Honda Civic Type S 1,4

GFors

Pripravnik
12. okt 2007
406
0
16
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Ce ta 1.8 motor primerjas recimo z 1.4TSI (122KM) od VW .... resnica je, da je 1.4TSI bistveno dinamicnejsi in boljsi motor
smile-1.gif

Se ne bi ravno strinjal. Večkrat vozim tudi A3 1.4 T in gre avto res lepo in predvsem zaradi turbo karakterja v nizkih obratih daje občutek, da gre precej bolje kot civic 1.8. Ampak ga hitro zmanjka, medtem ko hondin atmosferc še vleče. Od načina vožnje je nato odvisno, kaj ti bolj ustreza. Podatki so pač takšni, kot so: PRIMERJAVA
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Zelo dobro!
smile-1.gif


Najprej sem mislil, da bodo trsi in sportnejsi sedezi pomenili trpljenje za dolge relacije - pa temu ni tako. Ze nekajkrat sem se zapeljal (sluzbeno in ne) do Amsterdama, Bruslja, Odense, Kolna ali Hannovra in po 14 urah sedenja nikoli nisem polomljen. V bistvu pridem na cilj spocit, za kar se ne bi dalo reci pri prejsnjem avtomobilu - sicer nemskega rodu
smile-1.gif
Poraba na daljsih voznjah se giblje med 6.2-6.5, drugace okrog 7 (poraba.com)

Prostora ima vec kot Accord
wink-1.gif

Ko pereš steklo izklopi žaromete in ti ne bo delalalo pranje žarometov
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
VSAK 1,4TSI (pa naj bo 122, 140 ali vec) poscije hondin 1.8 140km npr na pospesku od 80-120
smile-1.gif

To ga že itak 1.2 TSI.
smile-1.gif
A to v sedmi ali osmi prestavi?

Saj je bilo že zgoraj lepo razloženo, da imata motorja bistveno različen karakter. In ja, če boš stiskal v šesti pri 80km/h bo verjetno turbina svoje naredila, ampak če pa pokneš pri Hondi dol, tako da se VTAC odpre pol pa imaš hudiča
evil.gif
. In pol verjetno ne bi bilo take razlike ali pa bi morda celo VTAC preskočil TSI-ja. Pa so mi motorji z VTAC-kom total antipatični, ampak je.ba no, dejte vsaj približno realno gledat zadevo. Jaz pač ne bom kupil VTAC-a, nekdo drug bi pa s TSI-jem znorel, ker ne bi bilo nobenega kicka in ker ne pribije do blokade tako hitro kot VTAC.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Zelo dobro!
smile-1.gif


Najprej sem mislil, da bodo trsi in sportnejsi sedezi pomenili trpljenje za dolge relacije - pa temu ni tako. Ze nekajkrat sem se zapeljal (sluzbeno in ne) do Amsterdama, Bruslja, Odense, Kolna ali Hannovra in po 14 urah sedenja nikoli nisem polomljen. V bistvu pridem na cilj spocit, za kar se ne bi dalo reci pri prejsnjem avtomobilu - sicer nemskega rodu
smile-1.gif
Poraba na daljsih voznjah se giblje med 6.2-6.5, drugace okrog 7 (poraba.com)

Prostora ima vec kot Accord
wink-1.gif

hysterical-1.gif


Accord je za razred večji. In z bistveno drugačno ergonomijo.

TSI in i-vtec motorja je težko primerjati, ker imata popolnoma različne zasnove in karakterje. Pri TSI se poraba hitro veča, medtem ko pri i-VTEC niha bistveno manj. Tudi notranjih izgub ni mogoče primerjati, ker sta motorja povsem drugačna in zasnovana po popolnoma drugih principih.

Pri TSI je skok porabe navzgor bistveno bolj izrazit.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
VSAK 1,4TSI (pa naj bo 122, 140 ali vec) poscije hondin 1.8 140km npr na pospesku od 80-120
smile-1.gif

V kateri prestavi ?
Pa dopiši še trenutno porabo kadar se to zgodi. TSI takrat res zelo ščije.
KOncepta motorjev sta tako drugačna, da ju je težko primerjati samo na tak način.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik GFors pravi:
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Ce ta 1.8 motor primerjas recimo z 1.4TSI (122KM) od VW .... resnica je, da je 1.4TSI bistveno dinamicnejsi in boljsi motor
smile-1.gif

Se ne bi ravno strinjal. Večkrat vozim tudi A3 1.4 T in gre avto res lepo in predvsem zaradi turbo karakterja v nizkih obratih daje občutek, da gre precej bolje kot civic 1.8. Ampak ga hitro zmanjka, medtem ko hondin atmosferc še vleče. Od načina vožnje je nato odvisno, kaj ti bolj ustreza. Podatki so pač takšni, kot so: PRIMERJAVA

Zanimiva je primerjava prtljažnega prostora, enako velika avta pa ogromno razlike zaradi drugačne zasnove preme in postavitve rezervoarja.
 

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
VSAK 1,4TSI (pa naj bo 122, 140 ali vec) poscije hondin 1.8 140km npr na pospesku od 80-120
smile-1.gif

V kateri prestavi ?
Pa dopiši še trenutno porabo kadar se to zgodi. TSI takrat res zelo ščije.
KOncepta motorjev sta tako drugačna, da ju je težko primerjati samo na tak način.
iz AM testov...
vw eos tsi122 (1461kg) 80-120 v 5./6.: 13.9s/17.4s, civic typeS 1.8 (1280kg) 15.5s/20.8s. In ja, pri tiščanju je tsi požrešen, povprečje ob normalni vožnji pa precej nižje...meni npr pije golf manj kot mi je prej clio2 1.6
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Kako pa je v drugi in tretji prestavi ???
wink-1.gif


Meni je npr. Accord pil 7 litrov iz Nemčije, pa je precej težji in večji. Odvisno od vožnje, na lokalnih cestah pije zelo malo.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Men osebno je veliko lepša in boljša vožnja s hondinim atmosferskim motorjem kot kakšnim TSI. Ne vem sicer koliko se te novi motorji VW grupe razlikujejo od starih 1.8T. Imel sem namreč hondo 1.6 in je lepo zvezno vlekla v 5. od 40 naprej brez kakršnega koli kašljanja. Za hondo sem imel Audija A4 1.8T in ni blo varjante, da bi vozil 50 v 5. kaj šele pospeševal. Moraš veliko bolj razmišljat v kateri prestavi boš imel, da se boš lahko normalno peljal. Poleg tega sem imel z Audijem tudi kar nekaj težav. Hitro sem prešaltal spet na japonca in mislim da me VW ne vidi več...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ma sej pri japoncu res nima kaj crknit, če so ostali z motorji v kameni dobi. Poglej samo to žalost od Civica 1.4, 100hp in 13s do 100km/h, ekvivalenti nemški stroj Golf 1.2 TSI pa z 105hp 10.5s do 100km/h. Da prožnosti sploh ne omenjamo.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Sorry tole je kr nekaj: relano je čisto obratno. Pr turbo motorju lahko spiš, pr 16v treba pa pazit v kateri prestavi maš če hočeš da se kam primakne. Pač moraš pr 16v menjalnik več uporabljat, big deal

Ne vem kaj si delal, z 1.8T sem bp v 6ti pri 50 km/h dal gas pa je šlo. P. pr Civicu pa moraš kor v prvo dat
rolleyes-1.gif
Kar je logično 16 ventilc ima svoje uporabno območje precej višje (pod 4.000rpm je nepremičnina), TSI motorji pa od 1800rpm z lahkoto vlečejo.

Ampak spet ima vsak svoje pluse in minuse..
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
tole je totalna buca, moj 1.8t passat popolnoma lepo vlece od 50 v peti prestavi...
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Sorry tole je kr nekaj: relano je čisto obratno. Pr turbo motorju lahko spiš, pr 16v treba pa pazit v kateri prestavi maš če hočeš da se kam primakne. Pač moraš pr 16v menjalnik več uporabljat, big deal

Ne vem kaj si delal, z 1.8T sem bp v 6ti pri 50 km/h dal gas pa je šlo. P. pr Civicu pa moraš kor v prvo dat
rolleyes-1.gif
Kar je logično 16 ventilc ima svoje uporabno območje precej višje (pod 4.000rpm je nepremičnina), TSI motorji pa od 1800rpm z lahkoto vlečejo.

Ampak spet ima vsak svoje pluse in minuse..

Sem imel še model s petimi prestavami. Ne vem mogoče pač meni osebno bolj ustreza vožnja "navadnega" motorja. Je pa imel moj civic tudi kratek menjalnik(7. gen 1.6 sport). Res da ni ne vem kako vlekel ampak vsaj cukal ni tako kot 1.8T pod 1800 obrati. Vsakemu svoje. Ne kritiziram nobene znamke samo povem svoje izkušnje in mnenje...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Sorry tole je kr nekaj: relano je čisto obratno. Pr turbo motorju lahko spiš, pr 16v treba pa pazit v kateri prestavi maš če hočeš da se kam primakne. Pač moraš pr 16v menjalnik več uporabljat, big deal

Ne vem kaj si delal, z 1.8T sem bp v 6ti pri 50 km/h dal gas pa je šlo. P. pr Civicu pa moraš kor v prvo dat
rolleyes-1.gif
Kar je logično 16 ventilc ima svoje uporabno območje precej višje (pod 4.000rpm je nepremičnina), TSI motorji pa od 1800rpm z lahkoto vlečejo.

Ampak spet ima vsak svoje pluse in minuse..

To pa ne drži, lahko tudi 16 V motor vleče iz nizkih vrtljajev, če je tako narejen.
Kaj pomeni pri TSI 1800 vrtlajejev ? Tu mislim predvsem na prestavno razmerje.
Jaz se lahko peljem v 6. 50 km/h. Npr. koliko dizlov to zmore ? Ali turbo bencincev ??

Motorji so preveč različnih zasnov, da bi jih lahko kar enostavno primerjali.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
časi renojev 5 turbo so mimo kjer je bil turbo samo on in off. Novi turbo bencinarji (predvsem iz vw grupe) so izredno prožni čez celotno območje.

Fiatov twinair pa zaradi svoje mejhnosti zahteva tiščanje do skrajnega roba delovnega območja

p.s. priporočam 1,8.
Znanec je imel 1,4, si ga je kupil z istim izgovorom kot avtor teme in to kasneje obžaloval.
 
Nazadnje urejeno:

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ma sej pri japoncu res nima kaj crknit, če so ostali z motorji v kameni dobi. Poglej samo to žalost od Civica 1.4, 100hp in 13s do 100km/h, ekvivalenti nemški stroj Golf 1.2 TSI pa z 105hp 10.5s do 100km/h. Da prožnosti sploh ne omenjamo.

Motor 1.4 (i-dsi) v civicu ni namenjen dragu od 0-100. Je pa emisijsko in tehnolosko za odtenek novejsi kot Stara čehovina 1.2 z dodano turbino.

Beri o razvoju preden pises nebuloze.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Prosim ne bluzi. Ta stara čehovina je v praksi svetlobna leta pred 1.4 i-dsi, tako, kar se tiče zmogljivosti in ekonomičnosti. In to je za mene tisto kar šteje pri avtu.

Ti pa še kr veselo teorijo "trajbaj".
crazy1.gif