Potem primerjaj PRIMERLJIVEGA hibrida in ICE, ne pa golo nepremičnino s polno naloženo top verzijo.Res je ja, ampak pisal sem iz vidika ekonomike, ki je tu rdeča nit, ker je pač nekdo rekel, da ima hibrid nižjo porabo, ampak vedno temu ni tako.
Potem primerjaj PRIMERLJIVEGA hibrida in ICE, ne pa golo nepremičnino s polno naloženo top verzijo.Res je ja, ampak pisal sem iz vidika ekonomike, ki je tu rdeča nit, ker je pač nekdo rekel, da ima hibrid nižjo porabo, ampak vedno temu ni tako.
Boljša primerjava za težo bi bila podobno zmogljiva 1.8 16v ali 1.6 16v bencinska motorja, ki pa sta imela 1245kg. Torej nekje 10-15% višja teža.Tale pežo niti ni primerjava na mestu, ker je navadn avto z dodanim vsem potrebnim za hibrida. In voziš dvojno.
Recimo prvi auris 2.0 dizl 1385 kg in 1.8 hibrid 1380-1420 kg.
Ni neke resne razlike ne. Pa je to bil avto, ki je dobil hibridni pogon šele v faceliftu in v osnovi ni bil narejen z mislijo za hibridni pogonski sklop. Se vidi, da je baterija dodatno v prtlažniku recimo.
Pri 0,39 se pa res ne boš ceneje na benz vozi. Sploh pa gre na 0,39 le GNE.
DC pa je 0,49 poceni. GNE ima itak le eno.
Polnjenje doma/v lužbi bo itak vedno najcenejše.
Vsaj članek preberi pravilno. EVji NE bodo prepovedani V ŠVICI V TRETJI FAZI. Ampak bodo prepovedane NENUJNE poti.
Pa tudi takrat pač ne boš mogel iti z EVjem na Pag na dopust, boš šel pa na nujno vzdrževanje zelenice #ŽaganjeVejice
Mi je vedno zanimivo, kako si ljudje ustvarjajo svoje mehurčke informacij, da z njimi potrjujejo, kako so njihove odločitve najboljše.
PS: če misliš, da bodo takrat omejitve samo za EVje, ICEji se bodo pa prosto vozikali okrog, si pa tudi en velik naivnež.
Počasi si preberi še enkrat, kar sem napisal in probaj razumeti. Sicer sem pesimist, ampak poizkušaš lahko. Potem ti pa predlagam še, da pogledaš delež porabe EVjev v celotni porabi elektrike. Pa razmerje porabe industrije in prebivalstva. Pač, si moraš z neumnostmi boostat ego.Ce bo elektrike premalo, verjemi, da bodo prepovedali vse EVje. Imajo pa gospodinjstva vseeno prednost pred EVji.
ICEji se bodo prosto vozikali naokoli dokler bo dosti fosilnih goriv. In za enkrat nic ne kaze, da bi jih kaj primanjkovalo.
Darjan jih naredi 3x vec letnoSam to sem tudi sama pomislila. Da naredim slabih 25kkm letno, pa pogledam v appu koliko casa mi je to porabilo, adijo pamet.
Kaj so imeli zadnjic na testu pri volanu? Eno teslo, mustanga, pa se enega.No ja, 25kwh je zelo potraten EV. Ioniq recimo poraba 13kwh
No ja, 25kwh je zelo potraten EV. Ioniq recimo poraba 13kwh
Počasi si preberi še enkrat, kar sem napisal in probaj razumeti. Sicer sem pesimist, ampak poizkušaš lahko. Potem ti pa predlagam še, da pogledaš delež porabe EVjev v celotni porabi elektrike. Pa razmerje porabe industrije in prebivalstva. Pač, si moraš z neumnostmi boostat ego.
Sam vidim potencialen problem za EVje samo kakšna naravna katastrofa ala žled in da potrga žice, dokler se ne popravi nazaj. Tukaj so EVji konkretno bolj na udaru v primerjavi z ICE.
Kombinirana voznja, zunaj okoli 0, not pa 23Se povej pri kaksni hitrosti, zunanjo temperaturo in temperaturo v kabini.
Običajno 70 jurjev letno ne delaš z jajcanjem po mestu, temveč večinoma na AC. In čisto možno je, da je v avtu isto časa kot ti .Sam to sem tudi sama pomislila. Da naredim slabih 25kkm letno, pa pogledam v appu koliko casa mi je to porabilo, adijo pamet.
Kaj so imeli zadnjic na testu pri volanu? Eno teslo, mustanga, pa se enega.
najnizja poraba tesla, okoli 23 kwh, druga dva okol 30 kwh.
to je realnost