glede prostornosti pa se strinjava. Predvsem prtljažnik je super, sploh starejše različice z dvojnim dnom.
Strinjam, ceste se drži kot formula, vendar za ceno trdote, prtlajžnik je pa res super, še posebej tisto prilagodljivo dno, to mi je bilo še posebej všeč.
1.4 100 konjev sicer premika avto, ampak to je pa tudi vse. Če avtor rabi avto samo za vozit, je to to, za kakšne večje užitke pa 1.8.