Skoraj nic... Kar je istre poleti. Kaki izlet po SLO, to je pa to. Povprecna hitrost moja je 38-39km/hja, isto časa..malo morgen... tudi pri 25 kilo moraš kar nekaj AC dat letno skozi
Nazadnje urejeno:
Skoraj nic... Kar je istre poleti. Kaki izlet po SLO, to je pa to. Povprecna hitrost moja je 38-39km/hja, isto časa..malo morgen... tudi pri 25 kilo moraš kar nekaj AC dat letno skozi
Mimogrede, GNEju znajo hitro slediti ostali.
Ja ce si 8 ur stacioniran na sihtu. Ce pa si 3 ure sihta v avtu pa .....ja, isto časa..malo morgen... tudi pri 25 kilo moraš kar nekaj AC dat letno skozi
Sn 1x ze objavu neki podobnega:
Vzgem avto, ga ugasnem po dobrih 11ih urah:
Poglej priponko 62473
V tanku pa se tolk dizla:
Poglej priponko 62474
Recimo s Teslo bi glede na ABRP rabu 7x dofilat.
Vserje se pa kar v gate.Pa to se ne voziš vsak dan.
Sicer pa si dober ,da pičiš v eni rundi iz Belgije v Slovenijo.
Kakšen pilot jih dela še več .Kdo pa je rekel da to vsak dan dela?
Rad bi spoznal človeka ki dela 1260km vsak dan.
Vozit električni avto je vedno stresno, ker nikoli ne veš, ali boš prišel do cilja.Na bencinsko se vozit pa tankat pa ne?
Ko sem še dnevno vozil na relaciji štajerska - LJ, kljub dizl karavanu, mi je bilo najhuje se vsaki tretji dan ustavljat na AC in tankat. Takrat sem celo razmišljal, da bi si vgradil poleg še plin, da bi na tak način imel dva tanka, in večji "domet".
Kaj bi šele zdaj, ko je na AC dražje gorivo, si ne morem predstavljati...
EV pa prideš domov, parkiraš, izstopiš, vzameš kabel ki "visi na steni", ga vtakneš not in je to to.
Za hudo hudo petične, pa obstajajo tudi predelave EV na indukcijsko polnjenje.