tesla 3 in id4 gtx...Odvisno od avta. Kateri te zanima?
Vsekakor izjemno stresno. Sploh, ker je vsako jutro, ko se usedeš v električarja le ta lepo na 80% nafilan.Pa to jim razlagam celi čas. Ko se sedem v fosilca in vžgem motor, nikoli ne pogledam kazalec za gorivo. V elektrikarju pa je to obvezno prva stvar, ko se sedeš za volan. Stresno.
Tole pa ni dovolj za 150kmh po mojem mnenju..Pomoje ene 22kwh dol in 25kwh gor poraba pri Tesli
Testiral zdaj z ioniqom, 22kwh pri 15 0 po stevcu in 24 pri 150 po gpsTole pa ni dovolj za 150kmh po mojem mnenju..
Jaz isto, mogoče kak km več, ampak ne več kot dvakratnik. Ravno zato, sem se preselil na rob Lj, blizu služba, blizu rekreacija,... Pa se rad vozim in mi ni problem iti daleč, samo da bi lajf pustil za volanom, pa hvala lepa.Kolk sem jest srečen človek. 135 km sem naredu v 14 dneh. Se ne rabim sekirat za domet, velikost kesla in utrujenost. To največ velja, ne pa cele dneve v avtu preživet.
ah me po naših mestih in lepih cesta...recimo, Bistrica - ptuj, pa ni ga lepšega, jaz bi se tam vsak dan vozil 2x.Voznja te utruja?
Mejduš tako premijo ko se pajtlaš za amortizerje.ne pomaga, imam zračno vzmetenje, ima žena prepoved se tam vozit (če že se vozimo okoli po AC),
zjebeš amortizerje ti nič ne pomaga, pa premeče te noter.
?Točno tako. Izklopiš line assist in voziš tistih par km po desni črti.
tudi nepremija ima tam prepoved, enostavno, to ni za avto, patrie pa še nimam. Ti pa kar. Noben ne prepoveduje.Mejduš tako premijo ko se pajtlaš za amortizerje.