Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.739
113
Ne vem no, 12 ur vožnje+počitek, ni za vsakega... Letalo, vlak, spalnik, nesejo mercedesa vedno, pri meni vsaj. Poznam primer, ki tedensko 1400 km v eno smer, pa se mi zdi noro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.722
6.732
113
pri taščici
Kakšen pilot jih dela še več :).

Eh, očitno smo prišli tako daleč, da je skoraj greh peljati toliko km v enem kosu. Pač da se in toliko let nazaj se je tudi že dalo, očitno vsi postajamo neki mehkužneži ;).

Sem se zadnjih nekaj dni vozil v Koper in je Studenec kar zaseden. Naporno se je peljati brez postanka iz Ljubljane v Koper, jao!

Jernej
Ce se z motorjem da "2k" naredit v kosu, zakaj se ne bi dalo z mercedesom.
Glede sranja: ce je vse ok, clovek serje 2x dnevno do 1x /dva dni. Torej vecina teh 11 ur xdrzi brez sranja. Scanje je pa pametno. Zato ker je pametno pit
 

henkl

Majstr
18. nov 2019
475
294
63
Ko sm bil mlad pa neumn Ljubljana-Frankfurt 800km 3x na teden pa računi je pa res da zmer zvečer tja pa zjutri nazaj-skor 450000km v dveh letih avto pa a8 pa je bil skor k nov jz pa gotof.:bonk:
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Na takih relacijah tudi radarski tempomat pomaga in pomoc pri voznji, je clovek manj utrujen
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.225
1.366
113
Recimo... Jaz delam cca 60kkm letno. V 5 letih torsj 300k€. Pa dizel se vedno gre. Vrednosti nima vec, vendar pa gre.

Kako je z baterijami ob teh kilometrih? Torej kako se obnasa baterija, ko enkrat nastepas 300+, 400+?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Evo...

Poglej priponko 62472

Case closed glede tega, da ne obstaja EV, ki zadosti potrebe zaradi dometa.

So tudi v tej temi, kot očitno povsod, najbolj glasne ravno izjeme :/
Sej noben ne pravi da ne obstaja. Poleg tega nikakor ne razumeš, da nimamo vsi možnosti polniti doma in da ta povprečja bolj malo pomenijo. Jaz sem konkretno v zadnjem letu naredil dobrih 40km na dan v povprečju. Ampak se nikakor nisem vozil vsak dan po 40km, marsikdaj sem v celem tednu naredil nič ali skoraj nič kilometrov, potem sem se pa za vikenda peljal 100, 200, 300 kilometrov v eno smer in zvečer nazaj, pa ne doma ne na končni destinaciji nisem imel možnosti polnenja. Ali pa 500-1500km kilometrov nekam za 2-3 tedne in potem nazaj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.722
6.732
113
pri taščici
Ko sm bil mlad pa neumn Ljubljana-Frankfurt 800km 3x na teden pa računi je pa res da zmer zvečer tja pa zjutri nazaj-skor 450000km v dveh letih avto pa a8 pa je bil skor k nov jz pa gotof.:bonk:
Wtf.... 5kkm tedensko.
Res zanimiv job.
Nekateri pa v trst in mb letijo iz Ljubljane.
Avto se najbrz danes po "20" letih prodaja z 200-300kkm ;)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Recimo... Jaz delam cca 60kkm letno. V 5 letih torsj 300k€. Pa dizel se vedno gre. Vrednosti nima vec, vendar pa gre.

Kako je z baterijami ob teh kilometrih? Torej kako se obnasa baterija, ko enkrat nastepas 300+, 400+?
Tesle model S z recimo 400k se prodajajo se vedno po 30k€ :)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
So se vedno v 8 letni garanciji z neomejeno km na baterijo in pogonsko enoto ali obe
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.295
4.115
113
Ja sem videl na you Tube, da so nekateri že menjali baterije v garanciji in sedaj koristijo avto dalje in zastonj polnijo kar je win win.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Je pa Tesla potem tem modelom spremenila krivuljo polnjenja na DC in to kar bistveno.

Če so prej polnili z 110kw skoraj do 70%, se je sedaj to spremenilo in z 110 polni le na začetku. Čez oko je formula: 110 - SoC, pomeni tam pri 50% že pade hitrost na 60kw. Tesla pravi, da bodo na tak način baterije zdržale veliko dlje, kot so na začetku.

Je pa okvara relativno nedolžna, odvisno kako pogledaš, v skoraj vseh primerih odpove samo ena celica, oz ena baterija, izmed 7000 in potem, tudi če je avto izven garancije, lahko to uredijo mojstri (Tesle ne, ker tam menjajo samo celotno baterijo) za nekaj tisočakov, recimo omenjena EVClinic iz zagreba.

Če koga zanima nakup takega rabljenega modela, je IMO najboljša izbira late 2015, ali 2016 model 70D. 70D je model z 75kwh baterijo, kjer je zadnjih 5kwh BMS zaklenjeno (mislim da se še vedno lahko preko aplikacije dokupi odklep te kapacitete in potem avto postane 75D.). 70D ima tudi nekoliko manj močna motorja kar se pozna na teži in je avto 200kg lažji od recimo S85 modela. Kar pomeni tudi nižjo porabo in 70D naredi skoraj toliko km kot S85/85D. S tem, da če ostane baterija locked na 70kwh, nikoli uporabnik ne nafila do 100% kar spet podaljša življensko dobo. Nižja teža pa tudi blagodejno vpliva na obrabo pnevmatik. Cena teh modelov je slabih 40k € pa tudi pretirano velike kilometrine nimajo...Pospeški in končna je sicer potem nekoliko slabše, kar pomeni 5.4 do 100 in "samo" 225kmh. Recimo model 85D ima 4.4 do 100 in pa 250 končno.

In če potem človek gleda, koliko recimo pride rabljena Kona, ni računice zakaj ne bi vzel raje Teslo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam in CLIO15